Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 Januari 2011

LAKONAN ANAK DARA SUNTI




IKLAN LAKONAN











UMNO BAWA PELAKON VETERAN SERANG ANWAR
- harakah daily

Ketua Penerangan PAS Perak, Drs. Khalil Idham Lim menyifatkan Umno BN semakin terdesak apabila menampilkan kembali Ummi Hafilda Ali untuk menyerang Ketua Umum PKR, i Anwar Ibrahim.

Khalil yang menyifatkan Ummi sebagai 'pelakon vateran' Umno bagaimanapun yakin dia tidak akan berjaya mengheret Anwar ke penjara.

"BN semakin terdesak dengan cuba mendatangkan pelakon veteran Ummi Hafilda untuk serang Anwar.

"Saya yakin lakonan Ummi Hafilda tidak akan menjadi untuk sekian kalinya," kata beliau yang juga Pengerusi Sekretariat Pakatan Rakyat Perak.

Menurutnya, tindakan menampilkan kembali Ummi ke medan fitnah ini menunjukkan Umno BN tidak yakin dengan dakwaan liwat membabitkan bekas pembantu peribadi Anwar, Saiful Bukhari Azlan.

"Bagi saya, mereka sudah tak yakin dengan budak Saiful untuk penjarakan semula Anwar.

"Sekarang pelakon veteran Ummi dibawa kembali dengan cerita yang diketawakan oleh rakyat Malaysia termasuk budak-budak tadika," katanya.

Beliau juga berkata, tindakan Umno BN menggunakan serangan peribadi untuk memusnahkan Pakatan rakyat membuktikan mereka sudah kehabisan idea dan takut untuk berdepan isu nasional yang melibatkan rakyat.

"Kalaulah agenda menyerang peribadi dalam Pakatan nampaknya ke depan , itulah tanda BN sudah kehabisan modal.

"Maknanya BN sudah sangat celaru dan tidak berani berdepan dengan isu nasional yang lebih penting," katanya.

Beliau turut mempersoal tindakan Ummi yang menunggu sehingga sepuluh tahun sebelum menampilkan 'bukti baru' mendakwa penglibatan Anwar dalam skandal seks.

"Lucunya Ummi dah tunggu sepuluh tahun baru dedah bukti baru, nampak sangat ada sesuatu yang tidak kena," katanya.

Semalam, Ummi dalam sidang medianya nekad akan memulakan saman terhadap Anwar berhubung dakwaan penyalahgunaan kuasa yang menyebabkan dirinya ditahan pada 1997.

Ummi sebelum ini juga merupakan saksi utama dalam kes perbicaraan liwat membabitkan Anwar pada tahun 1998.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... JANGAN HINA PELAKON VETERAN.... kah kah kah...

woit... BELUM TAHU LAGI PENANGAN VETERAN... kah kah kah..

kah kah kah... RAIS YATIM SESUDAH PARTI 46 MASUK GEROMBOLAN...kah kah kah

kah kah kah. MALAON INI DI PANGGIL VETERAN.... kah kah kah..

kah kah kah... LIHAT APA TERJADI.... kah kah kah...

kah kah kah.... VETERAN KE ..TAK VETERAN KE.... SONDOL AMAH TAK BE TERAN TERAN... ...kah kah kah..

kah kah kah.... VETERAN YANG LAGI SATU INI LAGI HEBAT....kah kah kah...

kah kah kah... SUCI BERSIH... BELUM DI SONDOL..... kah kah kah

kah kah kah... HEBAT...BIJAK BER TERAN TERAN... kah kah kah


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau kes 1997 ini boleh dibawa semula, maka saya harap ada orang PR yg bawa semula kes UMNO menghina raja tahun 1993 dulu ke mahkamah. Buatlah report polis sekarang...

adnan m

Tanpa Nama berkata...

pundek botul lah...bagi potong stim den nak baca tukar tiub tengok muko minah tombam niii....

macam cilako botul tengok muko dio...aku tak suko nak komen....tapi tengok muko minah tombam ni...mendidih hati den...

ekau nak saman...sapo nak tajo? sepupu nuar tak nak tag team ngan ekau ke?

si khairudin tak lamo laie muncul lah tu...dio tongah sodap ngan umi jugak...kahkahkah

waghih2 lain dah masuk dalam....tak bleh nak bernyawo laie...tinggal lah berapo korat tag team ni nak bergabung...silap2 boleh kuat macam british bulldog ...kahkahkah

tak apo lah....masa ni lah nak pulun botul2....kalo BN kalah takut semuo masuk dalam!

den tak heran....kalo nuar ngan hisyam janggut serabai masuk dalam...mereko dah biaso susah...

aku takut kalo puak2 ni....masuk dalam....mati bergagan lah...


den percayo ngan HUKUM KARMA....biarlah mereko dgn dunia mereka....den takut kemudian hari ado yang kena kencing kubur dio...


tapi den sebagai muslim...den doakan semua muslim boleh berubah...supayo semuo boleh masuk syurgo....

terutama pado hisyam janggut serabai....insyaALLAH

#aku budak jalor dokek gomencheh#

hasilox berkata...

Lala ini patut jadi presiden umno! Hee-haw boleh jadi naib presiden. Tambah lagi seekor first lala. Lengkaplah lalaland. lol

Tanpa Nama berkata...

Anwar takut? kembali sakit? kah kah kah..

Semua tu tak perlu.

Jika benar Anwar itu tidak salah orangnya, tak payah nak upah pencacai untuk menyerang si Perempuan nie. Ala, tak akan dengan perempuan pun, telor xde? ingatkan dgn laki je?


Anwar akan mengalami mimpi ngeri, sengeri - ngerinya.

Tanpa Nama berkata...

duit dah habislah tu.
harap wikileaks ada cerita pasal dia kena sondol di london.
minda dulu dah buat pengkuan.
mungkin kisah wikileaks lebih panas lagi.
masyaalah macam-macam cara nak jahanamkan anwar.
mereka ni tak takut tuhan ke?

Tanpa Nama berkata...

Petanda tuhan semakin hampir dengan hanya perkataan "nyamuk" menjadikan kenyataan tentera allah hanyalah benda2 yang nampak lemah seperti burung uang dikirim untuk menghancurkan tentra Gajah nyamuk untuk raja namrud....tungguuu Anwar tersungkur di pintu jamban kah kah kah

bunbinban berkata...

anak terbuang ni elok di dakwa sbb dia kata dia ada saksi lain yg tau pasal anwar. dulu psl pe tak di panggil utk jadi saksi?. dan kalau ada napa tak di laporkan pada polis?. dia ingat dia cerdik sgt nak bermain politik. dia ni aku rasa kalau di jual kilo pun yg beli dia pun eee je...puak eee ni bangkai pun tibai.

Suara VANbus berkata...

renung sekekap.........

naik heran lah....sekarang ni segala apa yang berlaku seolah-olah salah anwar??????

Umno salahkan anwar memanglah dari dulu tau ibn razak n ibn yasin 2 memng pengecut dulu kini dan selamanya.....

yang jadi herannya Tun Mahathir pun salahkan Anwar sebab Melayu pecah belah kata UMNO..aku tengok melayu lagi suke sangat nih kalau UMNO dikuburkan......

eh lupe plak nak komen pasal tun tadi........aku lupa........pinjam jap tagline dak rja lawak 5....

ni mahathir....kalau lupa kami bgtaulah.....hang yang mentekadarah jwtn PM betaun2.....bukan Anwar...

ke time hang perintah dulu sebenarnya Anwar yang bagi arahan kat Tun??????

jadi Anwar yang wat konspirasi jatuhkan dirinya sendiri......
sori saya lupa...........
ops sori maafkan saya...saya sudah tua...saya sudah lupa...tapi Melayu xpernah lupa pengkhianatan Tun n yang sewaktu dengannya.......

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Aku cadangkan mak cik umi ni pakai cawat besi lar..
Kasi maintain suci bersihh..tak terusik gitu..ha ha ha..

Lorong Haji Taib berkata...

Alamak professional virgin pun diarak oleh UMNO? Kah! Kah! Kah! (Sedang ketawa guling-guling di lantai). Bagi yang tak tahu tu, professional virgin adalah PELACUR! Hahahahahahhahaha! Siapa yang nak suntut nie? Rais Yatim atau Tamby Chik ? Hahahaha Atau dua-dua sekali suntut! Hahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Hampeh betul....xde cara lain ke umngok nak pancing rakyat?.Aku dah loya tekat tengok cara umngok ni...hancur tatasusila orang Melayu serta jahanam Islam disebabkan umngok...apeke bangang dijadikan fitnah ni sebagai satu pendekatan politik?Aku x kira...sampai masa..panjang umur aku tetap pangkah pejuang rakyat...bagi aku..pejuang yang tulen ialah mereka yang bangun kembali setelah dihenyak2 luar dan dalam..korang tahu siapa org tu kan?

Tanpa Nama berkata...

Wow, memang lawa gadis ni!

Tanpa Nama berkata...

mata duitan lah perempuan ni.

Tanpa Nama berkata...

Minah virgin ini sudah tukar profesion kah? Dari dunia advertistment sudah jadi pemilik kedai runcit? Gambar M'siakini tunjuk banyak ruangan kosong atas shelf.serious money problem kut.

Tanpa Nama berkata...

kome semua tak leh baca ke..ini semua move yg hebat dari pembangkang. Tahun 1998 hingga 2008, puak beeN untung ke Pakatan yang untung? kalau kes macam malaon ni puak beeN layan lagi macam dulu alamaknya tumpo le anmeno beeN kali ni......senue ni kebijaksanaan ketua pembangkang kebodohan kerajaan ameno/beeN.

Tanpa Nama berkata...

kalau kes dia 10 tahun dulu boleh masuk mahkamah balik,,,

tentulah kes orang terdahulu, bertahun2 dahulu; yang hina raja boleh masuk mahkamah balik jugak

apa lagi pr? takkan nak tunggu sampai orang3 tu dah tak ade!

Bukti2 banyak kat utusang melayau dan berita hairan daaaaa!