Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Januari 2011

DUA KALI BANGANG



DUA DUA DARI SINTOK



nota:
dua kali bangang
satu dari sintok hulu
satu dari sintok hilir





KARPAL NASIHAT UMMI HAFILDA TELITI UDANG-UNDANG
- berita hairann

Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh hari ini menggesa peguam yang mewakili Ummi Hafilda Ali agar terlebih dahulu memahami dan meneliti peruntukan undang-undang sebelum memfailkan saman terhadapnya.

Katanya, ini kerana berdasarkan peruntukan undang-undang, seseorang yang
ingin menyaman mana-mana pihak atas sebarang sebab sebenarnya diberi tempohtidak lebih dari enam tahun.

"Apabila sesuatu kes itu telah melampui enam tahun...hadnya enam tahun dan mahkamah boleh menolak tanpa mendengarnya...dan dalam kes Ummi Hafilda ini, dia hendak menyaman perkara yang telah berlaku selama lebih 13 tahun lalu dan saya nasihatkan peguamnya supaya memahami dan meneliti undang-undang dengan baik," kata peguam kanan itu kepada pemberita di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… INI DUA KALI BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah… PEGUAM BANGANG TAK BACA UNDANG UNDANG…kah kah kah…

kah kah kah… KENAPA PEGUAM SILAP BERI TUNJUK AJAR…. kah kah kah…

kah kah kah… APAKAH PEGUAM INI LULUSAN SINTOK KE?..... kah kah kah…

woit… BACA UNDANG UNDANG SEBELUM BUAT SAMAN… kah kah kah..

woit…INI BAGI MALU PADA SEMUA PEGUAM... kah kah kah..

kah kah kah… ANAK DARA SUNTI INI MEMANG BANGANG…kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TAK BANGANG TAK KAN JADI ANAK DARA SUNTI... kah kah kah...

kah kah kah... NAK TAHU LUBANG APA YANG MASUH SUNTI... kah kah kah..

kah kah kah... HANYA LUBANG TELINGA KRI YANG MASIH SUNTI... kah kah kah..

kah kah kah... YANG LAIN SEMUA SUDAH BUNTI... kah kah kah..

nota:
nak tahu apa makna bunti?
pergi tengok lubang hidung
minah ini kah kah kah



24 ulasan:

Telok Bakong berkata...

salam

kala orang Perak ngelor deme ni- tengin

Tanpa Nama berkata...

peguam cari jalan untuk mendarakan ummi dan menjadi populas.

Tanpa Nama berkata...

bukan nak mengata..

muka ummi hafilda tak ubah macam rupa najis aku ketika berak di waktu pagi yang nyaman.. serius SHit! wakakakaka..

p/s: muka peguam tu pulak rupa macam najis aku dibasahi air kencing...

2 ekor bangang punya makhluk..

hafszach berkata...

UMNI Hafalida ni ANAK DARA SUNTUT lah isham..!!

Isham, jumpa kat ampang nanti ok..!!

sintok berkata...

bhai TT, amboi sakan nooo hang kutuk sintok!! jgn laa sebut sintok.. kecik hati aku.

kalau nak kutuk UUM sebut laa UUM.. aku duduk di sintok tapi aku tak sekolah kat UUM.

subramaniam loyer banting berkata...

jenuh la minah tu bapak x ampun dosa.... wajah neraka depan kita, loyer tu x de mak bapak kot .. anak buluh betung, tu yg x de sapa nak nasihat jd bebal... udah le itam cam gampang...

opisboi berkata...

peguam bukan tak tahu undang2 cuma dia nak burrreettt sijalang.nak dapat burreet jalang tu kena buat2 banggang.keteapi pon dah buleh buat u-turn.

abimh berkata...

ini semua maknanya nak membangangkan rakyat kah...kah...kah...

Ummi Hafilda berkata...

Tn. TT,

takkan lubang idong pon kena tala jugak? melampauuuu....

KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

Minah ni boleh tahan gak, Stim gak aku........ hehe

Tanpa Nama berkata...

mahkamah malaysia bang isham ooi... mahkamah serba professional dan versatile..

kalo apa2 kes menyebelahi gerombolan, kes2 bangang apa lanchow pun takder masalah boleh proceed sbb hakim2 mahkamah pun jenis bangang2 macam kepala pelir belaka..

sumpahlah apa2 chibai pun, kena panah petir ka, kene lanchow apa2 ka dek Allah Taala... itu sumer tak jadi masalah, ianya cuma mainan gerombolan saja.. dia mana ada tuhan.. sumer tu dia main2 saja..

gua tatak heran punyer..

Tanpa Nama berkata...

YA...sebab itu ada dua bangang juga..satu KELING dan yang satu PARIAH.dua istilah ini sudah wujud beratus-ratus tahun dahulu....mana ada 'valid' dehhhhhh...apa mahu sibuk-sibuk....yang hafilda ni apa kata kita kahwinkan dengan tukar tiub...kah..kah..kau...baru kautiam....kah3.

-Kutty Malabar Cucu Atan Kling-

katun berkata...

Syarat wajib penyokong gerombolan adalah BANGANG, BODOH, BIOL dan apa-apa jua perkataan yang semaksud dengannya....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

salam bang isham

abih tu kita nak saman mahathir, samy vellu, rafidah, dan sekutu-sekutu dia macamana. alah tak pahamla undang-undang ni.

regards

Tanpa Nama berkata...

Menteri pun berbuih mulut debat ngan bang nuar

Nyamuk ketepilah, nanti keluar isi perut

Tanpa Nama berkata...

boleh je ha.bukak balik buku undang-undang.Karpal ni dah le cacat,pelupa pulak tu.

check balik je buku undang-undang.Sapa kata tak boleh masuk mahkamah semula.merepek!

Keling akan tetap keling.

Tanpa Nama berkata...

salam
Hanya mahkamah, hakim kanggaroo yang akan layan kes ini.

apa apa pun ok berkata...

mula2 ada loyar kawtim kahhh kahhh kahhh correct! correct! correct!
pastu ada loyar bunuh dan hapus kahhh kahhh kahhh
skrg loyar bangang kahhh kahhh kahhh
siapa cikgu dia nih kahhhh kahhh kahhh
ini mesti cikgu ketam kahhh kahhh kahhh
ajar jalan x lurus2 kahhh kahhh kahhh
benda asas tu kahhh kahhh kahhh
bar council kena bertindak kahhh kahhh kahhh
gantung lesen dia, jangan bagi dia cari makan kahhh kahhh kahhh
nak senang? jadi mami utk umi hafilda la kahhh kahhh kahhh
nak lagi senang? relakan telo anda dijentik kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

anuuuu warr...sumpah muhabalah dulu laa...nk sumpah pn takot...wakakaka...

cicit ngah layor berkata...

Ngaper tak saman Baginder sekali?Bukan ker Baginder dah buat 'bendang' ataih 'tanah'dier seminggu lebih diLondon dulu.Saman ler..tak kan lepaih buat 'bendang',tanah ditinggaikan begitu sajer.Moh kiter pakat buat 'bendang' ataih 'tanah' sipemurah ni.'

Tanpa Nama berkata...

TUU DIA LUBANG BUREET UMMI HAFILDA DAH MULA MENGEMUT-NGEMUT SEMULA...INI TANDA2 PILIHANRAYA DAH HAMPIR TIBA...MARI TENGOK SIAPA YANG KENA!!!

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH

LAKNAT LA MAHLUK INI

AGAR DISAMBAR PETIR

KERANA BENCANA YANG DI BAWA

MCM PERNAH KU LIHAT CARA PAKAI TUDUNG ITU! berkata...

TAK ADA PELAKON LAIN KE???

ASYIK2, PUSING2 KONAR2 PELAKON YG SAMA AJER..MANA BEST

TGK CAM INDONESIA, PELAKON ASYIK TUKAR JER...SEMUA YG CUN2...

INI MALAYSIA, SEMUA YG DAH SEASON... LUNTUR...BERKEDUT DAH... KAH KAH KAH

jangguy berkata...

dia ni jenis suka kulum...sat..sat pegang mike..sat lagi kat mana2 pegang mike...memang kaki kulum