Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 April 2011

BILIK HOTEL DI MALAYSIA BAHAYA UNTUK PELANCUNG




TERBARU DARI FACEBOOK:



Zunar Kartunis:

Ketua Polis Negara buat kelakar. yg disiasat kualiti video, bukan pelakon video. Ha ha ha. Bila nak masuk Raja Lawak, Tan Sri?


BAHAYA BESAR



nota:
bilik hotel dan spa
di malaysia harus
di jauhi kerana banyak
kamera rahsia terpasang

banyak kaki pau
kaki peras ugut
menggunkan bilik hotel
dan spa untuk memerangkap
bakal mangsa!!!




KPN SAHKAN VIDEO SEKS TULEN - meloya

Ketua Polis Negara Ismail Omar hari ini mengesahkan video seks yang didakwa melibatkan salah seorang pemimpin parti pembangkang adalah tulen.

Menurutnya, kesahihan mengenai rakaman dalam video itu telah disahkan oleh pakar yang membuat kajian terhadapnya.

Beliau berkata, rakaman video itu akan diserahkan kepada Peguam Negara dalam masa terdekat manakala siasatan kini di peringkat akhir.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MEMANG LAAA TULEN…. kah kah kah…

kah kah kah...TAK ADA SIAPA KATA VIDEO TAK TULEN.... kah kah kah

kah kah kah…MANA ADA VIDEO TAK TULEN…. kah kah kah…

kah kah kah…PERSOALAN BUKAN VIDEO TULEN ATAU TIDAK…. kah kah kah..

kah kah kah… INI CARA NAK PUTAR ALAM…. kah kah kah…

kah kah kah…SAJE NAK KELENTONG… NAK TIPU MAK CIK FELDA….. kah kah kah…..

kah kah kah...HEBOHKAN YANG VIDEO INI TULEN.... kah kah kah..

woit.. PESOALAN NYA IALAH SIAPA YANG BERLAKUN JADI ANWAR …. kah kah kah…

kah kah kah….KALAU ANWAR JADI ANWAR…. KENAPA PERUT ANWAR BOROI…. kah kah kah…

kah kah kah… KENAPA PUNNGUNG TONGGEK….. kah kah kah…

nota:
datuk eskay kata mulamuklanya
di hotel siam
kemdian kata di spa kuala lumpur
kemudian kata di hotel ternama

woit! dimana sebenarnya porno
ini di rakam kah kah kah


nota:
kalau video ini di rakam di hotel
kuala lumpur maka industri
pelancungan akan menghadapai
zaman meleset !!!

banyak pelancung akan takut untuk
datang ke malaysia kerna
semua bilik hotel ada kamera
untuk rakaman rahsia

nota:
ngo malaysia sila hebohkan berita
ini dan sedarlan bakal pelancung
untuk waspada akan bahaya hotel
di malaysia kah kah kah





50 ulasan:

M'siandotcom berkata...

kahkahkah terperangakp diri sendiri ....kahkahkahha bodoh sgt umno ni merugikan ekonomi negaro.

Anti TELAN berkata...

Bilik Hotel di Malaysia bahaya tidak PERKASA lagi amat bahaya boleh runtuh

Sekarang ni semua diakui TULEN. Mamak Tongkang pun mengaku Melayu TULEN...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sebelum polis ambik, kita dah dibagitau video tu tulen laaa

dah tau tulen, bila pemiliknya nak tangkap

bila pelakon sebenar nak tangkap

bila director nak tangkap

apa nak tangguh2 pulak

Tanpa Nama berkata...

Kalau org melayu leh tertipu dgn ayat TULEN ni mmg bangang ler..x habih2 nak kontotkan otak org melayu...org suruh siasat sapa pelakon,bukan video tu ...dah bodoh nak ajak org jadi bodoh mcm dia jugak!..

pasembog kodiang berkata...

bro. boleh dak saya nak habag kat kawan2 saya yg dok kat amarika, jepun, korea, india, eropah supaya kalau mai mesia jgn dok kat hotel, bahaya noo...nnt kena rakam vdo curi.

Tanpa Nama berkata...

ungkapan pembuka kata untuk majlis2video pencacai beeEnnd...


takebeer..parpukari...
takebeer..parpukari...
takebeer..parpukari...

begitulah mukaddimah pencacai2 beeend sekalian...

malam ini dengan izin polis dan KDN, kami trio datuk T Tonggong & Bahlul akan mempersembahkan filem box office meletop lagi meletap..

tayangan amal di Perkosa Sri Negara bertujuan untuk menolong parti beeend mencapai akhir hayat..

filem ini masih dalam peringkat suntingan akhir, dan suntingan akan disempurnakan di bollywood oleh toon madey mamak kutty dari Kerala, India.

oh ya, tun madey mamak kutty juga sekampung dengan parpukari blakang mari salim bin iskandar kutty

takebeer..parpukari...


berikut adalah pantun ditujukan khas untuk si parpukari blakang mari...

athan parpukari
atiley rende mune nettilipudi
athan malayalam kari
tindu putu sutha sori

maaf tiada alih bahasa disediakan!
(Untuk alih bahasa, sila dptkan dari zul kulum..hehehe)

kalau di lihat secara teliti pantun2 diatas, kari parpu merupakan menu utama orang malayalam kerala...

dan tidak heranlah si parpukari blakang mari salim bin iskandar kutty memiih parpukari sebagai tajuk blog dia..

tayangan seterusnya akan disambung di Hotel di Palam pulak...

Tanpa Nama berkata...

Bodoh tak boleh diajar pandai tak boleh diikut

Tanpa Nama berkata...

Yahooooo..akhirnya..akhirnya..penafian demi penafian selepas ini..anugerah tuhan terbaik jatuh ke tangan..nuar berahimmmm..mr depan boleh belakang boleh..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Nak siasia buat ape video tu tulen ke tak.
Bangang betul la.
Tak payah siasat ketulenan video tu, sebab semua orang dah tahu video tu tulen sejak hari pertama disebarkan lagi.
Aku nak tahu siapa pelakon tu dan siapa yang rakam.
Aku nak tahu bukan ketulenan video tu, aku nak tahu ketulenan pelakon tu.

Jurunilai Pemimpin UMNO berkata...

Jangan PERBODOHKAN MELAYU. Samada Video itu TULEN atau TIDAK ia bukan masalah.

1. Masalahnya kenapa suka sangat menjatuhkan MARUAH Melayu?

2. Masalahnya kenapa suka sangat memPERBODOHKAN MELAYU??

Cara paling mudah dan menjimatkan untuk mengetahui samada ia tulen atau tidak, JUMAAT depan panggil 4 Melayu berkenaan BERSUMPAH di MASJID !

1. Siapa berani bersumpah dia TULEN.

2. Siapa tak berani bersumpah dia Melayu palabanang PUKIMAK.

Tanpa Nama berkata...

Tuan-tuan,

Kalau setakat nak terjemah, tidak menjadi hal....

Salinan Asal:

"athan parpukari
atiley rende mune nettilipudi
athan malayalam kari
tindu putu sutha sori"

Terjemahannya:

"Itulah parpukari (kari dal)
dalam sungai dua tiga ikan bilis,
itulah kari malayalam
lepas makan garu punggung"

Kalau di ikutkan kamus TT, saya ni TT mesti panggil...eeeeee...tapi TT, saya ni tak pernah kata saya melayu. Saya islam, yea betul, amalkan cara hidup melayu, yea betul, saya anak malaysia, tapi asal bangsa saya ialah india.

Agama lain, bangsa lain....tukar agama boleh, tukar bangsa tak boleh.

Noor, Bidor.

Tanpa Nama berkata...

Betul

kita kena maklumkan kepada rakan2 kita dalam negeri atau luar negeri, sama ada yang bujang atau yang sudah bersuami isteri, supaya berhati-hati kalau nak melancong ke malaysia

Check dulu atas tilam, bawah tilam, luar almari, dalam almari, bawah meja, dalam meja, check 110%

Kalau dah selamat barulah boleh mengongkek. Atau nak lebih selamat, duduk aja kat rumah tumpangan Ah Kong dan hotel bajet. Atau nak selamat lagi, tak payah melancong kat malaysia. Sebab amat bahaya untuk melakukan kongkek.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi project oleh "Binasa Negara"(BN). Producer oleh Shaw Brothers Director Risda - Nama gambar - ( Tiga Cendoll ).
1. Kenapa, tiga Cendol tak menyerah video kepada polis apabila menjumpa pita video itu?
2. Kenapa nak tayang di Carcosa?
3.Siapa book bilik dekat Carcosa?
4. Kenapa nak tunjuk kepada Ahli pakatan sahaja?
5. Siapa pelakon hindustan itu?
6. Kenapa tak tangkap Tiga Cendol itu - pengedar video lucah adalah salah disisi undang undang Malaysia.
7. Risda itu adalah GLC, bagaimana pegawai risda campor tangan dalam politik ataupun ini dalam scope of work, dalam Risda kah?
8. Kenapa disciplinary action tak ambil kepada pegawai Risda?

Cukup lah BN jangan bazir wang rakyat. I got no respect for our pemimpin after seeing all the sandiwara. What a childish behaviour.

Macam Pak belalang Ahli Nujum.

1. Banyak banyak - Rasuah BN.
...2. Sedikit sedikit - Amanah BN.
3. Jarang jarang - Tindakan atas BN.
4. Kadang kadang - Tindak atas macam Khir Toyol.

Tanpa Nama berkata...

TT, jangan2 video ko pun ade jugak.

Tanpa Nama berkata...

Siang2 lagi kami dah agak video tu tulen bongok.... memang tak syak lagi video tulen... pelakon tulen... pengarah tulen... pelacur yang kena toncet dgn pelakon tulen tu pun tulen cuma jurukamera jer tongong pasal rakam gambaq bongok cm ni...
Persoalannya pelakon tulen tu sapa...sapa...sapa... hahahahaha...
Seluruh dunia tak akan percaya pelakon itu Anwar.... mustahil kalau ada org kata anwar juga sah mmg gila babi org tu.... pertama spesis gila babi ni zul kulum belum tengok dah tahu itu anwar... mmg betul2 gila babi.... babi gila pun kalau tengok tak caya itu anwar wooiiii....

Tanpa Nama berkata...

Bodoh..bangang..palui..mengong..otak byk taik,nak bodohkan rakyat...siasat dn maklumkan sapa plakun jd anwar tu...bkn pasal tu video palsu ke tulen...bila iman ditutupi taik nila jdnya bahana kpd rakyat kerna lantik pemimpin taik.

momotarosan berkata...

Jurunilai Pemimpin Umno

Cara paling mudah dan menjimatkan untuk mengetahui samada ia tulen atau tidak, JUMAAT depan panggil 4 Melayu berkenaan BERSUMPAH di MASJID !

1. Siapa berani bersumpah dia TULEN.

2. Siapa tak berani bersumpah dia Melayu palabanang PUKIMAK.
______________________________________

woi ko cakap pasal agama tp ko tak tahu shariah
manaada dalam agama org tuduh berzina kena angkat sumpah nafi.
klau tuduh zina kena tunjuk saksi 4org dlu.
4org yang adil. 4 side kamera pun tak boleh..
dah tunjuk 4 saksi.. sumpah lah guna apa pun kesaksian 4org lebih kuat dr sumpah bongong tu.

ntah sapa2 ajar sumpah jd defen dlm islam.
sumpah laknat tu hanya utk menafikan anak yang dilahirkan oleh isteri. aka nak tuduh isteri romen ngan org lain. itu saja..

ini tuduhan pun tak sah nak suruh sumpah.

TT cakap ini boleh memperbodohkan melayu tu sbb org yang bangga jd melayu mcm org gerombolan mmg mudah diperbodohkan..

Tanpa Nama berkata...

Tulen kat sini bermaksud video tu tidak ada sebarang ubah suai atas penggunaan media digital.

Yang seronok sangat nak belasah sana sini apa cerita ... Relax ... tunggu kasi habis cerita ni dulu.

aku@JB

Tanpa Nama berkata...

TT gambar hotel Hyatt yg kau tampal ni kau ambik kat mana ....

Hotel tu sekarang sudah bertukar milik kepada Thistle. Kau jgn nak racun pulak semua bilik hotel ada CCTV. Agak-agak lah bro.

aku@JB

Non-Governmental Individual berkata...

SERAM AH... TAK NAK PEGI SANG CIK PAK DKAT HOTEL LAGI... BYK CAMERA DIPASANG... KAH KAH KAH....

MonkeyShooter berkata...

Ketua Polis pun tak tulen. Yang tulen adalah Ruhim Tambi Shit, Eskay anak Siam/Parpukari dll. Dok tunggu juga bila nak turunnya bala kepada setiap ekor binatang babi ni, biar babi-babi yang lain akan turut merasa tempiasnya. Kita tak mahulah dia mampus awal macam Hakim Coklet Hack, sekurang-kurangnya biar dia lumpuh dan derita dahulu macam Juara Tumbuk PDRM...Rahim Yes!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..Bangang betol korang ni..sia-sia skolah tinggi2. KPN cakap video tu tulen maknanya takda unsur-unsur superimposed. Tula masa kelas bahasa melayu korang gi monteng isap rokok kat blakang skolah. Bila dah jadi bangang mcm ni, mula nak salahkan orang. Baru KPN cakap tulen, dah jadi isu. Kalau KPN cakap tulen Anwar dalam tu. tak taula apa korang ni cakap. Bangang!! Dia pon nak jaga nama PDRM.

Non-Governmental Individual berkata...

SETIAP HOTEL SKANG NI MEMANG ADA PASANG KAMERA KE?

MCM TAU2 JE ..

Non-Governmental Individual berkata...

setiap bilik hotel skang ni mmg ada pasang kamera ke?mcm tau2 je kamera tu ada org serupa anwar nk main kat bilik

Tanpa Nama berkata...

Mari kita berdemonstrasi!! KASI POTONG ITU ANU-WAR!!!! Negara akan aman bila Anwar tak berpelir!!!

yes berkata...

Wah wah Hisham, kau ni sikit sikit mak cik Felda. Jangan fikir mak cik mak cik ni tak tahu apa apa. Sekarang kau tanya IGP mak cik nak tahu selain dari pelakun video nya siapa pengarah, siapa penerbit dan siapa penonton.Semua patut di perjelaskan.

allergy biawak kari berkata...

wah dah ada pengarah tambahan la dlm filem blue ni.tapi mati hidup balik pun rakyat tak percaya.lain kali jgn overkill ha skrg siapa malu? bontot tonggek tangan berbulu perut boroi tu kepala bana apa?

Tanpa Nama berkata...

tunjukla muka pakar tu sekali kita pun nk tau jgak ketulenan pakar yg tersebut.

Tanpa Nama berkata...

rakyat akan buat solat hajat against pemfitnah.Be very afraid of God's wrath.

Tanpa Nama berkata...

Ada sebijik kereta tersadai depan rumah aku. Dah beberapa aku tengok tak bergerak gerak. Aku pun tanya jiran sapa punya kereta,sorang pun tak tau.
Kami pun repot polis manalah tau kereta curi ke. Polis pun datang buat siasatan. Selang beberapa hari polis tepon aku mengatakan siasatan selesai sudah.
Hasil siasatan polis, setelah menjalan ujian di makmal oleh pakar telah mengesahkan kereta itu kereta tulen,bukan kereta mainan atau kereta potong.
Aku tibs-tiba merasa nak terkucil,lalu terus masuk tandas untuk melepas.

t.kepayang

Tanpa Nama berkata...

saranan ....

1. kalau takut adegan dirakam ... jangan buat kerja haram kat hotel

2. pasang balaci untuk masuk ke hotel pakai nama balaci kemudian jangan mengaku kita pergi ke sana

3. carikan alibi awal-awal atau paling senang bawak handphone ke sana ke mari untuk bertweet atau face book untuk mendapatkan alibi kita tengah berada di hadapan komputer

4. masa buat kerja haram tu ... sambil-sambil tu jangan lupa bertweet atau berfacebook dengan kekawan. kalau boleh ramai sikit

5. kalau ada masalah dengan video tu... pastikan video tu tak boleh digunakan sebagai bahan bukti. carlah apa kelemahan nya. kalau tak percaya pakar dalam negara cari yang pakar luar negara. kalau nak lambatkan cari setiap negara

Tanpa Nama berkata...

video memang tulen... standard Malaysia bikin filem..director..Tambi Shit, actor Es Kunt, editor Parpubabi...production house FLOM sdn bhd. Runner..Zul 'Bisul' Kulum

110% gerenti pecah panggung atau punggung...

Sasaran kutipan... RM 10 juta minggu pertama tayangan.

Tayangan perdana 16 April 2011

V for gunpowder berkata...

http://ataabastille.blogspot.com/

Harga petrol RON97 naik 20 sen


2011/04/01

KUALA LUMPUR: Harga petrol RON97 akan naik 20 sen kepada RM2.70 setiap liter berkuatkuasa tengah malam ini. - TAKBERNAMA
Alhamdulilah.inilah yang kita mahukan.rakyat di dahulukan, pencapaian, di utamakan.kita seharusnya menyokong KERAjaan BEend kerana menjamin dan menjaga kesejahteraan hidup kita.Dibawah pentadbiran yang cekap seperti ini,insya Allah,kita akan jauh lebih maju dari Negara Gabon dan Uganda.hidup BEend!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

memangla tulen
pasal bidio tu dalam hitam putih
kalau kaler dah tak tulen..

tak caya tanya parpukari
dia tak mengaku dia togok guinness
dia cakap malta..
pasal gambar tu kaler,kalu hitam putih dia cakap air suam...

kah kah kah parpukari..
mana mau lari..
konar la sampai terbaring
kau cakap je dah bau todi..

Tapai..UK(ulu kancong)

Tanpa Nama berkata...

KPN barua..putar alam

Tanpa Nama berkata...

nak jadi KPN lama, musti ikot hanep omar.....

'DALAM QURAN TAKDE SEBOT PUN'!!!....

The MIND!!!

Anti Rasuah berkata...

IGP nipun satu....
Cakap biar terang....
Apa yang tulen tu....
Filem ka...
Pelakonnya ka...

Dulu ada dua..tiga kes kat Malaysia ni pasai paramugari terlampau la.....artis wanita terlampau la...tapi...apa yang polis kata..."siapa2 yang meyimpan, mengedar atau memiliki video tersebut akan dikenakan tindakan undang2. Tak ada satu pun tindakan undang2 keatas pelakonnya? Lihat Ketua MCA tu....siap ngaku lagi buat sex....tak kena tahanpun....pasai apa polis senyap saja. Yang nak kena tahan ialah siapa2 yang memilikinya...menayangnya...atau...yang mengedarkannya. Chua Sau Lek senyum sampai sekarang....

Sebab tu aku suka kata keturun IGP ni keturunan RASUAH. Dah berapa IGP kat Malaysia ni...semuanya sama.....muka RASUAH.

Tanpa Nama berkata...

Keturunan IGP ni keturunan RASUAH....

Chua Soi Lek boleh senyum sampai sekarang....

aidono berkata...

PIG = Police Inspector General wat lawak APRIL FOOL...


KAH...KAH.. KAH..

jandamuda berkata...

dah tau video tu tangkap curi, apsal tak tangkap sipencurinya?

nyah pun kata dia tulen berkata...

Iye jgn tidur dihotel.tidur dgn bini dihotel pun jgn nanti kena rakam.kalau nak main dlm kereta je.biar tauke hotel semua sumpah TokekTrio hehe..

Tanpa Nama berkata...

Man Lancuk Cakap:-

Hooi...!!
Jurunilai Pemimpin UMNOLOL..
Lambang Keris tu tukar dengan Lambang Lancau lah..
Itu Lambang UMNO lama..
UMNO baru tak kan nak pakai lambang tu Kot...
Kepala Bana Tongkoi Kayu hanyut betul lah Bahalol ni....
Puuiii...!!!!

Tanpa Nama berkata...

Woi TT...hang pun satu bebal...hang ingat IGP cakap pasal tulen kira settle habis ka??? lahabau kau...tunggu dulu, lepas ini Nuwar Juburi akan jadi cacing kepanasan...dan pemuja Juburi akan lenyap dari muka bumi...lu dulu kan pernah lari dari Malaysia? Sebab lu penakut...hahaahaha...so lu jangan cakap besar....mmg lu punya geng kaki jubo...ingat x konsert kat Stadium MPPJ yg lu organise dulu??lu kan yg bawak masul Carburator Dung yg tunjuk jubo kt penyokong-penyokong PAS???hahahaha..

Qaseh Bonda berkata...

Fuyoo...hebatnya PDRM.

Buat press khusus untuk nak umum kata video tu tulin.

Pakat tak dak kerja dah ka.

Banyak kerja lain lagi wei!! Cuba check balik fail meja tu.

Takkan umum video pun KPN kena urus.

Kesian kat KPN. Pencen lagi baik pada depa dok pekuda. Tak pasai2 tambah dosa. Kita tu bukannya muda.

Dok tunggu masa dah! Buat2 baiklah sama.

Tanpa Nama berkata...

TT...BANGUN LA BAI...

ADA CERITA BARU MASUK:

i. PERSEMPADANAN SEMULA KAWASAN PILIHANRAYA (TAPI PERLU MAJORITI 2/3 LAGI. AGAK2 SAPA LAGI NAK LOMPAT? BANYAK NAK PAKAI DUIT TU)
ii. RON 97 NAIK MACAM CELAKA. 20 SEN SEKALIGUS BAI. KALAU TAK CUKUP JUGAK, KITA SELARASKAN YANG 95 SEKALI LAH

HUH! TOLONG BAGI PENCERAHAN. JANGAN ASYIK MEMBUTA BRO!

Tanpa Nama berkata...

memang dari awai lagi orang tak nafikan video itu tulen tapi mangkok mana yang seiras DSAI itu . Itu yang perlu di siasat .Dah berapa hari dah berjalan... apa lambat sangat nak cari ilham ke.

dityp berkata...

RON naik lagi.. huhu.. Terima kasih Barang Naik..

Tgh org sume sibuk ngan Sarawak dan Datuk T, RON naik senyap2.. Silent killer..

Tanpa Nama berkata...

video tulen
bermakna tangan berbulu tu tulen..
bermakna perot boroi pon tulen...
bermakna bontot tonggekpon tulen...
aku dah nengok aku punya perot dari bahagian sisi di cermin tak boroi..
aku da nengok tangan aku tak berbulu.
aku da nengok sendiri bontot aku tak lah tonggek...
yg ada bulu kat bawah telor jer...ermm patutla dulu2 org suka cakap ' eee berbulunya aku nengok citer mcmni' kehkehkeh
aku bukan orang itu...

kalbunUMNO berkata...

kah kah kah!

Disiplin sentiasa taatkan ketua,
Namun jangan pula jadi buta,
Ini nasihat bernilai orang tua-tua,
Ada dara jangan nikah dgn mata-mata.

Tanpa Nama berkata...

wooooit bulunilai penempek urmno.. dahlah dgn temberang kau, apa nuar tu maksum ke? jelmaan jin paling mulia ke? 3 tahun kes makamah tk abis2, buangg masa rakyat,asik berdolak dalik, dna pun kecut nak bagi, apa kehenya anuu geragh tuhan dia ni? apa takut sgt nk kasi setitik darah? taksublah korang dgn manusia jenis semua haram halal sama je janji jadi PM, peeeegh..