Rabu, 5 Januari 2011

LAPORN POLIS KES MENTERI ROGOL AMAH!!!




JEMPUT KE IPD SEREMBAN 10 PAGI INI




7 LAGI LAPORAN POLIS KE ATAS ADUN SERI MUDA – berita hairan

KLANG: Tujuh lagi laporan polis dibuat berhubung kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Muda, Shuhaimi Shafiei, yang dianggap menghina Sultan Selangor dalam laman blognya.

Tiga laporan dibuat oleh Pemuda UMNO, MCA dan MIC Bahagian Kota Raja, sementara empat lagi daripada badan bukan kerajaan iaitu, Persatuan Bugis Selangor, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) cawangan Klang, Gabungan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) serta Pusat Komuniti Andalas.

Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN) Kota Raja, Nur Azman Anuarul Perai, yang mewakili Pemuda Umno, MCA dan MIC berkata kenyataan yang dibuat Shuhaimi pada 30 Disember lalu dalam laman blog http://srimuda.blogspot.com memberi gambaran Sultan Sharafuddin Idris Shah bertindak sewenang-wenangnya tanpa mengambil kira amalan perlembagaan ketika memperkenankan pelantikan Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Selangor yang baru.


TUJUH LAPORAN POLIS TERHADAP SHUHAIMI - meloya

KLANG 4 Jan. – Tujuh lagi laporan polis dibuat berhubung kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Muda, Shuhaimi Shafiei yang dianggap menghina Sultan Selangor dalam laman blognya.

Tiga laporan dibuat oleh Pemuda UMNO, MCA dan MIC Bahagian Kota Raja, sementara empat lagi daripada badan bukan kerajaan iaitu Persatuan Bugis Selangor, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) cawangan Klang, Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) serta Pusat Komuniti Andalas.

Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN) Kota Raja, Nur Azman Anuarul Perai yang mewakili Pemuda UMNO, MCA dan MIC berkata, kenyataan yang dibuat Shuhaimi pada 30 Disember lepas dalam laman blognya memberi gambaran Sultan Sharafuddin Idris Shah bertindak sewenang-wenangnya tanpa mengambil kira amalan perlembagaan ketika memperkenankan pelantikan Datuk Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Selangor yang baru.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. ADA TUJUH LAPORAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA AKHBAR LAPORAN KAN BERITA LAPORAN POLIS INI…… kah kah kajh….

woit… BAGAIMANA DENGAN KES ROGOL AMAH OLEH MENTERI …. kah kah kah..

woit…. DAH BUAT LAPORAN POLIS DI KUALA KLAWANG PAGI KELMARIN….. kah kah kah…

kah kah kah… TAK ADA PULAK BERITA INI DILAPOR….. kah kah kah…

woit… PAGI INI JAM SEPULUH… ADA LAGI SATU LAPORAN POLIS KES ROGOL ….. kah kah kah..’

kah kah kah…. KALI INI DI SEREMBAN IPD…. kah kah kah..

kah kah kah.... KIAT SEMUA TUNGGU... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU PAGI KELMARIN DI JELEBU... ULU DAN JAUH WARTAWAN TAK SAMPAI.... kah kah kah..

kah kah kah... PAGI INI DI SEREMBAN...kah kah kah...

kah kah kah…. LAPOR KE ATAU TAK BERANI NAK LAPOR… kah kah kah…

nota:
jangan bagi malaon ini tidooo
di luar takut dengan wartawan
dalm rumah takut kena serkah bini
kah kah kah

padan muka!!!

nota:
datuk rais
apa jadi dengan budak minah kelantan dari uitm?
sekarang jantan dia ada buat show di solaris
bukan lukisan tapi gambar
dia pakai kamera yang datuk hadiah pada minah tu
main pas pas macam najib dengan razak
kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benci betol aku kat mana2 mamat yang rogol amah indon

Bukan apa.....
Masa nak memulakan adegan rogol tu mamat tu gunakan bahasa berbunga2

Tu yang amah indon tu tak berapa nak faham....

Lebai janggut berkata...

Marilah kita mencabar, siapakah pihak berkuasa yang akan berani menangkap perogol itu??? Silap haribulan sapa yang buat report kena tangkap pulak!!!

Beranikah mana2 manusia yang bernama piguam mendakwa perogol ini?

TIDAK!!!!!!

Kecuali PR naik ke Putrajaya!

Tanpa Nama berkata...

ulasan untuk gambar hiasan:

"Tetiba masuk seorang lagi lelaki yang sosoknya kelihatan agak pelik. Lelaki ini bersongkok tinggi memakai baju Melayu berkain sampin. Perut lelaki ini extra buncit. Seluar Melayunya agak besar hingga kelihatan seperti memakai kain gown. Pungungnya membonjol seakan-akan ada cawat yang ingin disorokan didalam kain sampin songketnya.

Lalu sertamerta seorang lagi lelaki pertengahan umur berkepala separa botak tetapi tidaklah pula berperut buncit bingkas meluru menyambut lelaki berbaju melayu bersamping berseluar gown berperut extra buncit itu, seraya membongkok rendah dan mencium tangan lelaki berseluar gown berperut buncit dengan bertubi2, malah tidak cukup dengan itu, terus pula mengucup2 belakang tangan dan kemudian tapak tangannya, malah lebih lagi diikuti pula dengan menjilat2 jarijemari lelaki extra buncit itu dengan lahap sekali seolah jari2 itu disaluti coklat dan madu yang tebal dan lazat serta meleleh2 bagaikan lendir krim ketika hangat.

apa tujuan lelaki separa botak sederhana slim berkelakuan ghairah sebegitu tidak pula jelas. ada pendapat menyatakan itu cubaan beliau meminta maaf dari lelaki extra buncit kerana tidak dapat turut serta dan tidak dapat membantu rombongan lelaki yang sanggup merentas beberapa sungai, gaung, bukit, lebuh, denai, dan lintasan gajah semata2 untuk meminang sekumpulan lelaki lain yang agak bersikap "jual mahal". ada pula berpendapat itu cubaan beliau meminta tolong daripada lelaki extra buncit supaya tidak membocorkan rahsia gelap beliau yang hangat digosipkan dengan seorang cek mek molek kelate dan seorang mak minah indon, hingga sanggup melakukan apa sahaja perintah lelaki extra buncit, bak kata pepatah yang popular di kalangan kumpulan mereka, "i help you, you help me""

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

susahnyer nk telan cerite n.beliau prnah spentas dgn tgna.beliau begitu kuat pgangan adat tata susilanya,beliau prnh mnempelak salahlaku x snonoh calon bn jelebu(masa 46).potret beliau masih stedy dlm bilik gua.beliau antara ank jlbu yg pintar...
jika ianya sahih lg topat...maka benarlh kuasa tuhan itu tiada tolok bndingnyer...krn demdam kesumat yg x kunjung padam pd nuar brahim nah, terpalit pulak noda hitam yg bakal mmbawa kmusnahn...
apak unuih aper citer...pak abid ketuo pmude x komen aper2 ker?

Tanpa Nama berkata...

bibi membutuhkan bapak mentri ya...takut hantar pulang nah ambillah oops bapak juga membutuhkannya

Tanpa Nama berkata...

kalau nak berita ni keluar dalam akhbar setan, kena ubah lapuran: AMAH DITUDUH ROGOL MENTERI !!!! kahkahkahklahkah.. mampos melayoo kena tipoo

Beruk Ketawa berkata...

Dalam kolam air yang tenang, jangan disangka tiada 'Pejuang PANCHUT'...kah kah kah

Dalam PWTC 'Pejuang Melayu'. Tapi di luar 'Pejuang PANCHUT'...kah kah kah

Mana ada 'Pejuang Melayu' atau Ketuanan Melayu. Yang ada hanya 'Pejuang TELAN', 'Pejuang RABA' dan 'Pejuang PANCHUT'...KAH KAH KAH

Sekali sekala bacalah 'Telanleaks' kat bawah ni:

http://antitelan.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

isham.. lu sula kasi itu nasi sudah manyak susah hati lo..

tido malam pun tak lena.. nak berak pun sudah edgy kat mangkuk tandas..

Taikotai berkata...

woit TT 100,

Ini kongkek puya hat..lu apa mau helan..suma olang bikin maa! Clinton pun kongkek sama amah.. Chua Soi Lek kongkek sama amoi..sama maa!!

Tanpa Nama berkata...

1Malaysia yg gila ... Sultan dicela, pencela ditangkap... Rasullulah SAW dicela.... ramai pencela masih mencela..... Sultan dulu pun ada dari keturunan gundik, belum tentu maksum... marilah kita merobah dan menhumbankan ke jamban petualang bangsa dan juga gerembolan rendah wawasan diri dan nilai ni ke dalam jamban....

magua_putra@2000