Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Mei 2011

TERANG TERANG KENA TIPU



INI BAHAN BUKTI





nota:
buat abis air liur saje buat
sidang akhbar
tak ada siapa ambil pot

kalau turun ke jalan raya
baru ada kemungkinan
kah kah kah






PKR: UMNO BERI KERAKYATAAN UNTUK KUKUHKAN UNDI - mkini

PKR hari ini mengemukakan bukti bagi menyokong dakwaan bahawa Umno cuba mendapatkan kerakyatan Malaysia untuk tidak kurang 2,000 penghuni tetap di Hulu Selangor bagi mengukuhkan sokongan undi mereka pada pilihan raya akan datang.

Timbalan pengerusi PKR selangor, Zuraida Kamaruddin pada sidang media hari ini menunjukkan kepada wartawan surat yang didakwa bukti Umno menyalahgunakan proses kerajaan.

Surat bertarikh 23 Mac dari ketua Umno bahagian Hulu Selangor Mohamed Idris Abu Bakar dialamatkan kepada Menteri Dalam Negeri dan naib presiden parti itu, Hishammuddin Hussein.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. TAK KAN SEKARANG BARU TAHU…. kah kah kah..

woit… PEKARA INI SEMUA ORANG TAHU…. kah kah kah..

woit…PERSOALAN NYA : NAK BUAT APA DENGAN MAKLUMAT INI?.... kah kah kah..

woit...NAK LAPOR POLIS?... kah kah kah..

kah kah kah..POLIS ORANG GEROMBOLAN... kah ah kah

woit..NAK LAPOR SPR?... kah kah kah

kah kah kah...SPR ORANG GEROMBOLAN... kah kah kah

kah kah kah…TAK KAN NAK BUAT SIDANG AKHBAR SAJE…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK KAN NAK HANTAR MEMO SAJE…. kah kah kah..

kah kah kah…MACAM DAH NAMPAK BANGANG…. kah kah kah..

woit… AJAK LAH RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA…. kah ka kah..

kah kah ka….KERANA PILIHANRAYA JELAS MAIAN TIPU…. kah kah kah…

nota:
kalau pilihanraya ini boleh mengubah apa apa
telah lama pilihanraya ini diharamkan di malaysia!
kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo curi..kita repot polis
kalo kebakaran..kita repot bomba
kalo sakit..kita repot pada doktor
kalo aiur..kita repot Syabas
kalo letrik..kita repot Tenaga Nasional.
kal0 longkang sumbat..kita repot dewan bandaraya
kalo jamban sumbat..kita repot IWK
tapi kalo orang bodoh undi gerombolan..repot kemana ya?
MASIH ADA YANG TAK FAHAM2 LAGI.

muzikri berkata...

pilihanjalanraya!

Tanpa Nama berkata...

bangla indon myanmar dan lain2 bangsa dah jadi macam warganegara, bersepah dalam kampong. dah terlalu ramai dan mula kurang ajar mengalahkan samseng kampong dusun. tolong perati mamat2 ni takut nanti mereka datang mengundi pada pru 13! kalau didapati ada jangan kasi chan tangkap dan kasi kawin dengan anak kita pasal mereka tak salah, mereka bukan pendatang mereka hanya menjalankan tanggungjawab sebagai pengundi, mereke ada ic! yang salah...... korang la bodoh kasi chan amno ternak dan bagi perlindungan khas pada menantu korang.....!!!!!! hidup bangla, hidop indon, hidop myanmar, hidop amno!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ini baru betul-betul pundek pandi kutty. Pundek pandi kutty punya parti gerombolan asyik nak tipu melayu saja. Ambil tindakan terhadap pengkhianat negara yang telah menjual Malaysia. Kerismudin pondan patut letak jawatan dan mari kita ramai2 turun ke jalanraya membuat bantahan. Ini sudah melampau. Kerajaan umporno telah melacurkan negara ini pada pendatang haram. Babi punya mat monggol pundek pandi Kutty. Mamak Apanama pundek.

bunbinban berkata...

alaaaa...kala korang cek ic org pakistan jual kain seme ic sabah walaupun bahasa malaysia tunggang langgang. tak caya?. sape yg gadai tanah malaya ni kalau bkn umno?. skang ni gadai lak kat pendatang dr india dan indon. silap2 gadai kat yahudi pun dah.

Lang berkata...

apa kata bagi taraf buniputra kat mat bangla, indon, mynmar, negro... baru ramai ahli dan boleh capai 4 juta... untung2 dapat pm bumiputra kelahiran bangladesh...

kalau eeee boleh nape tidak mereka?