Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Julai 2011

BOLEH PERCAYAKAH DENGAN PEROGOL INI ?




BUKAN PERUT RAHIM




RAHIM TAMBY CHIK : BERSIH GAGAL - meloya

Abdul Rahim Tamby Chik berkata, berdasarkan jumlah tidak sampai 100,000 orang yang sanggup turun ke jalanan bagi menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu membuktikan ia telah gagal.

"Saya secara peribadi mengganggap perhimpunan itu gagal, kerana walaupun sasaran mereka untuk mengumpulkan lebih 100,000 lebih, saya fikir paling ramai pun 15,000 sahaja yang hadir," katanya.

Abdul Rahim yang juga pngerusi Gabungan Badan Ekonomi Melayu (Gabem), berkata, meskipun peserta perhimpunan bersih diberi layanan baik, termasuk ketika dalam tahanan, isu berkenaan akan terus dimainkan musuh kerajaan di dalam dan di luar negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MACAM MANA DARI 6 RIBU JADI 15 RIBU …. kah kah kah..

kah kah kah…INI SUDAH LEBIH…. kah kah kah…

kah kah kah…DARI MANA ANGKA INI MUNCUL…. kah kah kah…

woit… YANG PASTI TAK ADA BUDAK DI ROGOL PADA HARI ITU… kah kah kah..

kah kah kah…YANG PASTI TAK ADA AMAH INDON YANG KENA ROGOL PADA HARI ITU…. kah kah kah…

PERJUANGAN DITERUSKAN



8 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pada hari BERSIH dan 2 hari sebelumnya , Kawasan Bukit Binatang dan Pudu sungguh aman.
Mat pet semua ilang , mat rampas dompet semua ilang , mat rempit semua ilang , pondan pondan pon ilang ...satu kes ragut pon tiada.

Cadang untok adakan BERSIH setiap minggu.
Siapa yang kata BERSIH tak baik?

Tanpa Nama berkata...

Mengapa masih ada lagi orang yang mahu mendengar kata-kata orang ini, dan mengapa masih ada juga yang menjadikannya 'orang-kerusi' ?. Sepatutnya TT tak perlu gundah gelana hingga perlu memetik ucapan dan percakapannya. Bukankah kita tahu latar belakang orang ini. Dengan warna dan bayang-bayang BERSIH pun dah mengelabah.

serenity9260 berkata...

hahahahah,mat blue lagi pandai mengira daripada mamat yang pakai uniform blue!!!wkakakaka

1.Cara Kucing Obesiti Menguruskan Badan(Video)
2.Contact Lens Daripada Emas Dan Berlian
3.iPhone4 Yang Jatuh Setinggi 13500 Kaki

Tanpa Nama berkata...

RAHIM TAMBI CHIK,ni aku nk bagi tahu ko sikit supaya ko faham...apa kata klau polis malaysia tak buat roadblock seminggu sebelum perhimpunan,cuba ko fikir2kan,aku pun tak blh fikirkan berapa ratus ribu pulak yg akan turun kejalan raya agaknya..

Tanpa Nama berkata...

RAHIM TAMBI CHIK,ni aku nk bagi tahu ko sikit supaya ko faham...apa kata klau polis malaysia tak buat roadblock seminggu sebelum perhimpunan,cuba ko fikir2kan,aku pun tak blh fikirkan berapa ratus ribu pulak yg akan turun kejalan raya agaknya..

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya tamby chick

Lang berkata...

mamat ni tau kira tiang talipon yg dipakaikan skirt jak..

Tanpa Nama berkata...

Kepada: Anak Tambi Chik namanya Rahim..
Bila ko nak padam sok..jangan panggil tok imam, orang surau tolong urus mayat ko..buat wasiat campak dalam sungai je..kasi buaya makan..