Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Januari 2011

SEMUA INI ANGKARA BUDAK AUSTRALIA




TANYA MAMAT INI



nota:
jaga jaga
masih ada 1000 keping
dokumen wikileaks
tentang malaysia

pasti ada tentang altantuya
itu pasal mat mongol kata
jangan percaya wikileaks
kah kah kah



KES PERKOSA 2007 , KENAPA BARU DITIMBULKAN? - meloya

Najib Razak mempersoalkan mengapa dakwaan berlakunya satu kes jenayah memperkosa pada 2007 membabitkan seorang anggota Kabinetnya baru ditimbulkan sekarang.
Malah, kata beliau, menteri berkenaan telah pun membuat kenyataan menafikan alegasi tersebut dan bersedia untuk disiasat.

"Beliau telah membuat kenyataan dan bertegas dengan kenyataannya. Jadi, biarkan proses ini dijalankan dan kita tidak boleh menghukum dan mengumumkan tentang sesuatu perkara sehingga siasatan penuh telah dijalankan.

"(Cuma) persoalannya ialah perkara ini berlaku pada 2007 tetapi kenapa ditimbulkan masa sekarang," kata beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL KENAPA HARI INI….TAK TAHUN LALU… kah kah kah..

woit… HAIRAN JUGA YA!.... kah kah kah..

kah kah kah… BETUL NAK TAHU JAWAPAN?.... kah kah kah..

woit… JAWAPANNYA ...TIGA TAHUN DULU… ZZZZZZZZZZZZ…. kah kah kah…

woit…KEMUDIAN TANYA LAAA JULIAN ASSANGE…kah kah kah…

kah kah kah… TANYA MAMAT AUSTRALIA INI… NAPA LAMBAT KELUARKAN WIKILEAKS…. kah kah kah..

kah kah kah… NANTI WIKILEAKS KELUARKAN TENTANG ALTANTUYA MACAM MANA?.... kah kah kah..

woit… TAK KAN NAK CAKAP ALTANTUYA… DAH 4 TAHUN MATI…. kah kah kah

kah kah kah... KERANA DAH LAMA MATI... KASUS TUTUP... kah kah kah..

kah kah kah... NAK KENA KASUT!!!... kah kah kah

nota:
cakap macam macam
semua jalan nak menipu
semua nak bodohkan orang melayu
sampai orang melayu tak dapat buat kerja lain
melain kan buat bodoh kah kah kah

5 ulasan:

MacamSialJeBN berkata...

kah kah kah kah kah... best!

Tanpa Nama berkata...

Bila Wikileaks sebut tentang Anwar heboh tiga hari tiga malam tapi bila kena batang hidung sendiri cakap jangan percaya.
PM ni ingat rakyat Malaysia semua nya ahli UMNO maka apa dicakap semua orang kena ikut.
Ini lah PM yang menikus bila balik kerumah tapi jagoan dibelakang isteri.

Tanpa Nama berkata...

melayu asyik kena tipu sampai bebal bodoh tak bley buat apa2..

G berkata...

terima kasih sebab yang kena bodohkan terus jadi bodoh tak habis-habis. sebab tu malaysia macam-macam jadi. hahaha. Kudos TT. :)

Tanpa Nama berkata...

Sodomy I pun ungkit kes 5 tahun lepas.. sampai tukar2 tarikh ntah berapa kali.. apa bezanyer..