Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Mei 2011

TIPU KITA MENIPU - KITA TIPU MELAYU




UMNO SAMBUT ULANG TAHUN KE 65 PENUH CABARAN GETIR
– berita hairan

Esok adalah ulang tahun ke-65 kelahiran UMNO yang bukan saja menyaksikan ia terus menjadi tunjang pemerintahan negara tetapi terpaksa berdepan banyak cabaran yang tidak kurang getirnya berbanding waktu penubuhannya.

Antara cabaran getir itu ialah UMNO harus menangani perpecahan bangsa Melayu yang kini terbahagi tiga, selain terpaksa berdepan dengan cabaran demi cabaran luaran yang walaupun sedikit tetapi semakin jelas sehingga berani mempertikaikan ketuanan Melayu, Bumiputera dan Islam.

Mengambil tema "Membela Rakyat" pada sambutan kali ini, UMNO yang menjadi tunjang parti gabungan dalam Barisan Nasional (BN) dan tonggak kerajaan, juga harus menerajui negara dan rakyat berbilang kaum dalam mencapai Wawasan 2020 dan matlamat ekonomi berpendapatan tinggi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MACAM MANA CEPAT TUA?.... kah kah kah..

kah kah kah…PARTY INI MULA TAHUN 1988 …. kah kah kah…

kah kah kah…MACAM MANA JADI 65 TAHUN…. kah kah kah....

kah kah kah... NAMPAK SANGAT BANGANG TAK PANDAI KIRA.... kah kah kah..

kah kah kah...ATAU NAK TIPU MAK CIK FELDA.... kah kah kah

woit… TAK PA LAAA…..kah kah kah…

nota :
sila hayati lagu ini


BERSATU KITA BERSATU



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cube bace yg ni pulak TT... http://saifulislam.com/9713#more-9713

kah... kah... Kah...

Tanpa Nama berkata...

Meraikan Parti yg diharamkan?? Perkecilkan Tun M punya jasa tubuh parti sediaada. Diaorg ni lah yg Tun kata melayu mudah lupa!! Haprak!!!

Non-Governmental Individual berkata...

KAH KAH KAH!

WOI...! ..BETUL SEKALI...! UMNO INI UMNO HASIL CIPLAK MADEY.... INI BUKAN UMNO YG DULU... UMNO YG INI UMNO BARU,, HASIL CIPLAK MADEY... UMNO YG DULU DAH LAMA DIHARAMKAN TUN SALLEH ABAS,., KAH KAH...

MACAM MANA BLH JADI CEPAT TUA? KAH KAH KAH... PADAHAL BARU DILAHIRKAN TAUN 89..

NOTA: MEDIA GEROMBOLAN TAK DIBERNARKAN GUNA ISTILAH UMNO BARU..KAH KAH KAH!

Non-Governmental Individual berkata...

KAH KAH KAH!

WOI...! ..BETUL SEKALI...! UMNO INI UMNO HASIL CIPLAK MADEY.... INI BUKAN UMNO YG DULU... UMNO YG INI UMNO BARU,, HASIL CIPLAK MADEY... UMNO YG DULU DAH LAMA DIHARAMKAN TUN SALLEH ABAS,., KAH KAH...

MACAM MANA BLH JADI CEPAT TUA? KAH KAH KAH... PADAHAL BARU DILAHIRKAN TAUN 89..

NOTA: MEDIA GEROMBOLAN TAK DIBERNARKAN GUNA ISTILAH UMNO BARU..KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

Pi mampoih lah semua melayu UMporNo@Umco. Melayu sejati tak mau pada hampa semua. Ini parti PARTI PUNDEK PANDI KUTTY. pARTI MELAYU HARAM JADAH BESAQ.

bunbinban berkata...

parti mamak ni claim dia dah berusia 68 tahun. citttt poooodah!!!!

Tanpa Nama berkata...

'Membela Rakyat'konon.. piiiraaahhhh.. Altantuya hidup balik pun aku tak caya UMporNO ni nak bela rakyat...

matalembu@gmail.com berkata...

fuck, fuck & fuck - tipu, penipu, menipu, tertipu, terus tipu melayu & jadi layu.

aku nak tanya kau tt, tapi kau jangan poyo & fuck:

sape tipu melayu?
sape ditipu oleh melayu?
sape penipu melayu?
sape tertipu oleh melayu?
melayu mana yang telah ditipu, sedang ditipu, akan ditipu, terus ditipu? - fuck

deretan soalan tak perlu jawapan. kau tt dan aku memang tak layak jawab soalan2 itu kerana kau memang poyo bila terus berkata2.

aku bukan nak jawapan biasa - tapi aku nak fatwa mengenai TA YA PA(FA) WAU : TIPU

kau pergi jumpa Firaun besar Zul Norden Kulem 110%, Perkasa, gabungan pondan selangor(GAPS), Ezam sesumpah Kotak, anak tamby, Esgay harem zadeh fuck, profesor kang kong kang - sosok2 ini akan akan memberi FUCKWA sape yang penipu/tertipu berdasarkan semantik,epistimology dari pelbagai doctrine/mazhab terutamanya dari segi disiplin 'fuckology centric'..

65 tahun terpadat gerombolan UMphorNO fuck bangsa Melayu.

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah...Ini ler yang dinamerkan Menghalaikan yg Haram.Tapi aper ndak buat...yg haram tu ler yg demer gemor sangat.Malu ker ndak nyebot UMNO BARU? atau malu alah pader pengasasnyer yg masih bernyawer lagi haghi ni.

Tanpa Nama berkata...

'matalembu@gmail.com, 9.11am

nak muntah aku baca komen matalembu, pi mampuih dengan hang punya fuck,..mulut longkang, bahasa hotak lembu.. piii dah

Tanpa Nama berkata...

Betapa kesihannya kita melihat makcik dan pakcik dalam parti UMNO Baru ditipu dengan selamba oleh Mohd. Najib dan Tun Mahathir ?

Kerana tidak disebutkan sebagai UMNO(baru) maka mereka sangka semuanya adalah UMNO ciptaan Onn Jaafar. Mahathir tipu melayu he..he...he.. melayu tak lupa tapi bangang... he...he...

Cuba rujuk balik perlembagaan parti UMNO Baru ciptaan Mahathir dengan Onn Jaafar adakah sama atau jauh berbeza ?

Lepas itu tengok nombor keahlian... siapa yang bernombor 00000001 ? Onn Jaafar ke mamak Mahathir ?

He...he..he.. 65 tahun yea ? Tun Mahathir sedang ketawa...

Parti UMNO Baru ciptaannya adalah berasaskan keuntungan diswastakan, kerugian dinasionalkan.

Dikhususkan hanya untuk laki bini pemimpin, anak beranak pemimpin, adik beradik pemimpin, kroni pemimnpin, dan UMNOPutra saja... he..he..he..

Ahli biasa diberikan cop KETUANAN MELAYU saja,jaga raja,jaga agama jangan sampai DAP kristiankan raja gopal.. .. he..he..he...

Ahli UMNO Baru sanggup bodohkan diri kerana hanya dalam parti UMNO Baru saja rasuah adalah sumber pendapatan bukan jenayah. Dalam parti PKR,DAP, PAS tidak ada surah ini...hee..he..he...

Kalau tak amalkan rasuah tidak boleh jadi ahli UMNO baru, mesti kena pecat macam Anwar Ibrahim kerana sehingga kini Anwar tidak dapat dibuktikan terlibat dalam rasuah...hee.hee..he...he...

Ahli UMNO Baru tahu mereka dibodohkan kerana dalam parti UMNO Baru tidak boleh tunjuk pandai kerana kalau mereka dilihat pandai akan menanggong nasib macam Anwar Ibrahim bekas ahli UMNO baru....

Mana-mana ahli UMNO Baru lebih pandai dari presiden mesti kena fitnah main buntut, fitnah main pelacur he..he..he.. kalau tak menjadi juga rosakkan kereta ahli itu supaya boleh mati dalam kemalangan jalanraya.. he...he...he..

Bersatu kita bersatu,
junjung kitol jadi penghulu
dia berkuasa tipu melayu,
biar lemah jangan maju,

Aku kah ahli UMNO Baru ?
Padan muka aku he...he...he...

Lang berkata...

biasenye org malu ngaku tue... ni sebalik la pulak.. bukan ke 89 tu tambah botox...