Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Julai 2011

GEROMBOLAN SUDAH PECAH




KUALA LUMPUR














SAN FRANCISCO AMERIKA












VENICE ITALY



SEOUL KOREA






PERHIMPUAN HANYA ALAT PECAH-BELAH PERPADUAN MELAYU – berita hairan

BATU PAHAT: Perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) dianjurkan untuk memecah-belahkan orang Melayu di negara ini, selain mempergunakan mereka demi kepentingan pihak tertentu meraih populariti, seterusnya menjadi calon pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Mohd Puad Zarkashi berkata, masyarakat khususnya orang Melayu harus sedar demonstrasi jalanan melaungkan reformasi hanya memperguna golongan itu.

“Perhimpunan haram itu dijadikan alat pihak tertentu memecahbelahkan lagi perpaduan orang Melayu. Penganjur perhimpunan haram itu, Datuk S Ambiga menganjurkannya kerana mahu populariti dan menjadi calon PRU akan datang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BANGANG…. BARU INI SEDAR?.... kah kah kah…

kah kah kah…MEMANG NAK PECAHKAN PERPADUAN MELAYU…kah kah kah…

kah kah kah…KAN DAH NAMPAK BERJAYA….. kah kah kah…

kah kah kah….HANYA MAT MONGOL DAN SEPUPU BISING…. kah kah kah..

kah kah kah….MUNKEEE MELAYU LAIN SENYAP DIAM….. kah kah kah….

kah kah kah…MUNKEE LAIN SUKA MAT MONGOL KENA TIBAI…. kah kah kah..

kah kah kah…AGUNG PUN TIBAI MAT MONGOL…. kah kah kah..

kah kah kah…. MENANTU AYAH BERSAMA EEE TURUN KE JALAN…kah kah kah…

kah kah kah… MAT MONGOL DILIHAT BODOH… SORONG TARIK.. FLIP FLOP….kah kah kah…

kah kah kah...JUMPA BERSIH... TAK NAK JUMPA... BAGI STADIUM.. TAK NAK BAGI... kah kah kah

kah kah kah... SATU MALAYSIA NAMPAK NAJIB RAZAK INI BODOH...kah kah kah..

kah kah kah...KATA ORANG TUA TUA... JANGAN IKUT CAKAP BINI... kah kah kah..

kah kah kah..JANGAN JUAL NAMA AYAH.... kah kah kah...

kah kah kah…. YANG TAK PECAH HANYA TIM MALIKUL SEMBAB…. kah kah kah..

nota:
dalam senyap senyap
malikul suka bersih berjaya
kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

He's not briliant as Tun Dr. Mahathir at his Age.. :).. Rosmah should learn how Khairy falls..

Tanpa Nama berkata...

Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata beliau masih menunggu laporan daripada polis berhubung pembabitan penuntut institusi pengajian tinggi awam dalam perhimpunan haram di Kuala Lumpur, Sabtu lepas.
--------
agi dibuang agi ditindak agi ngelabah regim BN.

Tanpa Nama berkata...

Bergaya betul brader atas sekali tu.

Anti Telan berkata...

Kalau pecah 2 ok lagi..

Tapi sekarang ni dah pecah macam tempayan pecah.

Memang dah tak boleh cantum dah. Kambing tengok pun geleng kepala. Bangang tak ada ubat. Pecah tak ada gam...kah kah kah..kah kah

DX berkata...

aku nak riak sikit. aku mula masjid jame, lalu pudu, lalu bkt bintang, ke KLCC. oyeh! aku pemuda yg fit!

di KLCC sementara mnungu LRT beroperasi semula. aku pergi ke tandas rm2. berborak dengan akak tandas. dia cerita arahan pegawai supaya tong2 sampah luar disimpan, takut orang letak bom!

kah! kah!

northerner berkata...

http://rantingsbymm.blogspot.com/2011/07/my-bersih-20-experience.html
(so... berhati2 apabila menghentam seseorang,. dia ada anak dan juga cucu - cucu... Jgn jauhkan mereka dari kita apabila kita menghentam org yg mereka sayang..

Anti Telan berkata...

Malikul jangan perasan sebab Najib PM terakhir UMNO/BN.

Selepas ini PM Malaysia bermula dengan singkatan AMIN..

A...Dah tahu siapa
M...Mat Sabu
I...Dalam proses..kah kah kah
N...Nurul

Tanpa Nama berkata...

Brother kat atas sekali tu, gambar masuk berita seluruh dunia. Jangan di pegang gaa cannister ketika panas, boleh melecur tangan. Sebaiknya tutup dengan tuala yang di basah dengan air.

pRiNCe berkata...

adeh..(tepuk dahi )...wordless..

[ Wajib Bace ] Jenis - jenis Jodoh Yang Wujud
Lawak Paling Bodoh Di Dunia

Tanpa Nama berkata...

The man in 1st photo, what a macho man!

Tanpa Nama berkata...

foto atas sekali memang terbaikkk!
salut kepada anak muda yang sedang beraksi penuh gaya dan juga jurugambar yg mengambil shot ini..terbaikkk!

Tanpa Nama berkata...

menteri pengajian tinggi khaled nordin nak laporan hanjing nak hentam bebudak u...
timbalan menteri saifuddin abdullah tulis sehari sebelum BERSIH nasihat najibabun & rakan2 KERA dia supaya benarkan je BERSIH berhimpun...

2 pemikiran berbeza cukup terbalik

jadi pemikiran mana yg labih tinggi sesuai dgn taraf mengaji tinggi2?

sudah tentunya bukan pemikiran ala2 katak yg hanya tau melompat tinggi, tapi hanya untuk mengejar & melahap lalathijau yg pahitkotor & jijikbertaik! dasar katak yg tahap pemikiran rendah! nak jadi pemimpin kami kunun! poorahhh!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY