Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Januari 2011

HEBAT MEMANG SESAT




MENUNGGU UNTUK BERDEBAT!






DEBAT DENGAN SAYA DULU :UMMI HAFILDA
- meeloya

Ummi Hafilda Ali mencabar Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk berdebat dengannya terlebih dahulu berhubung kebenaran kes salah laku seks beliau sebelum mencabar pihak lain.

Katanya, Anwar tidak perlu berdebat dengan Najib Razak tentang Pelan 100 Hari yang dicadangkan pakatan pembangkang kerana ia tidak memberi sebarang faedah.

“Saya cabar Anwar berdebat dengan saya. Saya juga cabar Azmin Ali untuk berdebat dengan saya sebelum berdebat dengan Najib,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK DEBAT PASAL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah... PASAL BINCHAT KE?.... kah kah kah..

kah kah kah... ATAU DEBAT TENTANG BIIIN DAN CHAAAT.... kah kah kah

kah kah kah... NAK DEBAT DALAM BAHASA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU MI SPIK INGLIS... OK YOU MAAN... kah kah kah..

kah kah kah... WI TAK TAK LIKE DIS... I PICTURE IN PAPER... kah kah kah..

kah kah kah... OL OL MI OKAY... I GOT WATER STIL...kah kah kah

nota:
nak debat macam mana?
badan gedebab macam ini
naik atas pentas - runtuh pentas
begegar dewan kah kah kah


TEKA TEKI:
apakah dia yang dipanggil
anak dara pak ali?

tunggu dan nanti
jawapannya kah kah kah

20 ulasan:

sang kancil berkata...

ada lagi minah ni. Masih dara lagi ke.

Tanpa Nama berkata...

umi pilda gila angau ngurat anwar tak dpt....haha

IbnAbdHalim berkata...

Ngapa ajak debat? Ajak tidur sudah ler. Tapi jangan ajak Anwar. Ajaklah Isham ker atau jantan maner ker baru tahu samer ader masih dareee?

Restless berkata...

dara?ni?Umi ni dara?hahahahaha...berapa ramai Arab sudah tutuh daa...tanya dia sape bf arab dia masa dia bukak cafe dkt feriggi..muhahaha

katun berkata...

Cermin la muka tu, awak siapa nak berdebat dengan Anwar. Buang masa je Anwar melayan pompuan angau/meroyan cam ni

cicit ngah layor berkata...

Dier dah meghaser berdebat dengan Baginder diluor negeghi dulu.....Seghonoknyer berdebat sampai julin biji mater.Bayangkan berdebat sampai seminggu,piston Baginder sampai terbakor.Seghonok berdebat ni!!!! Itu sbb ketagih.Teman syorkan TT jer yg paling layak berdebat dgn minah ni,baghu samer2 padan.Kalau TT tak ndak,SoeLek tengah nunggu tu.

mat peon berkata...

aik idup lagi dan bernyawa minah tu...bila la nak insaf....arab dah tutoh abis dah....

Tanpa Nama berkata...

Whoi sundal rambut karat, apa cerita Amr Diap...
Duit Pampena kau rembat cash dah habis ke...
Berapa sekarang Ungku Nanan oFfer kau berapa, Whoi sundal, kau jangan pikir kau nak lepas.... Ramai tahu kerja kau dengan Ungku Nanan.. Kau berdua banyak naya orang... Nanti kau akan tahu Sundal...

Tanpa Nama berkata...

Org tgh bincang pasal ekonomi negara si perempuan ni nak bincang ttg ?@%$. Kalau nak bodek Najib pun agak-agak la.

Tanpa Nama berkata...

Itu tanda nya Minah ni dah kering poket nak cari perojek.
Tak sedor2 diri lagi tengok apa jadi kepada kawan baik nya Dr. yang menghembus nafas terakhir nya di Jakarta.
Layak nya Minah ni berdebat hanya dengan bekas drebar Azizan yang kena tangkap basah.

LibangLibu berkata...

T TT,

kah kah kah... OL OL MI OKAY... I GOT WATER STIL...kah kah kah

air kencing nak buat apa, tauge pun blh mati.

Tanpa Nama berkata...

She's a bitch. I mean it. Klakarlah cicit ngah layor. Ketawa nak pecah perut.

Kamal Sanusi berkata...

Dasar pelacur!!! Mak bapak pun dah tak mengaku anak. Kalau di Belanda dah tentu kena cukai pendapatan.

apa apa pun ok berkata...

kahhh kahhh kahhh tajuk debat badak air dgn badak berendam : mana satu yg sama dgn bik mama kahhh kahhhh kahhh

opisboi berkata...

zul bisul tunggu jer pelawaan debat ummie maggie...

Chee Kuan Tai berkata...

Gua pun mau debat sama ini olang...tapi atas katil maaa...bolea ka????

MadeyBersiong berkata...

keluar balik pulak minah ni haaa..hahaha tetiba lak haa "pling" muncul! ini mesti ada benda ni..strategi APCO ni, ada ni bai

Tanpa Nama berkata...

sebelum nak berdebat misti ada syarat ,syaratnya 1,kena buka coli nak tengok nenen gebu atau tidak 2, kena buka hak bawah nak pastikan maseh dara atau tidak.

Tanpa Nama berkata...

ummi ni lawa bagi i. debab berair. tapi, mata ummi ni macam kakak dia - bik mama

KAH KAH KAH!!!

Tanpa Nama berkata...

pasal binchek dio la nak didebatkan..samo ado binchek got water stil or not..nak tau apo binchek?tanyo bik mama or abah dino..kui kui kui