Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Mei 2011

BOLEH PECAYA KE CAKAP KAKI RASUAH




PANDDY KUTTY TERSENYUM



JANGAN RAGUI STATUS HALAL SUSU SATU MALAYSIA - mkini

Orang ramai tidak perlu meragui status halal susu UHT 1Malaysia kerana ia mematuhi piawaian pensijilan halal yang ditetapkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), kata Muhyiddin Yassin.

Beliau berkata bekalan susu itu, yang diimport dari Korea Selatan, mempunyai sijil halal Jakim selain sijil negara pengeksport.

Muhyiddin berkata bekalan susu untuk diedarkan ke sekolah-sekolah tidak mencukupi menyebabkan sebahagian darinya terpaksa diimport luar negara.

"Bagaimanapun orang ramai tidak perlu risau kerana Jakim terlebih dahulu mengeluarkan arahan agar syarikat pembekal susu ini memperoleh sijil halal sebelum membekalkannya. Jadi jangan risau," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… HANYA KERANA CAKAP JAKIM?.... kah kah kah…

kah kah kah…BOLEH PECAYA KE JAKIM?.... kah kah kah…

kah kah kah…BAGAIMANA KALAU PROJEK INI UNTUK KAYAKAN KRONI?... kah kah kah..

kah kah kah… BAGAIMANA KALAU JAKIM NAK BODEK MAT MONGOL… kah kah kah..

kah kah kah…BAGAIMANA KALAU JAKIM SUDAH KAUTIM…. kah kah kah…

nota:
ada satu kes dalam syarikat hai o
dimana jabatan agama telah mengatakan
bahawa tapisan air dari syarikat ini ada
menggunakan babi

memang TIDAK masuk akal
kerana mustahil babi atai tulang babi
akan digunakan untuk menapis air

apabila diminta dikaji selidik
jabatan agama ini hanya magu dari
bilik makmal mereka sahaja tidak dibenarkan
makmal yang laian menjalan kan kajian
sama ada babi digunakan sebagai pernapis air

apabila diselidiki maka di temui bahawa
malaon yang jual agama ini ada kepentingan
dalam syarikat yang menjual penapisan air juga


9 ulasan:

FARISZ@AZ.Com berkata...

Dengar boleh , nak percaya kena fikir banyak kali dulu.

Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Cara tahu ID YM Available atau Invisible

.

Tanpa Nama berkata...

Kah..Kah..Kah.Kalau pasal JAKIM tanya Zul Nordin. Dulu dia anti Jakim sekarang dah baik dengan gerombolan. Dulu dia kata JAKIM ni macam nama kumpulan muzik rock. Maksudnya dia perli jakim lah tu dan semua kakitangan JAKIM adalah geng gerombolan. Dia pun kata, diakhir zaman ni banyak orang agama seperti dalam JAKIM menjual agama mereka untuk kepentingan dunia yang sedikit. Ini dah terjadi dalam kes susu UHT. Untuk kepentingan politik manusia sanggup menjual agamanya seperti Malikul SEmbab. Kah..Kah..Kah.. Jual agama untuk kepentingan dunia..Kah..Kah..Kah..Satu kapal dengan Zul Nordin..Kah..Kah..Kah.. Sanggup fitnah orang dengan video seks..Kah..Kah..Kah. Mengata pada JAKIM dia pun 2 X 5..Kah..Kah..Kah...

Tanpa Nama berkata...

kau tak percaya ke TT ???

nanti, adalah kaum spesis kau yang mengiyakan apa yg kau tulis...

bab halal haram makanan mana kau tahu TT???

kau hanya pakar bidang politik & penulisan!!! biarlah org yg pakar halal & haram membuat analisis....

bab halal haram....kau ngaji tak abis!!!!

hahahahahah.....kau mmg poyo!!!

kau nak tahu???? kau ingat semua org JAKIM tu tak sakit hati ke? kena kacau masa buat kerja...

anak ramai bro....telan ajerlah!!!!

lu boleh lahhhh....satu mulut je nak handle.....hahahahahaah!!!

bro, kenapa kau JAKI sangat ngan JAKIM ni....? hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab memang bangang
yang jadi isu di sini ialah,
apa bila ibu bapa mengkaji kandungan susu 1malaysiatu yang dilihat hanya mempunyai 40-60 peratus kandungan susu di dalamnya
yang selebihnya wallahualam
dan selebihnya, susu 1malaysia tu lak diimport dari korea selatan, dan di sahkan halal oleh lembaga halal Korea selatan....
apa kejadahnya susu1malaysia...tapi dari koreaa
kalao kerajaan baik hati dan ikhlas, bekalkan je la susu uht dutch lady tu pada anak2 sekolah, kan lebih baik...
mak bapak pon tak yah ragu2 dah memang kita sedia maklum susu dutch lady berkualiti...
ini nak kelua packaging sendiri...
dah la buruk packaging dia, mana punya company la yg dapat kontrek...packaging and distributing serta importing..,,,

malikul sembab, jangan harap kao jadi pm malaysia...
malikul sembab yang bongkak

Tanpa Nama berkata...

Aku pun pelik bin ajaib le..
Punye le banyak kilang pengeluar susu tempatan ..dari korea jugak yang dia ambik!!

Akai ada tapi letak kat jubur ...
Bab Halal...woii..ramai nak tunjuk terror....seolah2nya Jakim boleh tanggung dosa org Islam kat Malaysia ni kalau tak disah Halal oleh Jakim...
Pigi dahhhh..balik audit kilang kicap...berbondong2 botol kicap masuk kerete...kalau audit kilang beras..ko pikir lar sendri..
Depa kata..orang beri... ..kita ambil... Rezeki jangan ditolak..ini baru botol kicap..
Dah name nya manusia...semua nak kata dia betuiiii....

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Cute lar panddy kutty sengih..

Aku memang kagum dgn panddy kutty ni.. Binatang yang cerdik...
Bini Bik Mama pun tak secerdik panddy kutty...Panddy Kutty tak pandai rasuah...Wa ka ka ka ka ka

Tanpa Nama berkata...

Woi..susu beli dari korea lah yang baguih..manis dan berkrimmm..

Pastu..yang belakang punye cerita korang tak tau...berapa banyak untung depa dah balun...korang tak paham-paham lar...siapa nak buat bisnes kalau untung ciputttt!!!

Malikul sembab dah kira semua..untung gila2 beb..
Kalau beli kat kilang di malaysia..nak songlap lebih2 nanti orang tau!!!

Orang Melayu yang banggang..CIUM BONTOT SEMBAB NI..Org johor karat Umno dah lama gosok bontot dia!!!

Pasal JAKIM..me mollow je lar..janji masuk!!!

da amazing... PREMIUM BEAUTIFUL berkata...

".... SEMAKIN HAI-O DI FITNAH.... SEMAKIN TINGGI PENDAPATAN HAI-O..." PESANAN KEPADA USAHAWAN @ SYARIKAT BERTERASKAN ASOBIYYAH MELAYU : TERUSKAN USAHA ANDA DENGAN PEMIKIRAN JUMUD TENTANG ISLAM. SELAGI ANDA BERPEGANG KEPADA "HANYA PRODUK ISLAM" TERNYATA ADA MAKIN JAUH DENGAN SUNNAH NABI MUHAMMAD S.A.W.

ikhlas dari saya,
MEOR SAIFUL NAZLI 019-427 9554
facebook.com/meorsaifulnazli
meorsaifulnazli.blogspot.com

Lang berkata...

klu nak tahu bab cerita agensi yg kawal bab agama ni... tanya mereka yg pernah berurusan dengan jabatan berkaitan... atau cubalah berurusan dengan mereka... baru anda tau mcm mana sikap mereka...