Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Mei 2011

TUN CHINA TIPU TUN INDIA



INI MUKA ORANG JAHAT



nota:
kenapa cukong ini tidak digari?
patut digari dan diberi pakai
seluar pendek

ini kerana undang undang gari
dan seluar pendek ini cukong
inilah yang sokong dalam parlimen
kah kah kah





TUN LING DERITA KERANA BICARA KES PKFZ ASYIK DITANGGUH - minsider

Tun Dr Ling Liong Sik yang berhadapan dengan tuduhan berkaitan projek Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ) hari ini secara terbuka berkata tidak harus ada sebarang kelewatan dalam perbicaraan sehingga menyebabkan tertuduh ‘menderita’.

Justeru, bekas menteri pengangkutan ini menuding jari ke arah Jabatan Peguam Negara atas penagguhan terbaru kes beliau sehingga awal Ogos ini.

Dr Ling, 67, bekas presiden MCA mendakwa ketidakcekapan agensi itu tidak sewajarnya menyebabkan pihak lain menderita.

“Anda tidak boleh membiarkan seseorang itu menderita hanya disebabkan anda tidak cekap,” kata Dr Ling kepada pemberita di pekarangan mahkamah hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..PADAN MUKA… kah kah kah..

kah kah kah… RASAKAN NIKMAT KEADILAN GEROMBOLAN… kah kah kah..

kah kah kah…DULU SOKONG GEROMBOLAN…. kah kah kah…

kah kah kah…SEKARANG MAT MONGOL SUDAH TIBAI…. kah kah kah..

kah kah kah…MAT MONGOL SENGAJA LAMBAT KAN BICARA INI…. kah kah kah..

kah kah kah..TIMING KENA BETUL… kah kah kah..

kah kah kah…MULA MULA TOYO MASUK JIL…. kah kah kah..

kah kah kah…KEMUDIAN TIGA MAT BOROI MASUK JIL… kah kah kah..

kah kah kah…KEMUDIAN BARU TUN LING LIONG SIK MASUK JIL… kah kah kah..

kah kah kah…BILA SEMUA DALAM JIL…. BARU ANWAR DIMASUKKAN KE DALAM JIL…. kah kah kah..

kah kah kah…JADI ORANG MELAYU TAK MARAH… kah kah kah..

kah kah kah…UNTUK SEDAPKAN DRAMA JIL INI…. TANGKAP SAMY VELU… kah kah kah..

kah kah kah..BILA SAMY MASUK JIL… LAGI MELAYU SUKA… kah kah kah....

kah kah kah...BILA MELAYU SUKA HATI... TERUS BUAT PILIHANRAYA...kah kah kah..

kah kah kah…LEPAS PILIHANRAYA NAJIB DAN ROSMAH BOLEH ROMPAK LAGI…. kah kah kah..

nota:
semua ini adalah rancangan yang teratur
untuk mengolah persetujuan oarang ramai

tak percaya tunggu dan lihat
kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa aku heran!!!

yg aku heran malaysia tak maju2 lagi!!

yg aku heran minyak naik turun macam yoyo!!!

naik banyak! turun sikit jer!

yg aku heran, harga barang makin naik!

yg aku heran kenapa tak siasat duit haram keluar berbilion2! fitnah ke betul?

aku ada hak masa pilihanraya....itu aja lah...kahkahkah

Anti TELAN berkata...

Bila semua dah masuk jail, giliran masuk kubur pulak?

Siapa lagi TUN Mamak la...kah kah kah..kah kah

Osama mati dunia aman. Tun Mamak mati Malaysia aman.

Lang berkata...

mmg skripnya dah mcm ituuu.... penontong duduk dan lihat jak...

aku terbang berkata...

panass baru dilancarkan, undi di sini http://mari-mengundi.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

btul btul..btul perampok harta malaysia! kahhh...kahhh...kahhh 1 monggol 1 anak badak

US & UMNO ANAK2 DIDIK BRITISH berkata...

Gempar!! Gambar OSAMA Mati TIPU DIDEDAHKAN!! SILA LIHAT http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33371#484283

Imej kononnya wajah Osama yang terkorban dalam serangan tentera Amerika Syarikat ketika disiarkan di dalam televisyen Pakistan.

Satu imej yang menunjukkan gambar Osama bin Laden terbunuh yang disiaran di televisyen Pakistan dan beberapa laman-laman web akhbar British ialah gambar palsu.

Imej berdarah seorang lelaki dengan rambut kusut dan berdarah, sebelah mata terbuka mata telah beredar di internet sejak dua tahun lepas. Ia telah digunakan di muka hadapan laman web Mail, Times, Telegraph, Sun dan Mirror, walaupun ia akhirnya dibuang selepas gambar tiruan itu didedahkan melalui Twitter.

Akhbar The Daily Mail yang turut menggunakan gambar palsu kematian Osama Bin Laden sebagai muka hadapan.


Gambar palsu ini pada mulanya diterbit oleh akhbar online di Timur Tengah themedialine.org pada 29 April 2009, dengan satu amaran dari editor "tidak mampu menentukan sama ada foto tulen atau bukan".


Gambar sebenar Osama (kanan) digabungkan dengan gambar lain (tengah) sehingga dikhabarkan imej Osama yang terkorban di dalam TV Pakistan. HARAP-HARAP TT DAPAT SIARKAN SBB SELEPAS INI AMERIKA AKAN BUAT SUMPAH LAKNAT, DAN MINTA OSAMA KELUAR UNTUK SUMPAH LAKNAT BERSAMA2....

cicit ngah layor berkata...

baghu ader akai.

Tanpa Nama berkata...

pOLIS TU JADI BALACI BODYGUARD DIA TU... ha..ha..ha,,

Bukan bawa penjenayah tapi bawa TUAN YG BERHORMAT

Tanpa Nama berkata...

Woit TT. Hang tak caya baik pi lah. Aku dengan bangang-bangang seangkatan dengan aku akan tetap menyatakan akan sokong BN. Tambah bila Tun Dr Ling dan Tun Dr Samy Vellu ditangkap dan dipenjara. Barulah adil namanya. Buat pilihanraya aku tetap pangkah dacing. Lepas tu aku pun tahu dia orang akan lepas dan BN akan terus ... Kah kah kah. Memang aku bangang pun.

Tanpa Nama berkata...

Ikat je dia kat pokok jambu dgn semut berkeranga. letak tulang ikan kat telornya. tengok dia mengaku atau tidak.

Tanpa Nama berkata...

kalau anuwar asyik nk tangguh kes jer..itu beza org salah dgn org tak salah..orang xsalah xsuka tangguh,org salah yg suka tangguh bg alasan macam-macam yg xmasuk akal..kah kah kah kah kah

V for gunpowder berkata...

KAH...KAH...KAH....
http://ataabastille.blogspot.com/2011/05/kita-pelopor-dan-pakar-dalam-teknologi.html

Tanpa Nama berkata...

9:36 PM....

aku tak rasa anwar nak tangguh kes2 dia....

aku cuma nak tanya kau soalan jer...

ada berani ke...BN nak apungkan kehakiman, SPRM, SPR, polis kepada parlimen...???

jgn cakap lawa ajer...

nak berentap biar sama2 kuat!

apa macam? ada berani?

piut ngah layor berkata...

9.36...rajin2 membaca kalau anda seorang islam,hadis ada menyebut bahawa org2 yang dikumpul kan di pdg mahsyar kelak akan meminta masuk kan mereka ke neraka kerana tak tahan lagi menunggu giliran utk di hisab!ada kah kita tergolong dlm golongan tersebut?