Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Mei 2011

AMARAN UNTUK ANWAR IBRAHIM!!!




INI PANDI KUTTY BUKAN KUTTY



nota:
kiut miut
comel momel
le petite couchon
inilah anak nangoi
kah kah kah




NIZ AZIZ: GESAAN MCA PULAUKAN UTUSAN TEPAT – mkini

Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat hairan dengan sikap akhbar Umno, Utusan Malaysia yang mengecam Anwar Ibrahim yang didakwa melabelkan Najib Razak sebagai 'pandi kutty'.

Menulis di Facebook, semalam, Nik Aziz berkata adalah menghairankan bagaimana Utusan, sebuah akhbar yang menjadi juara penyebaran kelucahan kepada masyarakat kini mahu menjuarai adab sopan.

"Saya terbaca tajuk muka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini, "Anwar Dikecam," kononnya kerana guna kata-kata kesat serang Perdana Menteri.

"Hairan saya, akhbar yang menyebarkan segala bentuk kelucahan dalam masyarakat hari ini menjadi juara adab sopan?" tulisnya.

Utusan Malaysia pada muka depannya semalam meletakkan tajuk 'Anwar dikecam' dengan membawa beberapa pandangan individu membidas sikap Anwar yang didakwa melabelkan Najib sebagai 'pandi kutty' - perkataan bahasa Tamil yang bermaksud anak babi.

Malah, akhbar milik Umno itu mencetak bidasan seperti pemimpin Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) Hamidzun Khairuddin yang berkata Anwar mengalami “sindrom pra-haid (PMS), kesan daripada kes liwat dan video seks yang sedang dihadapinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


AMARAN UNTUK ANWAR IBRAHIM

tolong jangan samakan anak babi dengan najib razak
tolong jangan jangan lakukan penghinaan ini

sedarlah lah bahawa menyamakan najib razak
dengan anak babi adalah satu penghinaan
terhadap anak babi dan kaum keluarganya
kah kah kah


RAHSIA SEBUAH NEGARA

bagitu lama negara ini dalam kegelapan
desas desus di dengar di sana sini
mungkin betul mungkin salah
semuanya khabar khabar angin

orang ramai tidak berani bersuara
orang ramai takut akan apa akan jadi jika terus betanya

tetapi orang melayu penih kehairanan
orang melayu bangga akan daraj keturunan
oarang melayu bangka akan bakanya

kenpa madey muhamad hilangkan nama kutty nya

kah kah kah

baru sekarng rahsia bocor
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


BADAK KUTTY


nota:
siapa pula agaknya
yang menjadi badak kutty?
kah kah kah


17 ulasan:

Staphylococcus berkata...

untuk al juburi(mat sabu gelarkan):

bagaimana pula dengan gelaran Brother Anwar Bin Ibrahim B.A.B.I? adakah layak untuk kau terima? sekali kau katakan org lain anak babi, ramai lagi org katakan ko neh B.A.B.I

piggi berkata...

anak kondiok

redzabes berkata...

badak kutty = rosmah, hahahaha

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah.Baghu ler teman tau,pandi kutty bermakner anak babi.Teghingat teman semaser teman tercegat depan market Batu Gajah tahun 61 dulu.Satu org tuer negor sorg tuer lain yg berkulit gelap sikit. Katernyer "Kemaner miker hilang lamer benor PANDAK KUTTY ooii,ngelewor teman caghi miker satu Batu Gajah sbb ader hai sikit ndak dicakapkan".Satu soalan...Pandak Kutty ni aper bendernyer dan aper maknernyer pulak?

Tanpa Nama berkata...

parpukari is no 1 pandikutty!
big dog pula no 1 naikutty!


siapa sokong?

Tanpa Nama berkata...

ini apa punya bodoh punya statement umngok ni, depa tak baca habih... lenkali baca habih dulu.. DSAI baru cuit sikit jer, dah kecoh 1 malaysia.. itu menunjukkan DSAI mendapat sambutan hangat ( ini ada dalam Sun Tzu ).. pandy kutty setaraf jugak mcm sebut 'bodoh, bangang'... nak jadikan kristian agama rasmi? ini lagi satu utusan bodoh yang nak membodohkan orang melayu.. sudahlah.. buat propaganda murahan.. tahniah DSAI anda memang bijak mencuit PM dan kuncu-kuncunya...

Tanpa Nama berkata...

Pasal pandi kutty pun nak bising..pundek betul...bagus YB-YB pikir mcmana nak senangkan hidup rakyat...bukan sibuk buat fitnah....
Peribahasa Melayu:

Siakap senohong gelama ikan duri.

Bercakap bohong lama-lama jadi menteri..........

Tanpa Nama berkata...

kata um...kata kesat kat pm tak boleh....letak cerita lucah boleh....sepatutnya bg pm dan umno tidak ada istilah yg nak diucap tentang kebejatan dan kelaknatan mereka.... bg aku...um dah jd najis mughallazoh yg ketiga selepas babi dan anjing...

teganu kite berkata...

isamudeng,

banyok2 menatang - menatang ikang, menatang bewok, menatang badok TAPI menatang dari segala menatang yang paling hodoh dang hina adalah menatang babi - pok babi, mok babi & anok babi, aku tengok naik geli dari kepale hingge hujong kaki.

najes, najes, najes. sebot mmolek 'NAJES' bukang 'najeb'.

guane pulok mung letok muke anok menatang najes dalang blok mung? geng nelayang memang lame doh dok bace utusang/seks meloya.
Mat Said Kemamang yang muke macang Pol Pot pong pernoh maroh kat utusang-seks & tv3/4.

KUTTY pong kutty lah, doh nok wat guane setarang..

Tanpa Nama berkata...

tergelak..dah bankrap ide politik kotor - so do mee II tak laku? -video D T tak laku? now nak tonjol diri beretika politik? wakakakakaka APCO ade ide lain tak?

Tanpa Nama berkata...

Janganlah mengata najib kerana dia adalah dewa2 umno yang maha suci yang baru saja dicuci oleh sabun RPK dan pelembut TV3 hahahaa...

Tanpa Nama berkata...

Najib Mat Mongol ni memang layak dipanggil 'pandi kutty' pasal dia sapu semua tak kira halal ke haram, Bagi dia semua tu halam (halal + haram).. gaji PM dia sapu.. duit rasuah sapu.. cukong makan babi bagi duit sapu.. so.. tak salah dia digelar 'pandi kutty'

Tanpa Nama berkata...

utusan meloya tlg jgn hina anak babi..anak babi lebih mulia dr org yg ko bndingkan..
-anak babi tak pndai nk mkn rasuah
-anak babi x pndai nk naikkan hrga mnyak
-anak babi xpndai gune bom c4 pas entot
-anak babi x pndai nk wat email utk rakyat pastu caj 50 juta.
-anak babi xpndai nk gune perkataan selaras ataupun rasionalisasi utk merompak hak rakyat.
-anak babi x pndai nk wat deal beli kapal selam yg x pndai mnyelam.
-anak babi xpndai nk ilangkan enjin jet
-anak babi xpndai nk ckap beli kereta proton itu sama ngan wat amal jariah.
-Sesungguhnya anak babi itu xpndai nk menghina Islam dgn brkata negara akan huru hara jika hukum islam dilaksanakan.
-anak babi xpndai nk mengapi2kan perkauman agar setiap bangsa dimalaysia ini hidup dlm penuh ketakutan.
-anak babi xpndai nk hire APCOzionis utk kepentingan parti dan membyar mnggunakan duit rakyat.

-SIMPATI BABI-

Lang berkata...

sambung sket...

babi lah jugak yg cuci bahtera noh selama banjir besar berlaku...

dan babi tak pernah komplen walau pun dia sering dikaitkan dengan sesuatu yang tak baik...

cuba fikir2kan...

Tanpa Nama berkata...

Aku pun simpati dengan si anak babi dan keluarganya..
Jangan dizalimi walau pun seekor babi....aku memang hormat dgn si pandi kuttty ni...

Cik Bucken berkata...

hahaha..sey golak an yo bilo donga anak nangoi...den taw bona maksud eh..hahaha..

pandikutty..klu pandikar amin?:p

Tanpa Nama berkata...

pandi kutty
anak babi
al-malikul-al-sembabi
al-tun-tuyai-al-mongoli-al-najibabi