Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Julai 2011

UTUSAN MELOYA SUDAH BANGKRAP




NOTA:


lihat akhbar meloya ini
lihat iklannya

bukan apa yang diiklankan
tapi jelas nampak desprate
akhbar dah jadi desperado

meloya ingat ini satu idea yang bijak berjelaga
tetapi ini satu penghinaan kepada akhbar ini

pembeli meloya dari minggu ke minngu makin menurun
dari bulan ke bulan makin kureng
akan sampai masanya meloya
tidak akan dibeli lagi

kalau akta cetak tidak ada
meloya ini sudah lama terkubur

suara keadilan yang tidak diberi lesen cetak
kini telah mencecah 115 ribu keping sekali cetak

harakah pun bagitu juga
roket pun bagitu juga


nota:

sebenar benarnya
ini berita baik
kalau meloya
melapor berita
sama seperti malaysiakini
atau malaysian insider
mati blog dan laman
kah kah kah







kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bia betik...smlm x laku..hari ni gulung tikar dh ke?

[ Artis ] Fazura Kekal Bertudung Selepas Drama Tahajud Cinta
Harry Potter And The Deathly Hollow Part 2

Tanpa Nama berkata...

hahaha... bangkrap kaw2 punye......,

Tanpa Nama berkata...

surat khabar bangsat di terbitkan oleh melayu bangsat untuk tatapan melayu bodoh

Tanpa Nama berkata...

sedih dan menyedihkan...

kah! kah! kah! "Dengan Syarat'?

kah! kah! kah! kah! kah! kah!

UTUSAN Me-LAYU...

-AnakMuda Benci UMNO-

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...
gambar kahwin dlm utusan meloya...
tak nak la aku...
advertise free pun aku tak nak...

Tanpa Nama berkata...

ada saekor diplomat kat canberra bagitau kat pelajar malaysia, 'kita orang melayu kena la baca utusan!!!"

hehehe lancau laaa.

Tanpa Nama berkata...

gila dah jadi macam bacaria suratkabar utusan ni. kalau aku beli utusan aku suka baca ruangan siti jarum je. dengan satu lagi kolum orang tua tu tapi lupa lak nama dia. pekerja pekerja utusan yang baca tukartiub, pikirlah sesuatu. kembalikan lah maruah utusan balik semula.

UMproNO berkata...

Akhbar tak laku...taraf buat kertas lap kat jamban...kahkahkah

Alangkah terasa hinanya bila gambar perkahwinan kita tersiar di akhbar jamban....kahkahkah

Ya ampoon...tak sangup aku...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Selain Utusan,mesti boikot juga KOSMOS yang turut hentam Bersih.Akhbar nyamok ni kalau diboikot sebulan aje sudah pasti gulung tikar.
Bersih juga mesti saman TV3/4 sebab buat iklan memburukkan Bersih.TV3 saja buat trailer pendek memburukkan Bersih.

penagih EEE berkata...

sham.....ni adalah bisnis stratergi yg meletop.....lepas ni, suruh buat
utk majlis khatan pulak....

Reezal Adalah Mamak Bukan Melayu berkata...

Siapa bangang sangat ni nak gambar mereka disiarkan dalam Utusan?

Siapa bangang sangat nak gambar mereka disiarkan disebelah gambar muka Rosmah?

Sekarang dah ada Facebook. Boleh muat gambar kahwin sebanyak mungkin untuk rakan-rakan tengok. Dan ianya free. Tak perlu bayar RM5,000. Tak perlu lagi Utusan ini. Gambarpun lagi clear.

Jadi terbuktilah ini adalah satu lagi projek nak tipu orang Melayu yang belum ada internet.

Bila dah bankrap nanti, suruh Datuk Reezal beli akhbar ini dan namakannya UTUSAN MAMAK.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH