Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Mei 2011

MAT BOROI BERAKSI LAGI



JAMAAH MAT MAT BOROI



nota:
tiga mat boroi
telah menjadi empat mat boroi
tak caya?

sila lihat gambar ini betul betul
kah kah kah!



ESKAY JANJI PENDEDAHAN BARU - meloya

Masa depan politik Anwar Ibrahim dijangka bertambah kelam, kerana satu lagi pendedahan menggemparkan negara akan dilakukan bekas rakan baiknya, Shazryl Eskay Abdullah, minggu depan.

Menurut Shazryl Eskay, pendedahan itu kelak, mempunyai implikasi yang jauh lebih besar berbanding rakaman video seks yang wajah pelakunya mirip Anwar kerana ia dikatakan melibatkan soal negara.

“Apa yang saya boleh beritahu ia pendedahan yang cukup besar. Implikasinya jauh lebih besar berbanding rakaman video seks Anwar. Perkara ini melibatkan kepentingan negara,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SIAM LAO INI ADA ADA SAJE BUAT LAWAK… kah kah kah…

kah kah kah….NAK SUMPAH SUMPITLAAA…. kah kah kah…

kah kah kah… INI DAH JADI MACAM UMMI UFILDAAA …. kah kah kah…

kah kah kah…UMMII ADA 18 FILEM ENTOT ENTOT LARI…. kah kah kah..

woit… APA YANG MELIBATKAN KEPENTINAGN NEGARA?.... jah kah kah..

sila teka pendedahan baru:


1 – anwar entot antantuya – lee kuan yew ada gambar
2 – lee kuan yew pegang telor anwar
3 – anwar terpaksa beri tanah ktm pada lee kuan yew

atau

1 – anwar kena serkup oleh jabatan agama negeri sembilan di portdickson
2 – anwar buat janji dengan mb negeri sembilan

atau

1 - ditemui bahawa bik mama masih dara lagi? kah kah kah
2 - datuk eskay pun pernah pinjam bra bik mama? kah kah kah

atau

1 - datuk eskay ada gambar sarimah? kah kah kah

nota:
sapa sarimah?
apa hal dengan sarimah? kah kah kah


19 ulasan:

siti harapan berkata...

Sudah..sudah...sudahlah tu En 3T. Lagi banyak cakap lagi banyak yang salah. Bukan apa takut-takut nanti terkena penyakit tak berhenti-henti bercakap! kan ke naya.

p/s : semalam kat tempat tinggal kita ada acara sukan untuk anak-anak. kira OK lah jugak tapi kannnnnnnn.... lagi satu jam nak habis gitu kuncu-kuncu tu kempen untuk pangkah dacing...

Tanpa Nama berkata...

siam dedah lagi?
ingat kami nk dengar?
kaminkdengar cerita altantuya
kami nk dengar cerita ziana kena entot
kami nk dengar menteri rogol amah
kami nk dengar...bole tak bg kami dengar?
kami nk tau mb n9 lari kuar duit
nak dengar berbilion ringgit pindah cara haram
nk dengar hishan KDN kutip duit haram
nk dengar mongol ambil duit haramm
kami nk dengar minyak murah
kami nk dengar brg x naik
kami nk dengar tol hapus
nak dengar rakyat senang x derita
bukan nk dengar cerita konek jer
bukan nk dengar citer puki jer
ini siam perlu sembelih ni
mcm bangkai hidup
gampang pnyer siam

Kampung kelawar berkata...

Apa nak dihairankan akhir zaman ini.Dua ratus tahun yang lalu ada orang yang mengaku pelbagai tokoh dan utusan.Dia mengaku nabi,mengaku al-Masih dan bermacam macam pengakuan lagi untuk merosakkan Islam kerana menjadi penjilat penjajah untuk mendapatkan kedudukan istimewa di sisi penjajah Inggeris iaitu Ahmad Gulam Qadiani.Apa tah lagi dizaman Najib sekarang ini yang mana pelbagai fitnah dan segala macam himpitan dan tekanan serta kesusahan yang dideritai rakyat.Masing-masing nak survival kecuali mereka yang sabar dan redha dengan ujian Allah saja yang tidak melakukan hal-hal seperti yang dilakukan oleh 3T dan saiful jubur.Perkara yang wajib dan perlu dilakukan oleh Rahim Tambi Chik dan Dato Lazim mendidik dan menuntun mualaf iaitu Dato Eskay ke jalan yang betul dan benar supaya menjadi seperti saudara-saudara baru yang hebat sperti ustaz Ravi,ustaz Husin Leng,ustaz Wan Ann Seng dan yang sewaktu dengannya.Ini tidak membawa terjun bersama-sama ke tempat yang hina kotor.Diharap orang ramai anggap semua ini cerita penglipurlara bodoh dan lawak.

azila berkata...

nape dia x buat ujian polygraph , berani??

Tanpa Nama berkata...

Inilah munafik akhir zaman, eskay ni kata dia ada dalam video seks itu, buat apa? jadi perantara? bapak ayam? Perancang? apa? beliau sendiri ngaku ada dalam video itu? apa pun fungsinya beliau ada samada bertanggungjawab melaksanakan aktiviti maksiat tersebut dengan sedar bukan dipaksa hingga beliau terpaksa, dan tiba-tiba beliau sanggup bersumpah di dalam masjid guna al-quran?!!! tidakkah ini terang2 perlakuan seorang munafik??? dan sumpah simunafik ini dianggap BENAR!!! NAUZUBILLAHHIMINZALIK...

Tanpa Nama berkata...

Sarimah??? Itu bersangkut paut dgn RAZAK tu. RAZAK mana ye? Bapa borek anak rintik. Bapa tenggek anak kongkek... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Trio datuk 3T x payah la susah2.BN pun x payah nak habiskan duit rakyat upah org itu dan ini utk buat fitnah.kan elok kalau duit yg ditaburkan pada org2 yg x berguna ni utk buat jalan ka,sekolah ka,jalan keretapi intrabandar mcm kat jepun tu ka.org x kisah sapa yg perintah kalau betul2 buat kerja.rakyat akan undi punya kalau apa yg dijanjikan dibuat betul2 dan telus.kalau janji ditunaikan nescaya org pun suka dan akan undi lagi nanti.awat yg ni pun BN x paham2...

Suku Samdol berkata...

Sarimah? Apa kena mengena ngan Sarimah?
Aiyaaa TT buat suspen ajer cite Mat Boroi ni.

Tanpa Nama berkata...

lagi banyak pendedahan lagi ramai org umno menyampah dan menyumpah pemimpin tertinggi umno yg bukan ahli umno jangan ceritalah memang dah menyampah pun dengan cerita2 karut dan jijik ni teruskanlah dengan pendedahan terbaru lagi cepat lagi bagus

umno totok

Tanpa Nama berkata...

MADEY BABI

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ..

Aku tahu Mat Boroi ke-empat..Mat Labu Melaka yang terpekik menghalang majlis Angkat Sumpah tuuu..ape kesss..

Cammon ler kita negara demokrasi..tak payah halang orang membodohkan diri..nanti kita nampak lebih bodoh...ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

GURU AGAMA AKU CAKAP
DALAM ISLAM DIBENARKAN SUMPAH
SUMPAH INI DIPANGGIL "LI'AN"

NAMUN BEGITU "LI'AN" HANYA TERHAD PADA SUMPAH SUAMI DENGAN ISTERINYA APABILA TIDAK DAPAT MEMBERI 4 ORANG SAKSI.

DALAM KES VIDEO LUCAH INI, TIDAK BOLEH DIMASUKKAN DALAM "LI'AN" KERANA TIDAK MEMBABITKAN ISTERI DAN SUAMI. JELASNYA, CIKGU AGAMA AKU KATA, SUMPAH YANG DIBUAT OLEH DATUK T TERSEBUT TERMASUK DALAM SUMPAH SAMPAH YANG TIADA TERDAPAT DALAM APA JUA AYAT QURAN DAN HADIS.

MUNGKIN JENIS SUMPAH INI BOLEH DIDAPATI DALAM AGAMA LAIN SELAIN DARIPADA AGAMA ISLAM.

HARAP MAKLUM.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Siam Lao ni kata dia ada kat dalam bilik tu masa wrestling tu berlaku! Dia jadi ref. lah kira atau jadi Mat Skodeng? Dia ke yg minta tisu dr Mat Gelap tu untuk lap lendir dari punai dia akibat tersyok sangat tengok Mat Gelap tu konkek? Lepas tu lempar ke tepi katil.Bermakna dia ada dlm bilik tu bila penggusti campuran tu beradu lendir? Naya...

Tanpa Nama berkata...

heheheheh....sarimah pulak!!!

cilakak TT...

sedap tu...

baikkkkkk punya!

TT, lu bila lagi nak sumpah lahanat lahabau yg lu dah ter cret minah sweden....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

sebagai org SP, aku mau cerita pasal shuib lazim ni. dulu, di tahun 90an, antara rumah yg paling besar di SP, rumah dia lah. sampai skrg pun rumah dia antara yg paling besar.

dia punya bisnes, jgn ceritalah. org utara semua tau. shubila = shuib lazim.

Tanpa Nama berkata...

KAH>>KAH>>KAH>>Siam perut hijau. Mana peduli orang? Dia nak sumpah biarlah berapa kali dia nak.Tapi ingat sebulan dua lagi mamat ni akan dimakan sumpah, Tak caye Tunggu. Kah..Kah..Kah..

Tanpa Nama berkata...

jaga2 sapie abedal
bapak metua lu sudah kasi wakil sumpah lahanat

jangan anak cucu lu jadi tenuk suda laa
7 keturunan tu masa yang panjang weiii
lu kena jaga2 dari skang

Tanpa Nama berkata...

Bosan la ngan modal cerita seram camni kah kah kah

Dulu ezam ada 6 kotak sampai ke sudah kotak ntah di mana..

Anwar pon kata ada bukti, fail la apa sampai kesudah semua macam sandiwara..

heh.. semua kata ada senjata rahsia.. yang akhirnya kekal rahsia.. ntah ada ntah tidak..

Lebai Google berkata...

Tanpa Nama 5:02pm
Kalau-kalau tok guru kamu TERLUPA nak tunjukkan ayat Quran yang berkaitan. Di zaman Lebai Google ni dah makin mudah untuk kita BERGURU DIRECT dengan membaca AlQuran sendiri. FREE aje beb. Cuba SEARCH/CARI AYAT "SWEAR" "WAGE" "ACCUSE"

Sura 24, Light (Al-Noor)
[24:6] As for those who accuse their own spouses, without any other witnesses, then the testimony may be accepted if he swears by GOD four times that he is telling the truth.
[24:7] The fifth oath shall be to incur GOD's condemnation upon him, if he was lying.
[24:8] She shall be considered innocent if she swears by GOD four times that he is a liar.
[24:9] The fifth oath shall incur GOD's wrath upon her if he was telling the truth.
[24:10] This is GOD's grace and mercy towards you. GOD is Redeemer, Most Wise.

Sura 2, The Heifer (Al-Baqarah)
Do Not Take God's Name in Vain
[2:224] Do not subject GOD's name to your casual swearing, that you may appear righteous, pious, or to attain credibility among the people. GOD is Hearer, Knower.
[2:225] GOD does not hold you responsible for the mere utterance of oaths; He holds you responsible for your innermost intentions. GOD is Forgiver, Clement.