Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 April 2011

RABA RABA BONTOT




RABA RABA BONTOT


apa khabar raba raba bontot
sedap makan ikan patin
raba raba bontot
tak kan nak marah
patin ini pun patin
raba raba bontot

sedah patin ke?
sedap kena tipu?

gerombolan pau gerombolan
gerombolan tipu gerombolan
kah kah kah

padan muka!
kah kah kah



PATIN TEMPOYAK





PELANGGAN TERGAMAM HIDANGAN PATIN RM13,000
- meloya

Sekumpulan 50 pelanggan yang makan hidangan masakan kampung termasuk ikan patin di sebuah restoran di sini terkejut apabila mereka dikenakan bayaran RM13,000.

Menurut seorang daripada kumpulan itu yang enggan namanya disiarkan, beliau membawa rakan-rakannya menikmati makan tengah hari di restoran berkenaan baru-baru ini yang menyediakan ikan-ikan sungai, ulaman dan sayur-sayuran kampung.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

raba raba bontot
raba raba terus entot
entot entot x sempat pancut
lari lari pintu blakang
bila pak lebai janggut dtg

raba raba bontot
raba raba terus entot
entot entot sampai pancut
keluar berita telor kecut
cakap berdegar muka kerepot

raba raba bontot
raba raba terus entot
entot entot sampai pancut
tak suka tua pasal da kecut
cari muda asal kemut
padan muka menteri lucut

raba raba entot entot
x cukup entot rasa bontot
alamakkkkk
melaluttttt

Tanpa Nama berkata...

sedap ye meraba bontot. mana sedap lg ikan patin 13,ooo. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Isteri kepada Omar Shariff bintang Holywood dari Mesir beristerikan artis wanita mesir Fatin Hamamah sebelum Omar berhijrah ke Holywood. Tentu cantik dan mahal bekas bini Omar itu.. Namun mesti mahal lagi Patin Temerloh masak asam pedas tempoyak: RM13,000.00 Bayar beb bayar....berapa pun. 1Malaysia ni mewahnya dahulukan rakyat. KM Sarawak mest boleh bayar punya...patin dia lagi mahal bro.

-zunodeng.

fk berkata...

salam bro..bukan ade kuar radio ke org tu betulkan statement, 350 orang sebenarnye...ke statement tu sgaja nk cover gerombolan?huhuhu

Tanpa Nama berkata...

TT, AKU NAK TANYA SAHABAT KAU RPK NI APA CERITA PULA NI....???? TAK KAN DAH TAK BOLEH TAHAN TENGOK KILAUAN RM.....SILA SIASAT DAN LAPOR TT..APA LAH..,.

Anti TELAN berkata...

Biasa la 'Pejuang2 TELAN'. semua nak telan.

Patin nak telan dan yang itu pun TELAN.

'Pejuang Melayu' taik kuching...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lagu : Raba Rawak
Muzik : Ikut music lagu tema raja lawak lama (musim 1 – 4)

(1)
Memang lawa giler
Bontot anak dara
Tak tahan connect ku
Terus stim giler
Kemaluan laras di poket
Buat ku bermimpi
Buat je selambe
Sambil tangan meraba
Ku suka raba rawak

(2)
Tak happy
Kureng happy
Meraba bontot bini
Jadi Menteri teratas
Dengan kuasa ku boleh lepas
Makin la aku cergas
Awek tak suka
Tercelik biji mata
Aku yang kena balik
Apa pun yang terjadi
Ku tak peduli
Aku raba rawak

Tanpa Nama berkata...

Mmgla RM13k...kalau dah 50 ekor yg telan.....sorang RM260...ni makan ke mentekedarah? Mesti ada bau2 umngok nie...kaki TELAN....

Tanpa Nama berkata...

Bukan aku kata,
orang lain kata:

elehhhhh

baru kena bayor rm13000 pun dah bising satu malaysia

kalu tak nak bayor banyak tu, pegi la suruh bini tangkap patin sendri, suruh bini masak sendri

kawan kita tu nak huntung lima tahun sekali pun gerombolan nak buat bising

lain kali kalau nak makan patin murah, pegi Lanchowww la!!!!

pigi daaaaa

Tanpa Nama berkata...

Bro...

nasib baik lu tak tapau patin tempoyak tu

kalau lu tapau patin tu, gua ingat lu balik jalan kaki dengan pakai spender aje

nasib baik bro

kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bro, kau kias-kias pulak! Ini citer pasal JJ (itu bekas menteri yang dihantar jadi Duta Malaysia ke AS angkara meraba bontot pelayan di kelab curut) yang kena kencing oleh budak-budak amno masa prk Kerdau.

Citernya kepala tukang kencing JJ ni naib ketua bahagian amno sendiri nama nuar yunus yang bawa geng amno seramai lebih kurang 50 orang ke kedai pak sedaranya dekat jambatan temerloh untuk pekena ikan patin atas tajaan JJ cuma bebudak ni betul-betul punya pekena dengan ambik rokok 2-3 bungkus sorang maklumlah JJ belanja.

JJ ni nama aje duta tapi selalu ada kat msia sebab nak jek najib beri laluan jadi MB Pahang ganti Adnan Yakob pru akan datang.

bunbinban berkata...

alaaaa...kes ni masa prk kerdau. toke kdai ni totok umno. kaum kerabat dia ni mmg jenis nampak duit mata jadi juling. malas nak sebut nama tapi org Temerloh semua tau kaum kerabat ni. Jenis halal haram semua tutuh. Tapi apa nak kisah...yg kena cas ribu2 tu geng2 songkok tinggi termasuk seorang ahli parlimen. Toke kedai tu jenis muka selamba, buat bodoh je bila geng tu komplen. hahaha, apa susah duit bajet PRK byk, belasah je la. Kat bandar Temerloh duit tak turun sbb bukan dlm kerdau so tu cara nak share rezeki..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bangang betul pencacai PKR..patin pun nak di konspirasikan..kah..kah..kah..dunia..dunia..macam2 gilo!

CankerSaurus berkata...

sebut la nama kedai.. nanti senang kawan2 nak pulaukan takut terkena nanti.