Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Julai 2011

INI CONTOH KETUANAN ORANG PUTEH





TAHZIAH KEPADA WARGA NORWAY YANG GUGUR
TAHZIAH KEPADA ANAK ANAK MUDA NORWAY
YANG TEWAS

DUNIA BERSAMA KAMU




MUKA ORANG JAHAT



NOTA:

ini muka Anders Behring Breivik
malaon dari kumpulan kanan yang rasis
malaon ini telah bertanggung jawab mengebom
pejabat kearjaan norway - juga pejabat perdana menteri norway

hingga ke saat ini 92 warga norway telah tewas
akibat kerja jahat malaon ini


nota:
kita wajib waspada dengan kumpulan rasis
dan perkauman yang melaungkan
ketuanan melayu
ketuanan china
ketuanan india
ketuanan orang puteh
ketuanan orang itam
ketuanan agama aku saja yng betul
atau ketuanan rosmah


nota:
akhbar dan media eropah juga
kelihatan gila dan sasau
terutama beberapa minit dan jam sesudah letupan bom ini terjadi

media eropah terus melapor ini kerja kumpulan islam
tanpa berlapik media eropah mengarah pembacanya
melihat ini kerja kumpulan jihad termasuk rangkaian al-qeada

AWAS!
jangan terperangkap dalam ajenda besar
yang sedang dilakar dan dirancanga secara tersusun dan licik
oleh kaum pemodal antarabangsa
tujuan mereka ialah untuk memiliki dunia ini
dan menjadikan warga dunia ini hamba kepada mereka

kaum kapitalis antarabangsa dengan jaringan sedang
menyusun strateji untuk memastikan rakyat dunia akan
tunduk kepada sistem kapitalis

NOTA:
kita tunggu beberapa hari lagi
pasti ada cerita cerita baru yang akan muncul
tentang bagaimana malaon ini dapat membeli 5 tan kimia untuk buat bom
kita tunggu maklumat tentang dari mana malaon ini dapat senjata

biasanya dibelakang semua ini adalah
kumpulan yang lebih tersusun
kalau di afghanistan mereka melahirkan al-qaeda
tidak mustahil yang ini juga adalah kerja dari tangan yang sama


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dasyat btol letupan tu beb...sadis huhu..
hot post---->>Ranking Zakar Terpanjang Mengikut Negara!
Sanggupkah Anda Minum Air nih?!!! Huh!!!

Abu Safwan berkata...

Bro TT, ana google pasal berita ni, dah ada yg terus tuduh 'Islamic Terrorist linked to Al-Qaeda'. Haramjadah2 ni silap2 anjing depa mati pun tuduh Al-Qaeda!

Tanpa Nama berkata...

time ni kedutaan besar malaysia tengah sibuk memantau la ni.nanti aderlah kata rakyat malaysia kita selamat. kedutaan memantau dengan lebih dekat la.takder ayat lain ke nak guna selain memantau.memantau tu guna teropong duduk atas bumbung macam mat saleh ke.memantau tu adalah baru lepas berak jawapannya..diplomat kita kerjanya angkat beg je.kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

@Dr_Ulrichsen Kristian Ulrichsen
Oslo Mayor Stang asked whether Oslo needs greater security - "I don't think security can solve problems. We need to teach greater respect"
23 Jul via web
Retweeted by AlfredoNarvaez and 100+ others