Sabtu, 15 Januari 2011

KES PENDATANG HARAM LAGI




KAD PENGENALAN PUN DAPAT










TENANG : MARKOM NAFI ARAH GURU
- meloya

LABIS 14 Jan. - Pengarah Pelajaran Negeri Johor, Markom Giran (gambar) hari ini menafikan tuduhan pembangkang yang mengatakan beliau menyalahgunakan kedudukan tersebut untuk mengarahkan para guru di Tenang bekerja keras bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.

"Ia bukan kempen tetapi nasihat saya kepada anak-anak buah agar menyokong kerajaan. Kerajaan hari ini adalah BN, kalau mereka jadi kerajaan, kita sokonglah mereka (pembangkang).

"Dalam kes ini saya tak kan buat apa-apa, Mohd. Puad Zarkashi dah kata saya tidak bersalah.

"Saya bercakap pada kaunselor-kaunselor, bukan orang ramai dan ia dibuat secara tertutup yang mana orang yang merakam itu tidak sepatutnya datang tetapi berbuat demikian untuk ambil kesempatan," jelasnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PENDATAMG HARAM INI BERSILAT LIDAH PULAK...kah kah kah

woit... BUAT KERJA HARAM LAGI... kah kah kah..

kah kah kah...DAH TERBUKTI BUAT KERJA JAHAT...kah kah kah..

woit..MINTA PERKASA. HANTAR KAN MALAON INI BALIK KE JAWALAAA...kah kah kah..

kah kah kah... NAMA MALAON INI BUKTI JELAS BUKAN MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah... NAMA MELAYU MACAM IBARAHIM ALI... BARU BETUL.... kah kah kah...

kah kah kah... TAK CAYA TANYA KARAM SINGH WARIA... kah kah akh


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woit isham.. kesian member aku.. nama dia Wira Wagimang... dia ni Melayu Tulen.. tapi mak dan pak dia.. Jawa Tulen bang... hahaha...

Kat Johor ni, memang ramai sangat Indon dan Jawa lama.. sampai tak kenal dah Jawa Orengjinel atau Jawa Jeniyuwain.. yang baru datang pun, speaking Java samo jo..

Kalo antor balik Jawa, alamat habih Johor dan Selangor jadi hutan belantara... Dengan anak2 toyol, dengan rajagopal2 sekali kena hantar balik.. bikin susah negara saja..

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Mungkee ini Pengarah cap ayam!
Kenapa orang Johor blh terima mungkee ini jadi Pengarah Pelajaran. Bodoh sangat jawapan yg diberi, ini mesti ijazah beli kat Sintok atau kat Wisconsin! Ramai pegawai pelajaran pergi short couse kat Wisconsin, lepas tu sambung 1/2 semester lg dpt ijazah. Ini byk dilakukan oleh pegawai dr bahagian pendidikan teknik dan vokasional.Saya tahu sbb saya seorang guru dari sekolah teknik.
Pengarah bengong tu tak faham ke? Wajib penjawat awam mematuhi dasar kerajaan dgn cara melaksanakan arahan kerajaan! Tetapi tidak terikat dgn dasar parti. Maknanya penjawat awam wajib sokong/ikut kerajaan dan tidak wajib ikut arahan parti dan tidak terikat langsung dgn parti.

Pengarah kayu api!!!

Tanpa Nama berkata...

Ni nak bodohkan sapa? Sokong kerajaan tak payah suruhlah. memang kami para guru bertungkus lumus menyokong kerajaan!

Kerajaan suruh buat kerja bangang ajar sains,matematik dalam BI kami akur. Kerajaan arah switch semula ajar dalam BM, kami follow jer, begitulah setianya kami ngan kerajaan!

Yang orang duk bising tu dia arah guru pangkah BN, tu bukan suruh sokong kerajaan. Tu dah suruh sokong parti, ada bezanya tuh!

kami guru kalau menentang, dah lama masuk hutan buat perang gerila, atau tak pun culik budak2 ajar suruh tembak pemimpin kerajaan Malaysia. Tulah namanya guru lawan kerajaan! bangang tak habis-habis!

Kerala, India berkata...

Pengarah tahi hidung masin! Ini mesti kes dapat IC free dari projek M kerala. Kah! Kah! Kah! Ampooo!

Tanpa Nama berkata...

Mana satu yang betul???????

fuad zarkasi kata dia tak salah

tapi pengerusi spr kata dia tak sepatutnya dan tak sesuai berkata begitu atau menunjukkan sokongannya kepada parti, tak kira bn atau pkr.

soalan saya, bn bukan parti kah?
soalan kedua saya, kaunselor itu bukan guru kah?
soalan ketiga saya, buat apa jumpa kaunselor/ guru cerita pasal politik pulak????
soalan saya, kalau guru besar di selangor nasihat kaunselor/ guru pangkah pr/ kerajaan, boleh kah?? Sebab di selangor PR ialah kerajaan? Kalau boleh, itu sudah bagus! TAK GITU DATOK FUAD???

cuti nanti pergi lanchowwww laaa!

Tanpa Nama berkata...

TT

DI SELANGOR, KEDAH, PULAU PINANG DAN KELANTAN, CIKGU-CIKGU PUN SOKONG PR.

SEBABNYA IALAH, DI NEGERI-NEGERI ITU, PR IALAH KERAJAAN. BUKAN BN. BN CUMA PEMBANGKANG. CIKGU DAN KAUNSELOR TAK BOLEH SOKONG PEMBANGKANG DI NEGERI ITU.

KITA PUN SETIA PADA KERAJAAN MACAM PENG. PELAJARAN JOHOR JUGAK

Tanpa Nama berkata...

pengarah paling bodo dalam dunia..kah2...soh2 p main jauh2 la bengang nanti bodo kou jangkit kat orang lain

Tanpa Nama berkata...

kah.kah.. Anak sapa la nie?
bapak sapa la nie..?
nasib baik aku bukan anak dia
buat malu jaa..haha