Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Mei 2011

FATWA BARU KELUAR




KES APA PULAK INI?



nota:
patutlah mat mongol tak bagi jawatan
rupa rupanya anak ayah ini
nak tibai mat mongol

issssshhh... kalau bik mama tahu
jadi banggang panddy kutty kah kah kah


DOSA POLITIK TAK DAFTAR PEMILIH – berita hairan

GEORGETOWN: Kira-kira 120,000 atau 18 peratus daripada ahli Pemuda UMNO di seluruh negara belum berdaftar sebagai pemilih, sekali gus akan menyebabkan kerugian besar kepada parti menjelang Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin, yang menyifatkan golongan itu sebagai melakukan ‘dosa politik’, memberi tempoh dua bulan kepada Pemuda UMNO negeri sehingga Jun ini, bagi mendaftarkan mereka sebagai pemilih.

“Apabila sudah menjadi ahli UMNO, mereka perlu komited kepada parti dengan berdaftar sebagai pemilih. Mereka yang tidak berdaftar sebagai pemilih melakukan ‘dosa politik’,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… SERONOK JADI ANGGOTA GEROMBOLAN INI… kah kah kah….

kah kah kah…. MAHAFIRAUN BERFATWA : KALAU BELI PROTON SATU AMAL JARIAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI MENANTU AYAH KATA: KALAU TAK DAFTAR BERDOSA PULAK…. kah kah kah…..

kah kah kah…MACAM MACAM FATWA KELUAR…. kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MACAM AYAT DI CARI… kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA NAK TIPU MELAYU…. kah kah kah…

woit.. NAK TUNNGU FATWA: AMBIL RASUAH ITU WAJIB DEMI SURVIVAL KETUANAN MELAYU… kah kah kah..

nota:
sila ambil perhatian
fatwa itu cakao arab
cakap melayunya satu pandangan

jangan dengar saje bahasa arab
ingatkan semuanya suci
ibnu char murta
kah kah kah


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu lah Islam ala UMNO dimana pemimpin nya mengauku islam tapi jahil tentang ugama.

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah .Banyak benor ghopernyer doser dalam persatuan demer ni.Tak daftar pemilih berdoser,tak pakai baju putih kain meghah tudung meghah,berdoser,tak cium keghih,berdoser,tak nyanyi lagu persatuan pon berdoser.Kalau buat tayangan video lucah,buat fitnah terhadap kumpulan lain,bantai komisen saner sini,minum aghak,jilat amoi tak berdoser.kah kah kah .....ader tuhan sendighi,ader malaikat sendighi,ader sorge sendighi,ader neghaker sendighi.Munoh dibuat dek kawan kiter ni.

Tanpa Nama berkata...

tu tandanya ahli grombolan kaki projek. jd ahli grombolan sebab projek, bukannya pasal sokong grombolan sangat pun. kebetulan kuasa ada pada dia. takdak kuasa nanti, tinggai la hampa semua yang taik grombolan.

Tanpa Nama berkata...

TT,rasuah tu akan jadik bukan wajib tapi harus.....

Putra IJ80 berkata...

Crite psl bahasa Arab.

Dulu dgr nya ada org.Arab jual Cincin,permat rumah kerumah.

Utk ambil berkat,sorang Nenek minta di berikan satu nama kepada cucu nya yg.baru lahir.

Pak Arab tur bagi satu nama.

Satelah di daftar.,

Baru sedar maksud nama yg.di berikan itu "Burung Hantu"

Kesian budak tur sampai mati nama nya "Burung Hantu".

Gua bca sejarah nya.

Jgn maree.

Anti Batu, Emas, 3 Tiang berkata...

Islam, muslim, masjid, masjidilharam, masjidilaqsa, kiblat, hajj, umra, ka'aba, maqam, bait, ulama', sola, zaka, dan seumpamanya- semua tu adalah bahasa Arab.

Disebabkan bangang, bodoh, ego, sombong dan kena tipu dgn Arab, bangsa Melayu tak mahu kaji apa maksud sebenar perkataan-perkataan Arab di atas dalam konteks ayat-ayat Al-Quran.

Aku selalu pikir, Bumi ni berbentuk bulat. Macamana aku nak mengadap negara Arab Saudi. Tak masuk akal langsung.

Lagi tak masuk akal kalau masjid tu adalah bangunan, kenapa pulak dlm Al-Quran Tuhan suruh Bani Israel zaman Nabi Musa masuk ke dalam masjid (Surah Al-Isra').

Macam TT ckp, Melayu bodoh sebab suka mendengar berbanding berfikir. Nak berfikir mesti byk membaca.

Tanpa Nama berkata...

120,000 atau 18 peratus daripada ahli Pemuda UMNO di seluruh negara belum berdaftar sebagai pemilih

Betul ke ada ahli sebanyak tu??? auta je...

Tanpa Nama berkata...

Jangan2 jumlah tu jumlah ahli2 yang baru dapat IC utk PRU13 nanti kot... Sila siasat! Jangan sesekali percaya pada UMporNO ni

Tanpa Nama berkata...

Islam ala UMNO politik wang, rasuah, minum arak, beerjudi, berzina, tipu rakyat, kencing rakyat, perbodohkan rakyat, semuanya tak dosa.

sheikhalfarisi berkata...

anti batu bangang ni alim ulamak dr negeri mana pulak..baru turun dr kerajaan langit ayahpin ka..

bercerita pasai quran, tp x tau isi dan tafsir. nampak sangat nak tunjukkan dia ni bangang.

yg hang nak pandang negeri arab tu pasai apa.. hang pi belajar dulu dgn ustaz2 d surau atau d masjid atau mana2 alim ulamak yg muktabar sbg rujukan kecuali ayahpin/cikgu kahar

piut ngah layor berkata...

cicit ngah layor...the best comment!
munoh dibuatnyer...aje ngan kenyang!

Tanpa Nama berkata...

adeh.. :)

Tanpa Nama berkata...

Ini semua adalah fitnah Dajjal bila dunia sudah akhir zaman. Ada orang tak ngaji agama tapi keluar fatwa dosa tak ngudi. Beli proton dapat pahala.Kalau nak tau inilah Dajjal-dajjal yang sedang memusnahkan dunia.Dajjal yang meyerupai manusia.KJ,Kera Jahat ni kepala Dajjal dan Mamak Pukimma Thir pula pengikut Dajjal. "Ya Tuhan kami!Lindungi kami semua dari fitnah Dajjal dan siksa kubur".

Tanpa Nama berkata...

boleh lagi ke nak register untuk PRU13 sbb SPR dah umum tutup semua register baru if tak silap. cuma if sbb ahli umno, bole gerenti register bila-bila.. haha.. dosa dosa

dukun melayu berkata...

adeh...TT ni bukanlah ateis.jadi aties aties diluar sana janganlah anggap TT ni penghulu hangpa.TT ni cuma seorang penyajak,seorang berjiwa seni yg tinggal dikota.dah tentu bahasanya ada mantiq nya,balaghah nya.atau dlm bahasa rumi ada argumentnya,hyperbole nya,satyre nya.dah tentulah pakaiannya lebih indah.baca lah Barnes&Cain.aku hormati pandangan ateis ateis di sana,walaupun kalau hangpa mati ibrahim ali,haram aku nak solatkan.baca lagi byk buku yg berbeza beza,nanti isim plak lau baca satu buku saja.

Tanpa Nama berkata...

Setuju ngan anti batu 3 Tiang, melayu semua kena tipu kaw kaw, Arab tipu melayu, Omputih tipu melayu, Mamak tipu melayu, Cina tipu melayu, last skali melayu tipu melayu. Kalu dunia ni bulat lu sujud arah mana pun menghala ke kaabah. lu pikir la sendiri