Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Mei 2011

KERIS PENDEK - LIDAH KONTOT




PASAL APA CABUT KERIS?



nota:
pasal apa sudah cabut minta maaf
apa salah keris ini?

apa pasal menjerit
lidah tak keluar
kah kah kah




KDN PANDANG SERIOUS - meloya

Kementerian Dalam Negeri memandang serius pendedahan mengenai pihak tertentu yang mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara selain melantik Perdana Menteri di kalangan penganut agama itu.

Hishammuddin Hussein berkata, beliau turut terkejut dan sedih dengan pendedahan terbabit kerana dikhuatiri boleh mencetuskan ketegangan serta perbalahan antara kaum khususnya penganut Kristian di negara ini.

Beliau yang juga Naib Presiden UMNO turut menasihatkan pihak-pihak yang menganjurkan majlis pertemuan itu supaya jangan sekali-kali mempolitikkan sebarang isu berkaitan agama.

“Saya sedih, kerana ada pihak pembangkang yang mempolitikkan agama lain dan mahu menimbulkan kemarahan kalangan penganut Kristian. Sebelum ini tak ada langsung,’’ katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SEDIH KEPALA BANA LAAAA.... kah kah kah

woit… MALAON INI DULU BUKA KERIS… kah kah kah..

kah kah kah… KERIS SUDAH TERHUNUS…. TAPI TARAAAAK APA APA…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA APA APA … TUP TUP… MINTA MAAF…. kah kah kah..

woit… PASAL APA MINTA MAAAF…. TAK KAN TERASA SALAH BUKA KERIS…. kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI HARI INI ORANG GEROMBOLAN PAGGIL MALAON INI MAT KERIS TIPU… kah kah kah..


nota:
bini malaon ini terseksa
kerana lidah malaon ini
kontot kah kah kah

14 ulasan:

Anti TELAN berkata...

It was never about religion in MALAYSIA.

The only people playing the religion card are the UMNO leaders & Katak Pasir Mas.

When we get rid of them(all Kaki Kelentong) every one on this Bumi Malaysia will live in peace.

Tanpa Nama berkata...

Pegang keris konon! Pandai ke bersilat?

Tanpa Nama berkata...

silat apa.. depa sdg blajaq teknik buka langkah seribu....

Tanpa Nama berkata...

Dia pandai bersilat dgn keris dalam seluar je tapi dgn ........

Tanpa Nama berkata...

Apa pandangan TT per Berahim Ali jaguh melayu tulin dan juling baru2 ni??

cicit ngah layor berkata...

Tengok betoi2 dgn mater hati,pikior betoi2 dgn waras.Nampak ker kiter drama puak2 ni,dr satu episod kesatu episod.Semuernyer berkeadaan menyerang individu atau pertubuhan yg tak sejalan dgn demer.Episod kali ini pulak untuk menimboikan kacau bilau antare kaum dan ugamer.Ghakyat memang mudah terbakor kalau uagamer diusik atau dihiner.Kalau haghi2 dimainkan isu ini,satu haghi nanti hubungan antare kaum/ugamer akan tegang (itu klu ghakyat pendek akai).Dalam keadaan kelam kabot ini ler puak2 gerombolan akan ambik peluang,tangkap maner2 org yg demer suker mcm Ops Lalang dulu.Kiter sedier maklom ler,biler ISA di gunerkan,yg jadi mangser ialah pemimpin dan ahli pembangkang.Biler pembangkan dah duduk di Kemunting,episod seterusnyer ialah PRU 13.Olih yg demikian,kiter sebagai ghakyat yg ader akai,jgn dilayan aperpon yg dicakapkan olih puak2 ni.Kalau gatai2 ikut,yg ghogi ialah kiter sendighi.Biorkan demer main kotor,sbb yg kotor tu tangan demer sendighi.

IbnAbdHalim berkata...

Nak kata lembu, kaki dua. Nak kata baghal, boleh berkata-kata. Nak kata binatang apa hah?

Spesis haiwan tak berakal. Homo sapiens ni tak guna akal. Aku peleklah dengan spesis ni. Kata orang tua-tua, orang yang tak guna akal tu ialah buta perut, tak dak akai, kata orang utara. Jadi menteri tapi minda lebih parah dari budak tadika. Surat khabar yang buat berita palsu tak diambil tindakan. Tiba-tiba anak siasat kot-kot berita tersebut benar.

Mangkuk ayun punya menteri. Aku ingat otak depa ni rosak sebab terlalu banyak mentekedarah duit haram kot.

Tanpa Nama berkata...

bini malaon ini terseksa
kerana lidah malaon ini
kontot kah kah kah kahhh...kahhh...kahhhhh lidah parpu kari lebih panjang w/pon todey kontot.

golok perak berkata...

.... teman setuju ngan mike cicit ngah layor ... memang deme sengaje nak gune isu agamer untuk meghaih sokongan oghang kite tapi pecayele satu haghi nanti isu tu akan memakan dighi deme balik ... macam isu ku li pakai tengkolok lambang salib dulu ingat tak ...? penyudahnye lintang leghen madey bersilat....

budakbalun berkata...

ngah layor

teman like this mike!!
like this! like this! like this!

Indera Segara berkata...

Pandai pegang keris masa perhimpunan Umno je..cuba masuk gelanggang nak tengok..abg sham punya buah keris..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Dia ni kerismudin. Lebih baik jadi Tok mudim saja kat kampong. Dia ni pondan, bukannya berani. acah je lebih. Punai dia pun kontot. Semua ni manusia tiga suku.

Nyonya Mansor berkata...

Sedih konon...jantan tak tau malu....

Tanpa Nama berkata...

Hishammuddin terkejut beruk.Kalau betul-betul ada kotei,tangkap pihak nakkan agama Kristian jadi agama resmi tu.Kalau nak tunjuk gagah inilah tempat dan masanya,bukan tangkap,pukul dan belasah orang buat demo aman.