Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 Mei 2011

NYAWA NYAWA IKAN



MUKA PENYELAMAT GEROMBOLAN



nota:
nasib baik tiga mat boroi sampai
kalau tidak gerombolan akan hancur
kalau tidak gerombolan putus nafas
kah kah kah





UMNO HANCUR JIKA TIDAK BENDONG SERANGAN PSIKOLOGI PEMBANGKANG :PUAD – berita hairan

UMNO boleh hancur sekiranya tidak dapat membendung serangan psikologi yang dilakukan pembangkang, kata Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr Mohd Puad Zarkashi.

Beliau berkata, pendekatan pembangkang itu boleh mempengaruhi minda anak muda yang tidak memahami sepenuhnya sejarah negara ini dan terlalu memikirkan kebendaan serta kebebasan.

"Pemikiran mereka diganggu dengan (pembangkang) mewujudkan pelbagai persepsi yang negatif, contohnya konsep satu Malaysia, ia positif tetapi diberi persepsi negatif yang akan menyebabkan sesetengah pihak yang tidak faham akan terpengaruh.
"Dia (pembangkang) nak orang marah dengan UMNO seterusnya melemahkan kuasa orang Melayu," katanya.

Mengulas lanjut, Mohd Puad berkata walaupun UMNO pernah diharamkan pada 1988 atas sebab teknikal tetapi ia tidak menghancurkan parti itu disebabkan lima perkara iaitu asas, semangat, cita-cita, perjuangan serta kesetiaan ahli UMNO yang tetap kuat dan kental.

Bagaimanapun, beliau berkata serangan psikologi boleh menghancurkan lima perkara tersebut .

"Seterusnya UMNO juga mesti memberikan kekuatan dalaman kepada ahli-ahlinya dari segi program dan latihan. Kita juga perlu mengatasi kelemahan UMNO dari segi media baru seperti blog, Facebook dan Twitter yang perlu diperkuatkan kerana pembangkang menggunakan media baru untuk menyerang," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BERITA BAIK UNTUK NEGARA INI…. kah kah kah…

kah kah kah… BILA GEROMBOLAN HANCUR…. SATU NEGARA SENANG HATI…. kah kah kah…

woit…PATUTLAH BIK MAMA ADA FACEBOOK…. kah kah kah..

kah kah kah…PATUTLAH SEMBAB ADA FACEBOOK…. kah kah kah…

kah kah kah… RUPA RUPANYA NAK CUBA SELAMAT KAN GEROMBOLAN… kah kah kah..

nota:
anak muda yang sokong gerombolan
ada lah anak muda yang bodoh lagi bangang
patut masuk jadi ahli belia 4B

4B ialah belia bangang bahlol dan bodoh


10 ulasan:

Lang berkata...

Beliau berkata, pendekatan pembangkang itu boleh mempengaruhi minda anak muda yang tidak memahami sepenuhnya sejarah negara ini dan terlalu memikirkan kebendaan serta kebebasan.

- sejarah negara siapa yg gubah... tunjuk yg mane beri credit kat puak kapal layor... sejarah lain simpan bawah tikar

- kebendaan dan kebebasan ni siapa yg ngajo... bukan ke kapal layor dan timbang kati ke?

contohnya konsep satu Malaysia, ia positif tetapi diberi persepsi negatif yang akan menyebabkan sesetengah pihak yang tidak faham akan terpengaruh.

- siapa yg jerit2 pasai kaum ni... bukan ke anak syarikat kapal layor ke? name ape? lori perkasa...

"Seterusnya UMNO juga mesti memberikan kekuatan dalaman kepada ahli-ahlinya dari segi program dan latihan

- kekuatan yg menakjubkan... ajo mcm mn nak mengangguk2 bukan geleng2... mcm mana nak guna kipas satay... dan memastikan otak tak berfungsi sepenuhnya... gitu le gamaknya modul2 kursusnye ye...

Amuraria berkata...

LEPAS JADI BELIA 4B TUKAR NAMA JADI PANDDY KUTTY KAHKAHKAH ! ADEY MESTI SAMI VALUE SUKA KAHKAHKAH !SEBERADIK DENGAN MADEY KUTTY SEBERADIK DENGAN ISKANDAR KUTTY ! KAHKAHKAH ! SARKASI KUTTY KAHKAHKAH :)

Tanpa Nama berkata...

Puad juga kena bagi tau orang muda yang parti itu hanya tertubuh pada 1988.Umno yang ditubuhkan sebelum merdeka adalah umno lama yang sudah menjadi arwah. Umno sekarang adalah gerombolan parti yang ditubuhkan oleh mamakthir kutty yang telah banyak menipu melayu.Kah..Kah..Kah. Kalau umno sekarang mahu mendabik dada umno sekarang adalah sama yang dahulu,pendaftaran umno sekarang boleh dibatalkan kerana menipu rakyat.Perlembangan umno sekarang tak sama dengan yang ada pada umno lama kerana ketuanan mamakthir mengatasi ketuanan melayu yang ada pada umno lama.Kah..Kah..Kah. Tipu melayu, jangan tak tipu.Kah..Kah..Kah.Mamak tipu melayu.Mamak pandi Kutty.Kah..Kah..Kah.

golok perak berkata...

... kome tengok berita malam tadi ... aduan rakyat tentang kakitangan kerajaan yang dipaksa keluar dari kuarters kat Johor tu ... kaw parlimen fuad terkasi ... dema ingat ahli parlimen terkasi ni nak backing deme ... last-last keluar statement yang projek pengambilan tanah rizab melayu tu TETAP AKAN DITERUSKAN ... teman ulang sekali lagi PROJEK ITU TETAP AKAN DITERUSKAN .... kemudian heboh satu dunia kerajaan pembangkang merampas tanah rizab melayu..., kerajaan pembangkang akan menyebabkan melayu hilang kuasa, kerajaan akan menyebabkan melayu hilang ketuanan ... tengkoghak ayah deme .... bila anak muda dah tak gemor kat deme salahkan pulak pembangkang ... kalo tanya teman satu je jawabnya ... ANAK MUDA DAH MELUAT NGAN UMNO DAN DEME DAH TAK SABOR-SABOR NAK HUMBANKAN BARISAN NASIONAL KETEMPAT PELUPUSAN SAMPAH SISA PEPEJAL .....

Tanpa Nama berkata...

terbaik la Bro - "4B ialah belia bangang bahlol dan bodoh" kah.. kah.. kah...

darahmanis berkata...

sahabat,

aku suka NOTA tu.
i like

wakakakakakakakakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Masih ado lai yang sokong bersimpati sebab berterima kasih :) saynag benor demo sangup makan ikan masin ngan nasik sedangkan menteri hidup mewah.. depa kata sudah rezeki depo.. takleh nak buek apo la.. racun baik punya sampai aqal hati demo takleh diselamatkan lagi..

Taat dan setia sampai mati..

papascandle berkata...

terima kasih la kat tt nie sebab berjaya membuka minda kitorang semua yg selama ini dibaluti oleh fahaman umeno yg bodoh sempit dan bangang nie.. moga tt akan terus hidup dan berkembang..apapun aku harap korang semua bersatu dan rajin2kan clik iklan kat tt nie.. beor hebat jd mcm wikileaks la pulaks..

mae berkata...

gua pasti belia 4B tak bace tukartiub...buat ape bace kalau sekadar menambahkan luka dihati kate mereka.....

Tanpa Nama berkata...

4B-babi bertengek bersama babi