Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Mei 2011

MAT SEKODENG MULA BERFATWA




GANGUAN MAT SKODENG



BOLEH CETUS KEBIMBANGAN RAKYAT, TIMBUL HURU HARA - meloya

''Jangan curah minyak ke dalam api jika mahu sentuh sensitiviti umat Islam dan Perlembagaan negara.''

Itu reaksi Jamil Khir Baharom berhubung laporan tentang pihak tertentu dikatakan mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi dan Perdana Menteri daripada penganut agama itu.

Katanya, perbuatan itu jika benar merupakan satu perkara luar biasa dalam amalan politik negara kerana pengisytiharan Islam sebagai agama rasmi negara telah termaktub dalam Perlembagaan.

''Hal tersebut telah menjadi sumpah Yang Dipertuan Agong untuk mempertahankan agama Persekutuan ini dan raja-raja sebagai penaung dan penjaga agama.

''Jika benar ini berlaku, ia bakal mencetuskan kebimbangan seluruh rakyat Malaysia beragama Islam dan boleh mencetuskan huru-hara yang tidak pernah diganggu-gugat keamanan berhubung perkara itu,'' katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KLAH KAH KA


woit… APA PUNYA MUNKEEE INI?... kah kah ka..

kah kah kah …MENGAKU MUNKEE JAGA AGAMA…. kah kah kah..

kah kah kah…AJARAN AGAMA WAJIB CARI KEBENARAN DULU… BUKAN TANGKAP MUAT…kah kah kah..

kah kah kah… SEHARUSNYA SEBELUM BUAT KENYATAAN APA APA… PASTIKAN PEKARA YANG DI KOMEN SAHEH…. kah kah kah..

woit…JANGAN BERI PANDANGAN TAK TENTU HALA…kah kah kah..

kah kah kah… INI TAK ADA TARAF ORANG AGAMA…..kah kah kah...

kah kah kah...JAUH SEKALI TARAF MUNKEEE ...... kah kah kah…

kah kah kah...INI HANYA TARAF CHIEF MAT SKODENG.... kah kah kah

7 ulasan:

dukun melayu berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=G-DGf09qIn8&feature=related

mungkin ini gerakan halus memuratdkan orang islam di malaysia.lihat,jika diikut gerakan ini,boleh murtad.lagu murtad ini sudah lama bertapak dimalaysia.takbir takbir

Tanpa Nama berkata...

sengaja ditimbulkan oleh meloya

rancangan utama

satu padukan umat

menentang perubahan

kuasa perlu dikekalkan

dalam gengaman geromban

gerombolan makin kelam kabut

rancangan populariti tak dibeli

tak laku tak laris

cari idea baru

lariskan barang jualan

kah kah kah

ada pembeli akan kena tipu

gerombolan ada penasihat tetap

kerja siang malam

meningkatkan prestasi jualan

pelaburan juta juta

kah kah kah

yes berkata...

1. Jika ini benar belaku apa Jamil Khir nak buat?

2. Jika ini hanya fitnah apa Jamil Khir nak buat?

3. Siapa yang mencurah minyak?

Tanpa Nama berkata...

ini munkee duduk atas pokok lagi terbaek..buktikan dulu perkara tu sebelum komen apa2..bro lu cakap tu betul..

Tanpa Nama berkata...

pukimak punya munkee bodoh mcm telor maha kutyee apa kau boleh buat pasal agama kau punya telor dah kena ikat dng kak ros jng cakap pasal agama pasal bangsa pun umnongok xterjaga berapa ramai melayu dah dibodoh papa kedana merempat mana umnongok

Tanpa Nama berkata...

YA BETUL..... munkee ni lebih baekkkkkk balik YAN.. buat dan jaga bendang.... cukop le tu dari dok jaga agama yg x terjaga.. hal mcm ni pun x leh nak pikir.. mcm2 prngai menteria da skrg ni, meluat & BOSAN ngn smua ni.. PRU13 KITA TUKAQ..

Syabas TT..

Tanpa Nama berkata...

mmg beruk monkey btul la org umno bn ni,,,dia org create isu pas tu anjing2 dia org kat bwh dok menyalak,,pastu golongan makcik pakcik kg yg dalam kepala ada taik dok percaya,,,

oit,,dah la trick lama ni,,