Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Mei 2011

BERITA GUMBIRA UNTUK NEGARA



TAMBAH




MRT: PERKASA DAKWA NAJIB DENGAR SUARA PERKASA - minsider

Perkasa memuji Najib Razak sambil berkata disebabkan perdana menteri Syarikat Prasarana Negara Bhd (SPNB) melonggarkan kriteria bagi kontrak-kontrak projek Transit Rapid Massa (MRT) Lembah Klang.

Ketika dihubungi The Malaysian Insider hari ini, Pengarah ekonomi Perkasa Dr Zubir Harun berkata, Najib telah “mendengar” keprihatinan yang dibangkitkan pihaknya bahawa kontraktor-kontraktor Bumiputera telah ‘dinafikan’ peluang kontrak projek MRT.

“Perdana Menteri mendengar Perkasa dan bertindak secara positif. Sekarang, terima kasih kepada Perdana Menteri yang memberi perhatian ke atas permintaan kami, SPNB sedikit sebanyak telah cuba untuk memastikan bahawa kesemua kontraktor — Bumiputera dan bukan Bumiputera boleh terlibat dalam MRT dan berkongsi kek,” katanya.

Zubir mendakwa ketika program tinjauan beliau awal bulan ini, Najib telah memaklumkan kumpulan itu bahawa beliau menerima kebimbangan mereka dan SPNB akan mengkaji semula syarat-syarat yang digariskan.

“Ramai orang mendengar apa yang beliau katakan. Anda boleh memetik yang ini. Ia diumumkan oleh Perdana Menteri sendiri,” katanya lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. INI MEMANG HEBAT…. kah kah kah…

kah kah kah…MAT MONGOL SUDAH TAKUT….kah kah kah…

kah kah kah…MAT MONGOL MULA DENGAR CAKAP BRAHENG…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAKUT PADA SUAMI …KIRA KIRA OKAY…. kah kah kah..

kah kah kah…TAPI TAKUT PADA BRAHENG… APA PUNYA KELAS…. kah kah kah

woit…. WIKILEAKS KATA MAT MONGOL ADA 19 PENASEHAT RAPAT…. kah kah kah…

kah kah kah….WIKILEAKS KANTOI… BUKAN 19… TAMBAH SAEKOR BRAHENG…. kah kah kah..

NOTA:
sila selidik betul ke
zubir harun ini doktor

doktor apa?
kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahhh.... makcik felda pun tentu turut gumbira.
maklum la, depa pun boleh kongsi komisen projek MRT ni.
kalau naik MRT ni nanti tunjuk kad ahli umngok boleh dapat diskaun ke?

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

takde manenya dr.,gua tau lah dia org kg. gua n ade kene mengene dgn gua..adiknya ahli pas ketari, bentong dekat rumah mb pahang, adnan yaakop pang...cuma gua nak tanya 'mengapa dia tak menyalak bila kerajaan pahang/umno/melayu bagi tanah 20,000 ekar kat bentong pada vincent tan/berjaya group?...orang bentong khususnya melayu nak dapat tanah sekankang kera/tapak rumah pun payah !!!

Tanpa Nama berkata...

Kalau kontarktor PERKASA dapat 30%, kontraktor PEKIDA akan mahu 30% dan kontraktor KIMMA pun mahu 30%. GAMUDA takkan dapat 10% sahaja? Kalau orang tahu, semua takut nak naik MRT tu nanti... Takut le kot jadi apa-apa pulak.

Lang berkata...

perkosa boleh menjadi think thank mat mongol...

Tanpa Nama berkata...

Alahai, Brahim Katak ni lepas PRU akan datang akan terus senyap. Dia bukan ade parti. Adepun partinya cap ayam. Tumpang tuah PAS. Tu pun tak sedar diri. Dahlah menumpang lawan tauke pula. Tengoklah lepas ni, apa yang rakyat malaysia akan buat pada dia. Kalau dia bertanding tiket bebas, sah akan hilang deposit. Cakap je berdegar tapi habuk pun tarak. Lancau punya melayu.Melayu pariah.

opisboi berkata...

perkatak dah mula bersuara makana kantung dah kosong projek PRK dah tak ada lagi dah lama tak masyyuuuuk.

boikot kimmak berkata...

fuh real gambar katak ni siot. tak lama lagi katak ni nak terkujat. kena telan ular sawa.