Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Julai 2011

MARU BELAJAR ILMU MENGENAL MULUT




PERHATIKAN BETUL BETUL




nota:

mulut yang luas
adalah tanda tanda
akal yang pendek
sila google : les inpactlex toujnque
kah kah kah



INI PUN MULUT BESAR




HISHAM: PIHAK BUAT LAPORAN PALSU AKAN DIDAKWA - mkini

Pihak yang membuat laporan palsu mengenai tindakan Polis Diraja Malaysia (PDRM) pada perhimpunan BERSIH 2.0 9 Julai lalu perlu diheret ke muka pengadilan sebagai pengajaran supaya tidak sewenang-wenangnya melontarkan pelbagai tuduhan terhadap pihak berkuasa.

Hishammuddin Hussein berkata pihak yang membuat laporan palsu kepada polis perlu bertanggungjawab dengan tindakan mereka.

Sehubungan itu beliau mahu polis dan Pejabat Peguam Negara menjalankan siasatan terperinci bagi membolehkan tindakan undang-undang diambil terhadap mereka yang membuat laporan palsu berkenaan.

"Jelas apa yang mereka buat ini (laporan palsu) merupakan taktik politik sempit hanya nak mencemarkan nama baik pihak PDRM," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MUNKEEE LANCHOW INI TAK ADA ORANG AMBIL POT…. kah kah kah..

kah kah kah...MUNKEEE CAKAP SORANG DIRI.... kah kah kah..

kah kah kah...MUNKEEE SYIOK SENDIRI.... kah kah kah..


BERITA SAHEH:

dari maklumat yang diterima
ketika gerakan anti-ppsmi dulu dijalankan
telah ada beberapa pertemuan dibuat
dengan munkee ini

apa yang jelas dari dari pemerhatian
gerakan anti-ppsmi ini ialah:

munkee ini tidak tahu bila nak marah
dan bilak nak ketawa
antara marah munkee ini
dengan ketawa munkee ini
kelihatan sama

dari kajian ilmiah sila: buka google kalau tak percaya : reaksi semacam ini
ialah tanda seseorang terencat akal atau dalam bahasa saitifiknya
mengalami tanda tanda down syndrome
kah kah kah

NOTA:
kabinet kerjaan mat mongolcukup hebat
ada terlibat dalam kes bunuh
ada terlibat dalam kes rogol
dan ada terencat akal
kah kah kah


PERMULAAN


nota:

ini permulaan mulut besar
tanda tanda suka makan free
kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesimpulannya:
Jangan pangkah Dacing.

-MatCermin-

Tanpa Nama berkata...

patutnyer sape yg bagi arahan yg bukan2 kat polis patut diseret ke muka pengadilan baru dier taw apa mkna kuasa yg sebenarnyer......lanchowww laaaa...

-pokio-

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Kalau lelaki mulut besar ertinya MALAS BEKERJA KUAT BODEK

Kalau anak dara mulut besar ertinya SUKA KAHWIN ORANG ASING...kah kah kah

Kalau mak janda mulut besar ertinya suka RAMPAS LAKI ORANG...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

dalam kita sibuk membantai gerombolan jangan lah kita kaitkan mereka-mereka ini dengan kalangan kita spt "down syndrome" yang tiada kaitan langsung. Kumpulan "down syndrome" merupakan kumpulan manusia yang suci dan istimewa yang dijadikan oleh ALLAH swt. Ingat mereka yang istimewa ini tiada hisab diakhirat nanti...wallahualam

Tanpa Nama berkata...

fuhhh gambar anak najib bermulut besar pun leh tahan gakk..blowjob mesti pandai tuh.

Tanpa Nama berkata...

mulut oh mulut!
kenapa engkau besar!
mcmana aku tak besar!
telur aku kecik..

haha... bole ke mcm ni..

bunbinban berkata...

menteri sorang ni ce ajak debat, mesti terus pitam. dpt jadi menteri sbb ayah dia PM dulu. sama je ngan najib. agak2nya klau bkn anak PM, dorang ni jadi apa gak skang ni...ce teka ce teka

Tanpa Nama berkata...

Lancau dia lah.....bodoh lebih dari lembu...apa ini negara hak mak bapak dia orang ke?