Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Januari 2011

SEDIA BERKHIDMAT - SEDIA MENJUAL



HANYA CONTOH




nota:
ini hanya gambar contoh
untuk yang berminat
sila mendaftar

pingat pingat ini boleh
di pesan mulai sekarang
pembayaran bisa diatur
kerabat negeri sebelah utara
tidak ada sangkut paut lagi
kah kah kah


743 DAPAT DARJAH NEGERI SEMBILAN - berita hairan

Senarai 743 penerima darjah kebesaran, bintang dan pingat sempena Hari Keputeraan Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan, Tuanku Muhriz Tuanku Munawir, di Istana Seri Menanti, hari ini.

Menteri Besar, Mohamad Hasan, berkata Istana Seri Menanti mengurangkan bilangan penerima anugerah berbanding lebih 1,000 tahun sebelumnya kerana mahu menjadikan ia sesuatu yang eksklusif.

“Tahun sebelum ini, lebih 1,000 individu menerimanya, tetapi kini Tuanku mahu mereka yang benar-benar layak saja mendapat keistimewaan itu, sekali gus menunjukkan taraf kedudukan anugerah yang diberi.

“Anugerah Jaksa Pendamai (JP) juga tidak diberi tahun ini kerana ia akan dikaji semula kesesuaiannya,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SIBUK LAAA KILANG DI SHENZEN BUAT DATUK.... kah kah kah..

kah kah kah... TAHUN LALU SATU RIBU.... kah kah kah..

kah kah kah... TAHUN INI ADA 700 LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... INI BARU NEGERI SEMBILAN.... kah kah kah..

kah kah kah.... ADA DUA BELAS LAGI KILANG YANG JUAL DATUK.... kah kah kah..

kah kah kah... ITU BELUM TERMASUK PINGAT DATRI SULTAN SULU DAN RAJA GOPAL... kah kah kah..

kah kah kah... DATUK DAN DATUK SERI... TUN DAN TAN SERI... BERSEPAH SEPAH.... kah kah kah..

kah kah kah... PERGI TERSEPAK.... PULANG TERLANGGAR.... kah kah kah...

11 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Sesiapa yang nak pingat 'Datuk Pahlawan Gagah Perkasa'(DPGP) yang membawa gelaran 'Datuk Pachuceng' boleh jumpa aku..kah kah kah kah

dukun melayu berkata...

aku lambat lagi dapat datuk..anak masih menyusu...bapak aku lagi terrer...dah datuk datuk datuk datuk haji sbb cucu dia ada empat

katun berkata...

jangan terlupa bekas MB Pahang, Khalil Yakob pn boleh bagi pingat jugak

lizay_73 berkata...

ermmmm mungkinkah itu sumer hanya lakonan semata2.....
confirm salah belum tentu tapi kalau confirm tak bersalah besar kemungkinannya

mata-lembu shah alam berkata...

Tukar Tiub akan dikurniakan gelaran Tan Seri Datuk Seri Pasak Bumi Teri Buana Hishamuddin Rais bersama Keris Beruk Berhayun.

Kucing kat rumah aku yang jantan aku panggil Pak Engku, yang betina Mak Engku, kucing sesat aku paggil Datuk.

Raj Kumar, India yang selalu datang potong rumput kat rumah aku,aku panggil tuanku raja.

staff aku kadang2 panggil aku tan sri @ datuk seri. aku punya bini aku panggil datin seri @ toh puan seri.
awek/penyedap aku puteri umnu-Apco - rahsia aku panggil apa.

bigfish berkata...

Aku dulu masa kat seremban, kawan dengan sultan, ketua cawangan PKR taman seremban jaya.

Masa tu tak pernah pun terfikir nak mintak gelaran datuk. Relak je. Sekrang ni allahyarham mejar mohd sultan dah meninggal dua tahun lepas...al fatihah

otaklunyai berkata...

sapa sangka cempedak jadi nangka... dari pencuri balak dapat jadi raja... orang2 melayu kat melaka sonyap yo... macan cicak kono kapo... ontok... boddoh yo...

TAYAR PANCIT berkata...

tayar pancit kena tika tiub..haha

Tanpa Nama berkata...

korang ni dah takda modal ke?
sampaikan pengurniaan pingat pun bagi komen yang melalut.
korang tau ke apa dia pingat2 tu?
janganlah ashik kutuk segala apa yang orang lain buat sampaikan benda yang baik pun nak kutuk yang tak pakai otak.
tuan punya bloq suka hati dialah nak kata apa pasal blog dia tapi yang mangkok tambah yang tak datang dari mana cukup seronok dan terkinja2 bagi komen yang takda kene mengena. abis, yang orang2 PR dapat darjah kebesaran dan pingat pasal apa terima?
suruh dia orang pulangkan saja sebab tak tahu nak menghargai termasuk semua yang suka2 mengomen dlm semua hal,macamlah pandai sangat. buatlah komen yang membantu rakyat, bukan hentam kerono macam tak habis sekolah.
maaf tuan punya blog>

Tanpa Nama berkata...

bukan payah nak datuk laa ni..hampa buek hok pelik2x c kit dah r..ramai tertarik..gomen pon x cited..grenti dapek bintang yg membawa gelaran datuk..hehehehe...

krukromo berkata...

laa ni bkan payah sngat nak dapek datuk..hampa buek jer bende yg pelik2x..orangramai tertarik..gomen pon x cited dn bangga..grenti nama tercalon utk dapek bintang yg membawa gelaran datuk...!!!!