Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Julai 2011

INI KEZALIMAN ROSMAH DAN NAJIB




NOTA:


lihat klip ini
abang kita ini ditankgap dalam semburan gas
abang kita ini jatuh pengsan

lihat apa polis buat
tinggalkan abang kita ini
mereka gelap dan lari

manusia baik datang
datang bantu

lihat tangan abang kita ini
terikat dari belakang
amat susah untuk dibuka
bekali kali cuba dibuka

ini lah kerja polis kita atas arahan
rosmah najib dan sepupu lidah kontot

takkan laaa lepas ini
lidah kontot pulak ganti bini rosmah

cukuplaaa
dah teroook kita diseksa
masanya telah sampai untuk
kita humbankan gerombolan
ke dalam tong sampah sejarah
!


INI KERJA ROSMAH DAN NAJIB



24 ulasan:

gengjahat berkata...

aku sumpah mat monggol ngan lidah kontot tak kan hdup senang sampai mati...celaka betul...bangsat punye manusia...

Andy berkata...

MEREKA MASIH MAMPU KETAWA BERDEKAH DEKAH, MEREKA MASIH MERASA MEGAH DAN ANGKUH.MEREKA MASIH MAMPU MENYIMPUL SENYUM SINIS MELIHAT KEJADIAN INI KERANA MEREKA TAHU :
- RAKYAT MALAYSIA TIDAK ADA KEBERANIAN UNTUK MELAWAN WALAUPUN KEPALA DIINJAK-INJAK
- RAKYAT MALAYSIA HANYA BERANI UNTUK MELAUNG-LAUNG SLOGAN SAHAJA
- RAKYAT MALAYSIA MASIH LAGI TAAT KEPADA PEMERINTAH WALAUPUN ZALIM
- RAKYAT MALAYSIA INI BERSOPAN SANTUN DAN MENGHORMATI TUANNYA
- RAKYAT MALAYSIA BERKORBAN MENJAGA MENJAGA HATI ORANG LAIN
- RAKYAT MALAYSIA TIDAK AKAN MAMPU UNTUK BERBUAT APA-APA

...PERCAYALAH...

PAS is for all berkata...

Al-fatihah untuk arwah
Takziah untuk keluarga arwah.
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.

Terima kasih atas perjuangan arwah. Insya'allah perjuangan arwah tidak sia-sia kerana akan membakar semangat kami semua.

Saiful berkata...

gua tgklive babak ni live dari uk,thru tvselangor..mmg polis bangsat..poodah..takada keganasan..polis haramjadah..
saya ngan bini saya terjerit2suruh org lepaskan taliikat tgn tu.
bodopunya lidah kontot..

Tanpa Nama berkata...

bro tt,
aku ada masa ni

kah kah kah kah

aku tau mamat ni kelentong
kah kah kah kah

mamat ni antara front liner yang memang terer,
dia ni memang survivor bro
keh keh keh keh
habis semua org dikencing nye
dia ni terer berlakon
aku tengok lepas tu dia sihat je bro

bro takyah le letak klip ni bro, nanti geng gerombolan boleh hamput kita

tapi yess, aku respek dia ni pasal pada aku dia memang berani, sebab apa2 hal, dia selalu berada di depan

tapi untuk kita pakai gambar dan klip dia untuk menagih sokongan kat bersih dan rakyat umunya, aku rasa bro patut buang klip ni bro
pasal mamat ni ok, sihat walafiat

dan juga aku tengok rpk pon kene tipu, letak gambar mamat ni, dan namakan dia as allahyarham baharudin ahmad, sedangkan dia ni hidup lagi

aduhaaiiiii

anyway, salut untuk mereka yang berani

Tanpa Nama berkata...

ini lah pakcik yg meninggal dunia tu.. Al-fatihah

http://www.youtube.com/watch?v=vCetbFLceFI

Tanpa Nama berkata...

lidah kontot tgh berkata2 dlm tv9

Tanpa Nama berkata...

ni allahyarham Baharudin Ahmad,54, meninggal ketika perhimpunan bersih

airaniez wirdani berkata...

Menangis dalam hati..menangis..dan menangis memohon Allah s.w.t. turunkan hidayah / balasan buat mereka yg melakukan kekejaman begitu!

http://www.youtube.com/watch?v=vCetbFLceFI&feature=share

Fairuzalia berkata...

cable tie yg depa guna tu mmg payah nk bukak without proper cutter. aku gune cable tie tu nk wat wiring electrical. mmg mustahil la nk bukak ngan tangan. sungguh tidak bprikemanusiaan langsung. dah la di ikat kawan tu, buleh plak depa gelak n cakap takdak tool nk potong. ini juga membuktikan penyokong BERSIH tidak bawak ape2 senjata tajam yg buleh mengancam keselamatan..

Tanpa Nama berkata...

Gambar sape tu bang TT?

Tanpa Nama berkata...

CERITA REKAAN SESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA.....

SOAL SIASAT SEORANG PELAJAR IPTA PEREMPUAN YANG DI TAHAN KELMARIN ...
polis : pelajar tahun berapa, bidang apa, dimana ? pelajar : tahun 2, usuluddin, UIA ( intonasi marah )
polis : kenapa tujuan datang KL sertai demonstrasi ? pelajar : nak protes kerajaan zalim ( intonasi marah )
polis : mana dapat baju bersih ni ? pelajar : beli RM49 di pejabat cabang pkr ( intonasi marah )
polis : datang KL berapa orang, ada kenderaan ? pelajar : 8 orang, naik bas, komuter ( intonasi marah )
polis : kenapa kata kerajaan zalim ? pelajar : Dato Seri Anwar Ibrahim kata kerajaan zalim ( intonasi marah )
polis : asal dari mana ? pelajar : ( diam tak jawab )
polis : saya tahu dimana kampung awak, siapa ibu bapa kamu ! pelajar : ( terus menangis ) puan, tolong la jangan beritahu keluarga saya
polis : beri sebab kenapa awak tidak mahu saya hubungi keluarga ? pelajar : ( menangis )
polis : jika awak tak jawab saya hubungi ibu bapa awak sekarang juga ! pelajar : tolong saya, puan ... saya malu dengan mereka ( menangis )
polis : adakah ibu bapa awak ahli parti politik, di kampung ? pelajar : tidak puan, mereka hanya penoreh getah, tak tahu politik ( nangis )
polis : bagus lah macam tu, mereka wajar tahu awak bakal ahli politik ! pelajar : saya malu, puan ... tolong jangan hubungi mereka
polis : apa awak nak malu, mereka patut bangga, awak dah pandai ! pelajar : keluarga saya orang susah puan, nak makan pun susah ( nangis )
polis : awak beli macam2 benda, belanja untuk demonstrasi, duit siapa ? pelajar : duit PTPTN puan, duit bantuan sara hidup dari FELDA puan
polis : siapa yang bantu awak dapat belajar di UIA, dapat bantuan ? pelajar : ayah bawa saya jumpa ADUN BN minta sokongan puan
polis : siapa lagi tolong awak semasa belajar, sara hidup KL ni tinggi pelajar : ayah jumpa pengurus wilayah tu, dapat bantuan FELDA
polis : bukan kah PTPTN, FELDA itu, agensi kerajaan ? pelajar : ya puan ( nangis )
polis : kenapa kata kerajaan zalim, awak susah jumpa kerajaan ? pelajar : ( nangis )
polis : saya terpaksa jalankan tugas saya, nama awak akan dihantar kepada pihak UIA dan Kem. Pengajian Tinggi ! pelajar : ( nangis ) saya minta maaf puan, tolong la saya kali ini
polis : dalam rekod ni, ini kali ketiga awak di tahan kerana kesalahan berkumpul tanpa kebenaran, maaf saya tak dapat tolong !

------
Di hantar oleh che Mat Polis sebagai propaganda

Tanpa Nama berkata...

celaka punya polis...tangan masih terikat tu..

ImNeO berkata...

PUKI MAK MAT MONGGOL DAN ORANG2 YANG BERTANGUNG JAWAB PDRM ANJING BARUA, LU SETAN. LAKNAT, BARUA...SEMOGA ROH ALTANTUYA MAKAN DIRIMU HIDUP2...

Pak Isham,
Sedih dan sebak hati melihat abg kita kecundang.

God bless abg kita, pejuang rakyat.

Patut diadakan Bersih 3.0.

ImNeO berkata...

kalu ikat mcm tu, lembu pun mati dalam semburan.
Pak Isham,
Tolong buat satu reformasi tentang Mat Monggol. Patut gulingkan saja Mat Monggol dan kerajaan Barua Nasional.

Tanpa Nama berkata...

memang perangai yahudi.... PM malaysia beperangai yahudi memusuhi agama, perjuangan dan saudara islam. saudara islam semua Ayuh bangkit tamatkan riwayat pemerintahan zalim ala zionis yg bermaharajalela di bumi Malaysia. PRU 13 adalah penamat buat rejim zionis pimpinan Najib Razak yg bernaung atas nama UMNO.

ledisordre berkata...

bang isham tgk video ni, punya low class pemimpin kita berckp.

http://www.youtube.com/watch?v=jSnLL-aAw5Q

Tanpa Nama berkata...

Bro, tengok yang ni bro....boleh membara hati nih...



http://www.youtube.com/watch?v=vCetbFLceFI

Tanpa Nama berkata...

we human abide by the rules. dgn kebebasan yg ada kita bina udg-udg itu. so that day we exercised our right as approved by the parliament. tapi kita ada binatang berwajah manusia. demi utk kesinambungan mereka secara menipu kebebasan dan udg-udg itu yg kita pelihara dicerobohi. itu namanya penganiayaan ke atas manusia itu sendiri. utk menghalalkan tindakan mereka pelbagai alasan tidak munasabah direkacipta mcm kes sodomee yg sudah hilang wibawa. ternyata itu bukti ada yg takut pd bayang-bayang sendiri.they've given odds to their own image by bullying unarmed civilians as if the civilians were the real enemies of the state. maca la mau pergi perangyahoo, msia is zimbabwe in the making! apabila tidak ada lagi udg-udg utk dipakai maka hancus la ini rakyat bermula dari 9 julai sebab kita semua hanya ada satu udg-udg saja iaitu udg-udg ketuanan kepala bana:" jangan tunduk!" dimana osa atau isa tidak lagi laku bagi mereka.so what the hell you msians hoping for when the police is hell bent to protect their bosses, not the people. oh yeah, their law is arrogantly practised:"jangan cabar polis!" tu sebab mereka boleh ketawa terbahak-bahak mcm kerang busuk! tak sabar nak dengar satu lagi puisi lara pak janggut... bertajuk "pooorrrah, pegeh la'.

kereta kuning berkata...

bro, gua memang bengang gila dgn puak2 yg sudah liat otaknya utk menerima sesuatu utk difikir. gua lepas Bersih ni ada la lepak2 dgn kwn2 gua. bila cite pasal bersih, diorang kutuk abis lah bersih. gua mmg panas la kan. gua cite apa pun, diorang kata gua takde fakta. gua tunjuk gambar, video bersih, diorang kata bersih yg cari pasal dulu.

gua mmg bengang ni bro..

golongan ni kan bro, wa rasa la, mmg belum kene atau takde rasa untuk menyumbang pada negara. bila ditanya apa sumbangan? diorang kata diorang bayar tax, jadi itulah sumbangan pada negara. diorang tak tau diorang lebih menyumbang pada umngok je lebih. Bro, walau bergulung2 ijazah pun, kalau itu hanyalah untuk kepentingan diri dan keluarga sendiri semata, gua rasa mati lebih baik dari hidup.

20 ekor lembu diukur dgn kekuatannya, tetapi manusia, diukur dengan peribadinya.

gua mmg bengang.

ni gua nak bagi satu laman blog

ini gua pun bengang jugak. inilah kesan dari sistem pemerintahan feudal yg masih terkesan dalam otak orang2 kita. gua kerja kuat2, yg King tu senang2 hidup. Ya, manusia mmg hidup utk bekerja dan berfikir. tp golongan king ni apaa pun tak boleh.

gua rasa nak cadangkn suami najib merasa tidak punya duit sekali laa.. baru dia tau langit tinggi ke rendag ke ..

gua mmg bengang la bro

Tanpa Nama berkata...

butola polis bertuhankan najib. kau tgk apa kau buat ni setan.
sebab kau orang, brader ni sengsara. dia bukan buat jenayah, dia berhimpun sebab dalam perlembagaan yang org melayu buat mengatakan tak salah. sial polis. celakalah najib, dilaknat sampai pupus keturunannya.

James Iha berkata...

Tanpa Nama 2011-07-11 23:51:57.327

Pukimak Hang! Jangan Biadap sangat. Kalau hang nak provoke pun, biar berpada2. Bangsat betoi punya melayu.Ini klip video yg polis nafikan mereka ada berkasar dengan arwah dan dakwa mereka arwah meninggal sebab komplikasi jantung.

Tanpa Nama berkata...

dont worry,idop diorg tgh x aman tu ble tgk bersih melambak nak mampos datang\

1.Bayi Terbuang Yang Kesian
2.Set Permainan Sebenar Angry Bird
3.Kek Sebenar Angry Bird

Tanpa Nama berkata...

Bodoh...mati pon nak tipu ke...kah kah kah....