Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Mei 2011

BETUL BETUL PANDDY KUTTY




TAK FAHAM FAHAM



nota:
jangan jadi bebal
jangan buat tak faham
jagan tipu orang ramai
jangan sama bersubahat
menipu orang ramai
kah kah kah









PKR GESA POLIS SIASAT DAKWAAN UMNO GUNA WARGA ASING PENGUNDI
- minsider


Parti Keadilan Rakyat (PKR) mempertahankan dakwaan bahawa Umno Hulu Selangor ada memohon kelulusan menukar taraf pemastautin tetap kira-kira 2,000 bagi membantu kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan datang.

Timbalan Pengerusi PKR Selangor Zuraida Kamaruddin menggesa polis untuk menyiasat dakwaan itu terhadap Umno Hulu Selangor dan mengesahkan ketulenan surat yang diserahkan kepada Kementerian Dalam Negeri.

“Surat itu ada di sini, bukti.

“Biar polis siasat, saya tidak tahu jika surat ini palsu... (tapi) ia datang dari sumber yang boleh dipercayai... pejabat kerajaan,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. TAK FAHAM FAHAM…. kah kah kah..

kah kah kah…INI RANCANGAN YANG TERSUSUN…. kah kah kah…

kah kah kah…. ADA KERJASAMASA ANTARA SPR/POLIS/GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… MASUK AKAL KE POLIS AKAN SIASAT?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAK HANTAR LAPORAN POLIS?.... kah kah kah..

kah kah kah…INI MACAM BUAT LAPORAN ROMPAKAN BANK KEPADA KETUA PENYAMUN?..... kah kah kah..

kah kah kah…INI MACAM PAK AJI BUAT BANTAHAN JUDI PADA VINCENT TAN?... kah kah kah..

woit…. SUSUN RAKYAT…. TURUN KE JALAN RAYA… kah kah kah..

kah kah kah…MANA DIA BERSIH?.... kah kah kah..

kah kah kah…MANA DIA ANGKATAN MUDA KEADILAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. MANA DIA PEJUANG ISLAM?.... kah kah kah..

kah kah kah…TERANG TERANG KENA TIPU…. kah kah kah..

kah kah kah..CIIIIT POOORAH…. PANDDY KUTTY…. kah kah kah

11 ulasan:

keladi berkata...

kebodohan rakyat mesia sampai ketahap paling sial,dan la penyokong umPORno bangang bodoh bahlul asyik ditipu ketua lahanat mereka,yg puak pembangkang lagi lah bahlul.dah kene tipu terang2 pun lagi duk senyap ka.nak report kat polis,kan tu kerja bangang dan berapa juta kali report la ,ada keputusannya ke?itu yg gua cakap pembangkang ni bangang dari umPORno,asyik2 kene tipu.....pergi mampus semua lagi bagus....x payah la nak politik lagi

Putra IJ80 berkata...

Quote" 1.kah kah kah…MANA DIA BERSIH?.... kah kah kah..

2.kah kah kah…MANA DIA ANGKATAN MUDA KEADILAN…. kah kah kah..

3.kah kah kah…. MANA DIA PEJUANG ISLAM?.... kah kah kah..unquote.

1.Sedang mencari clorox utk di minum sendiri.

2.Bergelumang dgn masaalah x habis2x.,lagi

3.Paling best,sdg di buai mimpi,bermain dgn bidadari.

PRU13 UMNO(BN) menang lagi.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat dah nak kebuloran baru nak turun ke jalan raya...agaknya nak tunggu Baling 2.
UMNO tak heran kalau nak buat repot 50 kali sehari pun.
Apa punya PR asyik ceramah siang malam minyak,gas dan gula tetap naik.

Lang berkata...

mesir mcm mane?... yaman? libya? syria?... tp sape lak dok belakang tu?... yg mn yg tulin yg mn ada director?

Tanpa Nama berkata...

Takpa parti Pundek pandi kutty ni hayatnya dah sampai di penghujung dah. Sebab itu dah jadi macam kepala pundek pandi kutty.Parti pundek ni boleh tipu melayu tapi parti pundek ni tak boleh tipu semua melayu yang sebenar, sebab melayu pundek specis ngok otak samdul, barang naik masih otak dok tak sedaq diri.Padan muka!!

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu PUKIMAK dari tali barut umPORNO dan PUKIDA,ashik-ashik mempertahan Melayu.MACAM umPORNO juga seibu sepusat,KERJA mereka hari-hari pikir macam mana na tipu orang-orang Melayu.
Bangang punya melayu itu dulu sekarang ada juga jenis begini yang rata-rata jadi BARUA ,Jadi PECACAI sebab na jadi kaya cepat dan semua pemimpin-pemimpin umno sekarang kaya perembas harta dan haq rakyat mana ada orang umno yang miskin,orang kampong sahaja yang miskin sebab meyakini umPORNO boleh mebela dan membahagia kan mereka,tetapi tekaan itu amat meleset Umno dalam diam-diam telah merampas tanah-tanah Melayu untuk mengenyang kan orang-orang umPORNO sahaja.

Abang KJ berkata...

Siapa berkuasa dialah raja.
Sekarang kuasa tangan ameno.
Mereka buat sesuka hati.
Fitnah, derhaka akan bawa musibah.
Rakyat semakin panjang akal.
Bukan mudah nak buat program.
Projek khas semua tak jadi.
Tak laris, tak box office.
Poyo jadi pengarah filem
rakyat semakin marah
penentuan akan sampai
tak tahu bila nak berhenti
rompak rakyat tak habis habis
walau berdekad rompak negara
dosa pahala tidak jadi perkiraan
setahun sekali boleh ke mekah
selesai segala dosa yang dikumpul
dunia penuh cabaran
kah kah kah

cucupakmalau berkata...

Dalam dunia,agaknya Malaysia ini sahajalah sebuah negara yang rakyatnya bangang dan penakut.Sebab:

(1)Harga barang dan minyak naik - diam
(2) Harga bahan makanan naik - diam
(3) Ramai mati dalam lokap polis dan bilik tahan Badan Cegah Rasuah - diam.
(4) Rakyat asing membanjiri negara
ini - diam
(5)Rakyat asing senang dapat Mycard dan boleh mengundi - diam
(6)Sigemuk gedempol mengaku jadi First Lady - diam.
(7)Rasuah berbillion ringgit - diam.
(8) Tanah orang Melayu nak beri pada chukong - diam.
(9) Bahasa Melayu dibakul sampahkan - diam.
(10) Sudah jadi negara polis - diam.
Tunggulah saat kebinasaan!!!

Monkey Shooter berkata...

Orang Melayu ni yang marahnya kalau Penjual Karpet dari Pakistan masuk kampung dan mengurat bini atau anak dara mereka. Yang lain tu, tak apa. Malah mereka ini pula yang tolong defences atau beri justifikasi kepada pemimpin lahanat UMNO. Contohnya kalau minyak naik, si tua Melayu Kapiak ni akan kata sebab ekonomi global... dan kalau pemimpin UMNO lahanat tu berzina dengan anak mereka, lantas memberi justifikasi bahawa para pemimpin UMNO telah banyak berjasa dan kerja kuat, sebab itulah tiada masa untuk main dengan bini sendiri.. maka dibolehkan main (halal)dengan anak dara mereka. Rupa-rupanya si tua Melayu ini memang dah diprogramkan untuk bodoh selagi ada hayat dikandung badan... dulu, kini dan selamanya. Selamat menjadi barua kepada bangsa sendiri dan EEEEEE-Kutty.... untuk selamanya.

Nik Zulkhairi berkata...

ini macam mintak tolong konsortium peragut sedunia tangkap perompak.

ayah chu berkata...

... kome jangan terkejut kalau akan datang ada akta baru "Larangan Berfikir " - rakyat di larang untuk berfikir dan menggunakan otak ., supaya mudah ditipu dan diperbodohkan ... agak-agaknya akta OSA dulu untuk apa ... ? ada sapa sapa boleh bagi tau kat teman ? akta mesyin cetak juga ...