Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Jun 2011

AWAS ! JANGAN JADI MANGSA KELENTONG







TIADA MANIPULASI UNDI POS : NAZRI AZIZ – berita hairan

Dakwaan pihak pembangkang bahawa wujudnya manipulasi dalam proses undian pos adalah tidak benar sama sekali, terutamanya berdasarkan keputusan pilihan raya umum 1999 dan 2008.

Mohamed Nazri Abdul Aziz, memberitahu persidang Dewan Rakyat hari ini bahawa pada pilihan raya umum 1999 dan 2008, kebanyakkan undi pos memihak kepada pembangkang.

Beliau berkata demikian semasa menjawab soalan Dr Mujahid Yusof Rawa (PAS-Parit Buntar) yang ingin tahu mengenai statistik pengundi tentera yang bersara bertukar kepada pengundi awam.

Nazri berkata, seramai 3,894 anggota tentera yang bersara sudah memohon semula mendaftar sebagai pengundi awam sepanjang 2010.

Beliau juga berkata, anggota tentera perlu memohon mendaftar semula sebagai pengundi biasa selepas bersara dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) pada masa sama akan memotong nama mereka daripada daftar pemilih pengundi tidak hadir. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BETUL KE UNDI POS INI TAK TIPU?.... kah kah kah..

kah kah kah…BETUL KE YANG MENGUNDI ITU ALHI TENTERA… kah kah kah..

kah kah kah…DENGAR KHABAR TOK SAJAN YANG TOLONG UNDIKAN…. kah kah kah..

kah kah kah… NI MACAM NAK TIPU ORANG MELAYU SAJE…. kah kah kah

tak caya undi pos tipu?
sila baca di bawah ini

MENGAPA ISTERI TENTERA DALAM SENARAI UNDI POS – harakah daily

Dr Mujahid Yusof Rawa (PAS-Parit Buntar) meminta kerajaan menjelaskan mengenai isteri tentera yang hilang kelayakan sebagai pengundi awam.

Sedangkan katanya, mengikut seksyen 2 (b), isteri tentera diberi pilihan untuk mengundi awam dan tidak semestinya mengundi pos.

"Tapi apa yang kita dapati daripada maklumat kajian kita, ada beberapa pihak khususnya isteri tentera hilang undi awam.

"Walaupun layak mengundi awam tapi nama mereka diletakkan dalam senarai undi pos," katanya sewaktu mengemukakan soalan tambahan pada sesi soal jawab lisan di Dewan Rakyat hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… JELAS UNDI POS ADALAH UNDI TIPU… kah kah kah..

woit... UNDI INI SELAMATKAN GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

5 ulasan:

rantai berkata...

Jang, den ado 13 orang sepupu jadi askar. Kato dio orang solamo kojo dalam askar tak ponah pogang koroteh undi time-time mengundi. Pegawai jo yang pogang. "Ni ha koroteh undi kau.." kato pogawai dan tunjuk koroteh undi kosong. Angkek tabik, "Yo, tuan.." lopeh tu keluar. Dia orang tak tau apo yang pogawai dio orang tu pangkah ....

Tanpa Nama berkata...

hello pak mentri jangan cakap undi pos je saluran TV macammana pula? ada kebebasan ke?..atau takut nak bagi..
jgn lupa perhimpunan kun**g...

FileHippo berkata...

Saudara Hisham, minta tolong uploadkan gambar ini...:

Pegawai Tentera pangkah untok semua undi pos.

http://1.bp.blogspot.com/-8Nw4dZUqN_k/TgR7dXy9cuI/AAAAAAAABVo/9WnYk_ha4Ac/s400/saya%2Byang%2Bpangkah%2Bsemua%2Bundi%2BPOS.jpg


www.filehippo.com

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha
menipu pun kena cara juga
modal menipu kena pandai
jangan menipu sebarang
undi pos tak tipu
lawak lawak geli geli
menipu lah namanya
nazri tu sekolah mana dulu ?
tak habis sekolah menipu pandai
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

umnoo atau pr menang hari tu sbb org umnoo sendiri menyampah dgn umnoo. ade faham? anak mereka tahu nama ayah mereka tade dlm senarai sbb sudah jadi org PAS. satu kerja sabotaj, satu lagi kerja apco utk anda bakal jadi melayu palestin. org asli sendiri tak sanggup dah jadi banggang. sodih den. tambah lak dongar pak sondol kato bersih tu kuminih.. huaark!! lagi sodih sbb ado Phd dapek dari zimbabwe. kobar eh dio tak layak dah duduk dlm kabinet anak mudo dah menyampah! tapi org umnoo bangga sbb otak dia geliga mcm pak nazri al dogol. they all know but they cannot accept the fact. they do have the fact but cannot handle how to know. sodih den. kalau la pak samad buka mulut silap haribulan rajagopal yg melenting. dah la tiru dio pakai kuning. memang domam kuning buek eh lanun-lanun ni. tt, ekau tak dapek amaran ko mcm din amerikan? slm milayoo