Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Julai 2011

LEBAI GEROMBOLAN LEBAI UPAHAN




ARUS PERTUKARAN TELAH BERMULA




KEMPEN ANTI-BERSIH NAIK MIMBAR JUMAAT
- mkini

Kempen anti-BERSIH oleh kerajaan nampaknya sudah naik ke mimbar masjid apabila khutbah Jumaat yang disediakan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) hari ini melarang umat Islam hadir berdemonstrasi pada 9 Julai ini.

Dengan menggunakan label yang keras seperti pengkhianat dan pelampau terhadap penganjur dan pesertanya, khutbah masjid-masjid di Kuala Lumpur dan Putrajaya mendakwa perhimpunan BERSIH haram diikuti umat Islam kerana boleh "mencampakkan manusia dalam kebinasaan".

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…JELAS INILAH CONTOH AGAMA DIJADIKAN CANDU…. kah kah kah..

kah kah kah…JELAS BAGAIMAANA AGAMA DIGUNAKAN UNTUK MEMBODOHKAN ORANG MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah..JELAS BAGAIMANA AGAMA DI GUNAKAN UNTUK MEMASTIKAN YANG ZALIM DAN JAHIL TERUS BERKUASA…kah kah kah

kah kah kah… JELAS ADA AGAMAWAN YANG DI UPAH UNTUK BODOHAKAN MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…BILA MEAYU TERUS BODOH… GEROMBOLAN DAPAT BERKUASA…. kah kah kah..

woit…BILA MELAYU JADI CERDIK…. GEROMBOLAN GULUNG TIKAR…kah kah kah…


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masjid kami cerita pasal isra' & mikraj :) yang menginsafkan :)

radio tv paper kondem bersih tapi tak jelas dedahkan tuntutan bersih :)

Apa jadi kepada moto BERSIh, CEKAP dan AMANAH..

Tanpa Nama berkata...

Kata ustaz di ceramah sempena Israj Mikraj dsebuah masjid (beliau seorang Prof), umat Islam perlu mengambil iktibar dari kisah Israk mikraj dimana hati nabi Muhammad (SAW) telah dicuci oleh malaikat se BERSIH-BERSIHnya (tapi yang kelakarnya, dia kata sekarang nak sebut BERSIH pun kena tenguk kiri kanan pulak!)Ya, apa saja yang perlu dicuci perlu dicuci BERSIH! hati manusia, hati pemimpin, cara berpolitik yang KOTOR perlu di cuci BERSIH..waallahualam.

Tokalang

Tanpa Nama berkata...

habis yg dekat Egypt, Libya bagai tuh, semua tercampak dlm kebinasaan ke?

Tanpa Nama berkata...

sila baca perjanjian pangkor..... apa ingeris kata pd rajagopal... lebih kureng: jgn kasi can itu milayoo menyibuk dlm urusan kjaan. awak jaga baik-baik sbg ketua agame.. oh jgn lupa itu ularmarak nanti kita kasi wak punya kerabat pangkat besar-besar, sekolah di cambrige, di sandhurst, dont wori.. monolog: we'll get the cukong done and siphon your wealth for the queen bcos u milayoo malas suka gaduh-gaduh. woit tt, lu lagi tau le apa pasat tatak bikin lagi iti teatertot. if u go to pd army muzium u tengok itu meja runding para bahalol bincang tentang pangkor treaty. satu lagi itu tulisan kat patung depan muzium tepeng. satu lagi surat inggeris dgn chinpeng di london..sakit hati maa.. ini negeli milayoo elite jadi barua cukong dan ingeris!tak caya, baca interlok cam mane dia org dpt senjata...gue maleh citer panjang sbb lu lebeh tau... tu sbb kite semua kena jual lo! wat lak ada gambar tuya ada kat semua kawan kita di seluruh dunia... habis lu milayoo. hali-hali hidup makan pau hasil drp win-win situation dan mou mat sondol.

Tanpa Nama berkata...

Bersih.Bukan Omong.
Bukan kosong.
langsaikan semua kotoran.
sapu segalanya yg batil.
Lengkapkan sejarah tanah Melayu.
sebelum habis akal.
sebelum habis licin.
sebelum habis modal.
sebelum habis tahun.
sebelum habis tempoh.
sebelum habis akal.
Bersih.Bukan Omong.
Bukan kosong.
-Haji salah.

Tanpa Nama berkata...

TT,
Dah tak lama lagi dah..
Depa teta[p kena gulung tikaq..
La ni pun depa dah terketaq-ketaq..
Beghetoh sana beghetoh sini dok tanya habaq..

Mana depa nak pee
Tak cukup melayu UMNO depa guna eee..
Depa tak sedaq yg depa dok main dengan apiee...
Dah menjadi hukum alam..setiap yg hidup akan matiEEE.

Melayu Kena Sokmo berkata...

Bersih 2 ini jadi ke atau tidak jadinya, bukan permasalahan sangat sebenarnya. Seperti sebuah perjuangan di medan perang, kemenangan adalah matlamatnya, tetapi yang lebih penting adalah pengalaman bertempur (untuk kematangan) di medan perang, itu lah kejayaan yang sebenarnya untuk dirasai. Semua rakyat telah tahu ketakutan yang amat sangat yang datangnya dari pihak pemerintah korupsi atau SPR yang tidak telus. Salahguna kuasa Polis, melanggar pelembagaan negara, semua itu sudah terang lagikan bersuluh. Semua ini dipromosikan oleh BN/UMNO untuk kejatuhan mereka sendiri, dari pihak PR hanya jalankan sahaja taktik mereka tak perlu kata apa-apa, rakyat sudah tahu terutama generasi muda kini. Mereka akan terus anti kepada BN/UMNO sekurang-kurangnya untuk 50 tahun lagi. Syabas Bersih dan PR, teruskan usaha anda memerangi kerajaan yang korupsi dan bersifat penyangak ini. Bersih 2....dunia akan melihat kekejaman dan katakutan kepada kebangkitan rakyat oleh sebuah kerajaan yang memiliki begitu ramai pemimpin yang korupsi lagi hina.

Tanpa Nama berkata...

hahaha,lebai2 da mula memekak


Loji Nuklear Scotland Terpaksa Ditutup Kerana Obor Obor
Jalan JFK Runway 4 Dipenuhi Penyu
Friendster Dilancarkan Semula Dengan Bantuan Facebook

Anti Telan berkata...

Nak tahu tinggi rendah agama gerombolan, sila tengok Menteri Agama Gerombolan?

Sebelum jadi Menteri ke sana sini songkok tak lekang dari kepala. Bila dilantik jadi Menteri Agama songkok dah tak pakai.

Ini bukan Men Agama tapi Menteri Ayama. Disuruh berkokok..kokok. Disuruh patuk...patuk...kah kah kah

yobrizab berkata...

pasar awam bandar batu gajah perak dipenuhi polis pagi ini. mereka menangkap sesiapa yang memakai baju kuning. aku tak fahamlah polis ni ikut undang-undang mana?

mata-lembu shah alam berkata...

Fuck,..gerombolan yang cemarkan masjed dengan anti BERSIH.

aku pun dah poyo macam kau tt, ..

kuning dari mataku, kuning dari matamu,
hutan rasaku terbakar tujuh tanjung.
kelipan mata, degup jantung, hela nafas - segalanya kuning, kuning..

campakkan gerombolan dalam kebinasaan, Fuck !
• BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H!! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H! BERS√H!
برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه. برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه برسيه.

opisboi berkata...

YA! Allah YA! Tuhanku kau lahanatkanlah pembuat teks kutbah jumaat semalam

cicit ngah layor berkata...

Aper2 pon kalau dapat kat Melayu,semuernyer jadi ghosak.Dapat memeghentah....sapu duit.Yg pandai ugamer,takut bercakap benor sbb takut tak dapat duit.Yg pandai undang2....konar saner,konar sini,tafsir saner,tafsir sini.....semuernyer jadi betoi sebelah demer.Tak ikut perlembagaan pon,demer kater demer betoi juger,org lain salah.

KAHKAHKAH....

Benor sangat aper yg disabdakan olih Nabi kiter SAW kpd sahabatnyer "tuntut lah ilmu walau sampai kenegeri Cina".kahkahkah..... Nabi SAW sebut Ciner...tak sebut Melayu,aper ker lagi Ketuanan Melayu.Sendighi mau ingat ler pasai aper tak sebot.

Tanpa Nama berkata...

aku respect kat isham, walaupun kadang2 pendapat beliau tentang islam,amatlah mengarut tapi padanlah dengan ilmu yang beliau ada, tapi yang beragama, yang belajar tinggi2 sampai mekah,sampai madinah,yang setiap tahun bawak orng pergi umrah dan haji,yang baca quran mengalahkan tok arab, yang hafal hadith,yang selalu bercakap halal dan haram, tapihati mereka amatlah kotor, jenis pembodek. Mereka akan cari hadith yang membuat rakyat tambah confuse, sebab kita tak pandai bahasa arab, jadi senanglah ditipu oleh puak2 ini.kebanyakan ostad2 macam ini dilahirkan dalam kekuarga yang senang lenang,celik mata dan rasai kesenangan, mak bapak pulak jenis datuk dan datin.Anta anak belajar timur tengah pastu, bila balik suruh kerja dengan gomen. jaga2 ostad2 macam ni memang kerja dia cari hadith dan ayat quran, yang akan mengkonpiuskan kita. Zaman dulu dah ada orang2 macam ni, contohnya orang yang bikin hadith palsu, bila disuruh oleh tuan mereka, demi fulus dan kedudukan. Apa nak hairan , mereka ini pun macam kita jugak,nafsu sex pun kuat jugak, tak muustahil ada ostad yang suka main doogie style, walaupun style tu tak berdosa tapi aku nak cakapkan disini nafsu mereka sama macam kita jugak.Orng yang bodoh pasti terpesona dengan ayat2 yang mereka baca,sebab mereka ni pandai bab2 berlabon ni, memang terlatih, kalau tak pandai sampai nak bayar bro!
Sebab tu lah ,sekarang ni umat islam semakin hari tidak dihormati oleh non muslim, sebab, adanya orang2 macam ni. Non muslim semakin jauh dengan kita, apatahlagi untuk menghormati kita orang muslim.Tapi, isham, kamu kenalah hati2 sikit dalam mengeluarkan pendapat kamu ,berkenaan dengann hukum-hakam.Kepada ostad2 tu, aku nak tanya kenapa masa harussani bising2 pasal murtad dulu, engkau semua tak masukkan dalam khutbah?

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya pendemo kat penang pun terasa tempias pak imam masjid di KL. yang dibacakan dalam khutbah ditujukan kepada pendemo di penang kot

Tanpa Nama berkata...

Dalam UMNO mana ada lebai,yang ada lembu aje.Di YAKIN dan JAWI banyak lembu cucuk hidung.UMNO boleh gunakan mesjid untuk tujuan politik,parti-parti pembangkang tak boleh.Haramjadah punya dasar.

Tanpa Nama berkata...

lebai gerombolan UMNgOk keluar fatwa terkini:
kalau bersih2, persetubuhan tu haram!

kahkahkahkah UMNgOk BoNgok!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

tt bro, khutbah kelamarin tok khatib kata Allh tak mau tengok muka pa chu cheng. but Ysf Qardawi has touched on rules of exigency. sapa-sapa tak nak komen ke? dia kata jika org tanya Allah kat mane jika jawabnya tunjuk kat kangit boleh rosak akidah. yinna dei? dia juga ada sebut haram behimpun...tu yg berhimpun buat jemaaah tu pehal? imam cm tu biar dia sorang-sorang je temberang kat dinding. tangkap dia sumbat dlm gua tengok apa khutbah dia nak pakai. sayang, syahadah yg di pegang tu untk Allh satu, utk rajagopal satu....syi..k bro!

mohd berkata...

kah..kah..kah..

dulu kate nk wat negara islam
rupe2nye dlm quran xde negara islam.
negara islam xlengkap.yg lengkap negara kebajikan..

kah..kah..kah..

abes pondok dh die g blajo

klu p mesir cnfrm jdk lebai umngok nnt..

kah..kah..kah..