Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 Januari 2011

RAJA DARI SEGALA RAJA GOPAL




MAK JANDA KITA



nota:
ada yang gila nak jadi datuk
tapi tak segila mak janda yang nak
jadi anak dara kah kah kah




DATUK SULU ARTIS TIDAK DIIKTIRAF
- meloy

Sehari selepas negara dikejutkan dengan pendedahan gelaran 'Datuk' palsu, dunia hiburan pula kecoh gara-gara beberapa artis menerima gelaran Datuk Sulu yang tidak diiktiraf di Malaysia.

Walaupun gelaran Datuk Sulu diberi bukan dibeli daripada Kesultanan Borneo Ke-11, tindakan penerimanya menggunakan 'Datuk' tetap dipandang serong.

Mereka yang menerima gelaran tersebut antaranya Azizul Khamis, Salwa Abdul Rahman, Sheqal, L. Ramli, Jeffry Din dan pelawak, Mat Zain.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BARU BETUL...KESIAN... MEREKA INI ARTIS.... kah kah kah..

kah kah kah... MENYUMBANG UNTUK MASARAKAT.... kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN POLITIKUS... TAPI ARTIS.... kah kah kah...

kah kah kah...NAPA RAJA DAN SULTAN KITA TAK BAGI ARTIS INI DATUK... kah kah kah..

kah kah akh.... MEREKA CUKUP SETIA MENJADI PENYEDAP RAJA GOPAL... kah kah kah...'

kah akh akh.... MARIA MENADO... NORIZAN...KARTINA DAHRI...RAFAEH THROW... SEMUA MENJADI PENYEDAP.... kah kah kah..

kah kah kah..INI BELUM TERMASUK GUNDEK GUNDEK.... kah kah kah...

kah kah kah... YANG GUNDEK INI LAGI RAMAI DAN MERIAH.... kah kah kah...

woit... NAPA PULAK DATU DARI SULTAN SULU TAK DI IKTIRAF.... kah kah kah....

kah kah kah... WAT IS DEE BECAUSE... kah kah kah..

kah kah kah...SULTAN SULU RAJA BESAR...ADA SABAH.. BERUNAI... SERAWAK... kah kah kah...

kah kah kah...DAN TERMASUK SELATAN PILIPINA.... kah kah kah...

woit.. RESPEK SIKIT... kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masa idup dapat datu sulu
dah mati besok baru nak bagi tan sri betul

apa punya telo nih!

hafszach berkata...

Bro datuk dan dato` yg dianugerahkan oleh sultan dan kerajaan banyak membantu masa pilihanraya...

kalau artis biasanya tak membantu pun.. jadi penyedap mana boleh bantu masa pilihanraya..

Penyedap dok rumah jer bro..
pakai cantik2 bagi barang naik..!!

Tanyalah Sultan Pahang...
bukan saja Dato` tengku pun dia boleh bagi kat sape yang boleh masukkan fulus dalam akaun dia..

Kalau tak caya tanya Tengku Wong..
Dah berapa banyak dah sultan Pahang kedarah duit cina tokeh balak tu...!!

Cian Mahathir ingatkan dapat gelaran Raja di Hilir...

Rupa2nya Cina tokeh Balak yaang dimartabatnya jadi Tengku..

Hai... Wong.. wong.. Manyak busat lu punya LANCHOWWWW... sampai itu sulutan malam tatak muleh titon...

Sulah berapa banyak amoi lu sudah kasi sama sulutan.. aiyakkk..!! pasing wa satu ma...!!

Anti TELAN berkata...

Berapa kali aku nak beritahu ni..tak faham-faham lagi

Mana ada 'Ketuanan Melayu'

Yang ada cuma 'Ketuanan TELAN' dan 'Ketuanan PANCHUT' jer..kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

semua yang bergelar sultan adalah lanchow belaka.. apa sumbangan sultan kepada rakyat? hanyalah menyusahkan rakyat kebanyakannya sanggup membodohkan diri sendiri untuk keselesaan diri sementara ramai yang lain hidup sengsara!

antara sumbangan raja2 kepada rakyat:

1. merembat duit elaun berjuta2 ringgit setahun (elaun repair istana = rm5 juta setahun)
2. merembat apa2 yang ada dan selagi boleh rembat projek2 mega dan sederhana/kecil mega di dalam negeri bersekongkol bersama2 MB2 gerombolan yang dilantik menjadi proksi cukong.
3. menjadi ketua agama islam negeri yang bodoh dungu dengan hal2 ilmu islam, tak ada makna jadi ketua agama pun... apa sumbangan raja kepada agama? sumbang pelir dia! dengan menjadikan agama islam sebagai agama rasmi, semakin mudahlah agama ini digunakan untuk membodohkan orang ramai.. jawab sikit, sudah derhaka dan wajib masuk nuraka... mereka adalah pemilik segala kebaikan serta maksum!
4. nak listkan lagi? nanti takut boring baca pulak... apa madey buat dulu dah betul, raja bukan maksum... kalo runtuhkan terus industri2 istana dan raja2 ni, kan bagus.. tapi madey manipulate untuk UMNO saja.. skrg UMNO sudah checkmate! raja2 semua sudah dipegang telur untuk berkata2 kerana UMNO lebih berkuasa..

Tanpa Nama berkata...

bleh patah belakang woo,, kah kah kah.. bro lu mmg sempoi... pagi2 dah buat aku gelak berguling2

opisboi berkata...

DATUK KAVEETHA

Tanpa Nama berkata...

Bro.anak Badak ni berapa Kilo?
Kalau nak hantar surat atau bungkusan melalui kourier mereka kan timbang dulu.

Tanpa Nama berkata...

Woit ! Tanpa Nama Anti Sultan,

Berani ekau kutuk Sultan....

Tak takut kena ISA ke?

Tanpa Nama berkata...

Satu saja tak betul TT.
Norizan tu kahwin dulu dengan Sultan baru jadi pelakon (artis).
Yang tiga lagi tu betullah.

Tanpa Nama berkata...

org dpt dato ko plak yg dengki yerr..isk..iskh..