Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Julai 2011

PELIK TETAPI BENAR - RAKYAT NAIK GERMA




ROGOL ROGOLI ROGOLING




BLOGGER DI PERINTAH BAYAR RM300,000 KEPADA RAIS

KUALA LUMPUR 19 Julai - Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memerintah supaya blogger Amizudin Ahmat membayar RM300,000 kepada. Rais Yatim kerana bertanggungjawab menerbitkan perkataan fitnah terhadap menteri itu.

Hakim Datin Zabariah Mohd. Yusof juga memerintahkan Amizudin membayar RM100,000 sebagai kos kepada Rais.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI NEGARA PELIK….kah kah kah..

kah kah kah..PEROGOL BEBAS… kah kah kah..

kah kah kah..YANG BUAT LAPORAN ROGOL KENA SAMAN…. kah kah kah..

kah kah kah…MACAM MANA JADI TERBALIK KOT…. kah kah kah..

RAKYAT NAIK GERAM




nota:
bila orang jahat bebas
bila orang baik di hukum

maka inilah tanda tanda
rakyat akan keluar sekali lagi ke jalan raya
kah kah kah

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

Well, that's our country.

Punish the innocent, free the quilty.

Tanpa Nama berkata...

tahniah hakim dan mahkamah malangsia...kalo kena kt rakyat biasa denda, penjara maksimum...kena kt puak2 syaitan bertopengkan orang alim ni..paling minimum tak pun tiada kes...trio datuk T rm1000 je..fitnah gak tu..arini berita sorang pemandu cuba hulur kt jpj 50 dia kena denda pehhh mau 2 tahun gaji baru abih byr!!! sangat adil!!!

ciskil berkata...

patutlah kaya..saman sana..saman sini..hehe

SENSASI LAGI BERAPI!!:
MAKCIK HINA ISLAM!!
MAYA KARIN SUDAH TIADA DARA??

Tanpa Nama berkata...

Encik Isham,what we can do to help Azimudin ?

Tanpa Nama berkata...

nie lar jadinya apabila negara diperintah dan dinasihat oleh Yahudi Laknatullah...sama mcm zaman firaun...nescaya bala akan menimpa dalam masa terdekat...

kupu kupu malam berkata...

Blogger nyanyuk dh jatuh ranking...KAH KAH KAH KAH....isham isham.....lu punya zaman dh berlalu...

No rice berkata...

Semakin kuat cengkaman umPORNo, semakin kuat rakyat melawan..
Laknatlah kau datuknenekpukimakkaumasin rockybrew!!!!!!!
Sila usahakan cara untuk membantu Sharpshooter.

Tanpa Nama berkata...

tt buat sesuatu..
sekurang2nya kita dapat meringankan bebanan azimudin tu...

aku ni meluat kat p****** tu dah tahap gaban da ni....

Tanpa Nama berkata...

Ini lah benar benar tanda ahkir zaman sudah muncul. cuba tengok qoran dan hadis SAW. Yang salah akan rasa dirinya benar dan semua kalangan raykat akan mengikut...

Tanpa Nama berkata...

Pak Rice Mentri Obengah ..boleh buat kenduri..terlepas dari bala...
Syukran..syukran...
Mahtamah pun 2 x 5 ..macam main pondok -pondok je korang ni..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama,

Kalau tak puas hati Dato T kena RM1000 dan Azimudin kena RM400,000 adalah lebih baik suruh DSAI bawa ke mahkamah supaya boleh dapat RM4 juta pula. Tapi.... pelik kan??? Kenapa DSAI tak nak saman macam mana Rais Yatim saman Azimuddin.

Otak letak kat kepala lutut ke!!!! Bangang!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Cepatlah tetapkan tarikh baru nk turun ke jalanan, gua dah xmau undi2 lagi....ini suara anak muda, ank muda nk hambat bini rosmah dari malaysia!!!

Tanpa Nama berkata...

yg meliwat pon boleh tunda2... apa beza?

kiamat berkata...

lim guan eng masuk penjara kerana tunding jari kepada seorang perogol kanak kanak. malaysia nie biasalah semua boleh. asal kumpulan gerombolan semua bisa diatur. semua main silap mata. dari polis sampai hakim jatuh hukum. tuhan senantiasa memerhati kezaliman yang sedang berlaku. penentuan tidak lama lagi Insya Allah. yang kata menjadi penganut agama yang sempurna tapi budi pekerti dan sifat mulia paling minima di kalangan umat. dunia semakin kiamat dengan kemungkaran yang berlaku. matlamat menghalalkan cara bagi golongan yang berkuasa. demi malaysia kita pertahankan.

Tanpa Nama berkata...

3 bulan lagi. Harap TT dapat gerakkan perhimpunan pada 3 bulan akan datang ni. Kalau TT ada, baru kita bersemangat.

Tanpa Nama berkata...

pelaksana undang2 kt m'sia ni cam bangang..
x kan lah DSAI bangang nk g tuntut keadilan ngan setan?