Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Julai 2011

ISTERI ROSMAH BUAT LAWAK BODOH DENAGN MEDIA LUAR NEGARA



NOTA:


najib berdulak dalik
najib kena soal oleh media luar negara
najib berpeloh sejuk

media luar negara bukan media bodek
media luar negara bukan media ketuanan melayu
kah kah kah

najib tak ada pilihan tapi menipu

bolehkan di zaman it ini menipu?
bolehkan di zaman tyalipon ada kamera menipu?
bolehkan di zaman ada blog menipu?
bolehkah di zamam youtube ini menipu?
bolehkah di zaman tukartiub ini menipu?
kah kah kah

semakin banyak klip muncul
ini adalah bahan sejarah

20 tahun dari hari ini
semua ini terkumpul sebagai dosa gerombolan
kah kah kah



LIHAT DAN LIHAT KLIP TERBARU



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Camne agak2 polis nak tangkap pendemo yg degil ni ye....

Contoh:-
Cik... Tumpang tanya ckit.. Cik ni dtg demo ye.. Minta maaf la ye... Benda ni satu kesalahan... Jadi cik dah melakukan kesalahan jd kami kena tahan encik ye.. Silakan hulur tangan.. Tima kseh cik...

Dah bgtau awal2 benda ni haram ko cari pasal apahal.. Kecik2 x nak mampus dah bsar nak menyalahkan org je... Khakkkk ptuihhhh...

Banggang korang ni tahap dewa2 omega yg suka main bontot..

Sure ko x publish yg ini...

Tanpa Nama berkata...

A poor soul now wavers borrowing false pride to show strength and create bigger promises to beguile support from tongkat-folks. by the sins he'd executed were too ugly to mention that now we can only sense the burning desire to hit at innocent citizens. nuar, lu ingat lu boleh lepas ke? so foul had been the action of last pak samad cannot imagine to write more. the guffaw, the babbling actually were not what he thinks nor learn anymore. it's a desperate sequential of sore loser ushered by the unconscious act of the amuck. is it not dangerous? yes, a coffer keeper of the state it'll only lend macbeth bigger whimsies, larger fantasies. ps: tt, lu kasi la itu sasgerawan translate utk member kita.. hanya sadis pakai c4, apo makno eh tu jang oi?

Tanpa Nama berkata...

itu bukan orang kena ikatlah, itu ayam kena ikatlah nak kena sembelih, buat rendang raya......

Hakim Delarocha berkata...

ini satu truck dengan saya budak ni.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Najib tak berani menyatakan kepada wartawan CCN yang Bersih 2.0 itu adalah di'mastermind' oleh Anuar Ibrahim tetapi asyik melalut yang Malaysia amalkan demokrasi? Dua minggu sebelum dmonstrasi Kerjaan dah pasang gertak untuk membatalkan Bersih2.0, demokrasi apa tu? Asyik-asyik PR menang 5 negeri, kalu demokrasi bersih PR kalah pun puas hati!

Tanpa Nama berkata...

Polis jaga umno je. Mcm sial.

serenity9260 berkata...

da la tu pokjib oii,cerita benda betul je,makin byk nipu makin org menyirap.cerita betul lepas tu mintak maap da la,macam mahal sangat la mintak maap tu.cincin rosmah tu tak mahal pulak ko belikan??

1.Tengkorak Kristal(Foto)
2.3 Anak Kucing Bermain Turntable(Video)
3.Pelangi Di Bulan