Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Jun 2011

DIMANA MENANTU AYAH NAK TUNJUK MUKA




KES INI YANG KANTOIKAN KJ










LEBIH RAMAI ORANG MUDA DIBERI TEMPAT DALAM PIMPINAN KERAJAAN - meloya

Najib Razak berkata, lebih ramai muka baru dalam kalangan orang muda akan diberi tempat dalam pimpinan kerajaan jika Barisan Nasional (BN) terus mendapat mandat pada pilihan raya umum nanti.

Menurut Najib, kerajaan pimpinannya ketika ini sangat memerlukan suara orang muda untuk terus bersama-sama dengan kerajaan.

"Saya percaya akan ada lebih banyak pengiktirafan untuk orang muda bila tiba masanya. Saya tak boleh buat perubahan besar tetapi apabila diberikan mandat, kita akan cuba melakukan perubahan.

"Kita perlu gabungan muka baru dan lama dalam kerajaan,'' katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KESIAN TENGOK MENANTU AYAH…. kah kah kah…

kah kah kah….INI MAT MONGOL PERLI KJ KAW LAW…. kah kah kah…..

woit… MENANTU AYAH INI MUDA KE TUA?..... kah kah kah…

kah kah kah…KALAU MUDA KENAPA TAK DALAM KABINET PIMPINAN… kah kah kah..

kah kah kah…MENANTU AYAH TERTINGGAL DALAM KABINET DAPOOOR…. kah kah kah

woit... NAMPAKNYA MENANTU AYAH ADALAH MUDA YANG CEPAT TUA.... kah jkah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah!kah!kah!kah! kesian..

Tanpa Nama berkata...

Pada pandangan saya KJ ini termasuk dalam golongan orang pandai dan amanah, tetapi sayangnya ia dikatakan kerap menggunakan sijil nikah untuk bertindak dari menggunakan kebolehannya yang sebenar. Kalau KJ gila kuasa dah lama juga dia dah lompat macam katak-katak yang ada kerana tidak terpilih dalam kabinet.

Ramai yang lompat kerana kuasa, kewangan dan nama hingga sanggup membuka pekong sendiri. Contohnya Mat Kotak, Mat Bisul dan Mat Golf. KJ tetap KJ. KJ seorang pemimpin muda yang berkebolehan dan akan menjadi pemimpin yang baik kalau ia menyertai PR. Perjuangan bangsa tidak semestinya melalui UMNO. Lagi pun dalam UMNO kini dah banyak orang yang suka suruh orang lain tikam belakang orang yang dianggap menjadi penghalang kemajuan diri. KJ, mengapa tidak mulakan dengan meyertai BERSIH.

Tanpa Nama berkata...

menantu abah lepas peluang
sudah kaya raya
tak kisah pasal jawatan
pak madey atur anak jadi munkee
anak menantu abah kena buang
kah kah kah
sekarang nie cuba tonjol
juara umno pulak
menentang bersih kah kah kah
minta kesian kat tok najib
bagilah jawatan tu
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"Saya tak boleh buat perubahan besar tetapi apabila diberikan mandat, kita akan cuba melakukan perubahan."

Kenapa tak boleh buat perubahan besar?....Ooooo...puteri umno slim-slim...takut bik mama marah kot...jadi letaklah orang macam Sharizat...kahkahkah

Tok Jebat berkata...

Menantu ayah memang contoh klasik mamak EEE yg sokong yg menang sahaja tak kira salah atau betul.serupa itu sammy vellu.buat buat gertak nak letak jawatan tak nak bertanding parlimen. poodah auta pandy kutty.kalau keluar umno tak dpt minum Martel siang mlm.kalau nak jawatan menteri perlu tunggu big kutty kojol dulu.tunggu punya tunggu mcm anjing salak bukit la EEE ni.