Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Julai 2011

SILA TERANGKAN KENAPA SELUAR BENG HOCK KOYAK



INI SATU SOALAN



nota:

perhatikan gambar ini bdetul betul
bagaiman seluar ini koyak
bukan sahaja seluar koyak
jelas seluar dalam yang berwana hitam juga koyak

teoh dikatakan terjun
kalau terjun macam mana seluar ini koyak
mesti dia kena tarik kerana itu seluar ini koyak



JANGAN PERTIKAI SURUHANJAYA DIRAJA -meloya

Najib Razak berkata, Suruhanjaya Diraja Untuk Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock telah menjalankan tanggungjawabnya dengan membuat keputusan berdasarkan kebenaran dan ia tidak perlu dipertikaikan lagi oleh mana-mana pihak.

Menurut Najib suruhanjaya tersebut bebas dan adil, malah, ditubuhkan atas nama Yang di-Pertuan Agung dengan pelantikan individu yang berwibawa dan mempunyai kredibeliti menganggotainya.

"Jika mana-mana pihak tidak puas hati, sebab sudah membuat kesimpulan dan mahukan laporan yang dibuat mencerminkan pemikiran mereka, jadi kehendak mereka, tidak adillah," kata beliau pada sidang akhbar selepas mengadakan pertemuan tertutup dengan pemimpin-pemimpin Barisan Nasional (BN) di sini, hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…KENAPA TAK BOLEH PERTIKAI…. kah kah kah..

kah kah kah..KALAU SURUHANJAYA ITU BODOH DAN BANGANG… kah kah kah..

kah kah kah…TAK KAN NAK IKUT SAJA…kah kah kah..

NOTA:
contoh yang paling ketara
ialah kenapa seluar teoh beng hock
di bahagian punhgung koyak rabak?

kenapa ini tidak ditimbulkan?

bagaimana seluar ini jadi koyak?
bagaimana seluar ini rabak?

kalau terjun timgkap macam mana seluar ini terkoyak?

inilah soalan yang terus akan ditanya

secara ilmiah bahagaian ini akan koyak rabak
jika teoh di tarik

selagi soalan ini todfak di jawab
kepala bana suruhanjaya apa pun tidak akan dipercayai
bawalah obama ke
bawalah sarkozy ke
bawalah raja mana pun
semua akan dilihat hampeh
jika soalan kenapa seluar ini koyak tidak dijawab


MULUT BESAR



nota:
mulut besar yang suka makan free
ini boleh dipertikai tak?
kenapa mulut besar
kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sbb kena ....... kot..plik gak seluar boleh terkoyak..

Gambar Ratu Pondan Seluruh Dunia
Gambar Tentera US Merogol Wanita Iraq ( 6 Gambar )
Mati Ketika Berzina ( Merogol ) Ikan Pari

Loyer Buruk berkata...

..mengapa sekarang baru SOAL..mengapa tidak ditimbulkan semasa prosess siasatan oleh Suruhanjaya Siasatan DiRaja yg berjalan tempoh hari??? Si Gobind dan rakan2 duduk buat apa...asyik soal saksi macam nak 'makan' saksi walau dgn soalan2 bodoh..

Pemantau berkata...

Kes ini sama seperti kes pelatih yang mati ketika menjalani kursus PTD di INTAN. pegawai-pegawai yang bertanggungjawab terhadap kes tersebut hanya dikenakan hukuman 'pool' kemudiannya tukar Kementerian sahaja.

Sepatutnya isu kematian sebegini patut dikenakan tindakan yang lebih berat seperti dipecat dan dibuang kerja. adakah kerana mereka mendapat pembelaan jabatan perkhidmatan awam yang merupakan rakan-rakan mereka? Kerajaan selalu tidak mahu bertanggungjawab apabila berlaku kes kematian.Teringat lagi mereka pernah kecam bahawa "kalau pelatih ini nak mati, jangan mati di sini (INTAN), menyusahkan kami sahaja!!"

Orang yang patut bertanggungjawab ialah Saadon bin Othman, dahulu merupakan Ketua Program termasuk juga Hanif Yusabra, Laila Khadijah, Ridzwan dan Rozainor. Tetapi mereka semua masih boleh ketawa sehingga pada hari ini tatkala keluarga mangsa dan anak kecil beliau dirundung kesedihan. Mereka patut dikenakan hukuman keras dan bertanggungjawab. Kerajaan tidak patut berdiam diri dalam isu ini.

Tanpa Nama berkata...

mulut besar... CAMELTOE!?! KAH KAH KAH

leekonu berkata...

Sunday, July 24, 2011
KELUARGA TEOH BENG HOCK MAHU AMBIL TINDAKAN KE ATAS DAP ?!
Semakin terdedah luas tembelang parti DAP! 'Justice For Beng Hock' sebenarnya hanya mahu menutup penyalahgunaan kuasa membolot keuntungan melalui nama nama syarikat kontraktor bumiputera.

Keuntungan yang diperolehi pula dimasukkan kedalam dana politik DUN Seri Kembangan untuk tujuan politik pemilihan DAP Selangor.


Posted by Kenn at 3:30 PM

Tanpa Nama berkata...

mulut besar enaklah untuk tunang dia!

Tanpa Nama berkata...

mulut besar, senaNG NAK SUMBAT BATANG

Melayu Kena Sokmo berkata...

Apa lah lu TT. Mulut atas besar mesti mulut bawah juga kena besar, kalau tidak macam mana nak berancuk dengan spesis batang balak besar dari Negara Go Head Go Stan atau Setan? Tapi gua sokong lu TT.... kalau seluar dalam dari kain cotton tu, bagi lembu pakai dan jatuhkan lembu itu dari kapal terbang di ketinggian 1000 kaki pun tak akan koyak (kena saiz lembu), inikan pula manusia dijatuhkan pada ketinggian tersebut. Amat mustahil nak koyak kecuali telah dikoyakkan dahulu. Satu lagi cerita nak tipu rakyat.......

beng hock mati terkejut nampak hantu FLOM berkata...

ko dah bace ke laporan yg berharga 45 ringgit tu TT...ko investigate le..

tapi la kan..secara akademik aku cakap si beng hock ni landing buttfirst..tu la sluar dia koyak..tapi kalau ikut mentaliti sepol..beng hock diliwat oleh ahli2 SPRM yg gayboy..... kalau mentaliti anak haram umno...beng hock mati tertekan sbb ada basted...dna pada tali penggang beng hock plak apa cerita.....melekat kat jam omega najib ke???? kikikiki

Cibai berkata...

Dulu gua ada lihat sama mata kepala sendiri, first hand account, jiran seorang terjun bunuh diri dari tingkat 17 rumah pangsa, time landing semua lengkap tak de kerosakan pada pakaian luaran atau dalaman.

Tanpa Nama berkata...

diplomat Malaysia apa cerita..mi no spik english yo laa