Sabtu, 2 Julai 2011

PROGRAM PROGRAM UNTUK SEMUA




PETANG INI JAM 3.00 DEWAN CHINA




NURUL DI CHINESE ASSEMBLY HALL - ROCK

Ahli parlimen Pantai Dalam, Nurul Izzah Anwar bakal menjadi tetamu dalam satu persembahan seni untuk "Selamatkan MerdekaReview". Antara pasukan muzik yang bakal terlibat dalam program "Rescue MerdekaReview to uphold independent Voice" ini termasuklah Fetus, Maharaja Commision, Seconds to Collide, Think! Tadpole! Think!, NAO, Carburetor Dung, Xerpent dan lain-lain lagi.

Program ini akan diadakan pada 2 Julai 2011 (Sabtu), antara jam 3 hingga 6 petang di MCPA Theater, Dewan Perhimpunan Kuala Lumpur-Selangor - bertujuan mengumpul dana untuk melanjutkan kelangsungan media internet, MerdekaReview. Sebelum ini, MerdekaReviewberdepan dengan masalah kewangan untuk meneruskan operasinya. Bagaimanapun, dengan sokongan yang diberikan pembaca, MerdekaReview kini mampu bertahan untuk sementara waktu, pada masa yang sama merancang untuk mencari pelabur yang baru.


PROGRAM SABTU - AHAD dan ISNIN


















1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apalah nurul ni boleh buat bila imej bapak sendiri dah maksimum merudum dgn perangai tak layak jadi pm?

bila negara dah hancur, dah takda raja melayu, dah jadi republik..bolehlah hari2 main gitar kat pasar seni sebab dah takda apa2 nak buat nurul oiiii.

RANJAU UTARA.