Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Julai 2011

MENGENAL MAT BUTAK




MAT BUTAK MELAWAK LAGI




THE MALAYSIAN INSIDER UNDANG PERPECAHAN, TREKRUT PEMBANGKANG - meloya

KUALA LUMPUR 19 Julai - Portal berita propembangkang, The Malaysian Insider terus dikecam oleh beberapa pihak kerana dilihat sengaja mengundang perpecahan kaum serta cuba 'merekrut' penyokong pembangkang melalui penyiaran komen negatif para pembacanya.

Menurut Ibrahim Ali, perbuatan tidak bertanggungjawab portal itu jelas terbukti apabila ia 'mencedok' laporan Bernama mengenai pertemuan Najib Razak dengan Pope Benedict XV1 di Rom, Itali, semalam.

Selepas itu katanya, The Malaysian Insider dengan sengaja menyiarkan pula komen-komen yang memperlekehkan pertemuan kedua-dua tokoh tersebut di bawah laporan berkenaan.

"Ini menunjukkan The Malaysian Insider langsung tidak mempunyai kredibiliti dengan cuba memecah belahkan masyarakat pelbagai anutan agama di negara ini melalui komen peribadi individu yang bukan merupakan suara majoriti rakyat.

"Persoalannya, sampai bilakah pihak berkuasa seperti Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mahu berdiam diri dan membiarkan pengendali portal sebegini terus menunjukkan belang mereka?" katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH”
KAH KAH KAH


woit… KAH KAH KAH….. kah kah kah..

woit… MAT BUTAK SUDAH MARAH.....kah kah kah..

kah kah kah...INI MESTI MARAH KERANA ANUGERAH BUTAK TIDAK DILAPORKAN DALAM MALAYSIAN INSIDER….. kah kah kah..

kah kah kah… MAT BUTAK NI… MACAM MACAM….. kah kah kah..

nota:Ini menunjukkan The Malaysian Insider langsung tidak mempunyai kredibiliti....

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KALAU TAK ADA KREDIBILITI…PASAL APA BISING…. kah kah kah..

kah kah kah…NGOOK BETUL MAT BUTAK INI…. kah kah kah..







nota:

natang butak ini bermulut besar
tapi pipinya gebu dan tembam
peha cute dan montok
kakinya tak dapat bergerak
hanya mulut meleter
kah kah kah

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana mari mat butak?
Hot Post --->> Koleksi Gambar Signboard Tandas Yang Lawak

Tanpa Nama berkata...

bro tt,

aku keje kat klia
dan aku pernah terserempak ngn mat butak dinosaur katak ni kat dalam lif kat klia,

melalui pemerhatian aku kat mat butak ni dalam selama beberapa saat dalam lif kat sana,
dia ni memang pelik la

dia boleh masuk dalam lif straight ke satu penjuru lif tu, then dia berdiri kat betul2 bucu lif tu,
sambil tengok bawah
dia memang tak tengok org lain bro,
memang pelik gila la mamat nih,
aku ngn member aku gelak je nengok perangai pelik dia

kalao aku tau ade anugerah ibrahim ali kat uitm, kompom aku da cium tangan dia dalam lif haritu

kuikuikuikui

serenity9260 berkata...

katak berupa dinosaur.wujud rupanya spesis ni,hhaahhaa

1.Pertandingan Menyalut Badan Dengan Lebah(Gambar)
2.Koleksi Anak Patung Harry Potter Sewaktu Bayi
3.Anak Monyet Bermain Game Di iPhone(Video)

Tanpa Nama berkata...

kesian mat butak
menjadi budah suruhan gerombolan
kadangx tu bukan dia mahu cakap
cuma kena paksa cakap
nak cari makan kena lah buat cara gitu
apapun biarkan lah dia dengan karenah dia
membawa diri dengan suara lantang
tapi dia tak sedar rakyat tahu
diri pekerti dia macam mana
kah kah kah
katak tak berteman
hidup sorang sorang
mintak tagih perhatian
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

lawak betui pak butak nie
asyik berleter
tapi tak ada orang dengar
yang meloya dan berita hairan
menjadikan modal muka pertama
kah kah kah

ku_seman berkata...

Bagi saya Malaysian Insider tak perlu diharamkan, dibungkuskan atau dihumban ke mana-mana lautan. Malaysian Insider penting untuk rakyat jadikan cermin antara media pembohong dan media yang benar. Biarlah Malaysian Insider memetik berita akhbar lain kemudian bagi peluang orang komen dan hanya komen senget saja yang disiarkan. Biarkan, ia tak menjadi masalah kepada Malaysia kerana hanya yang bangang membaca dan percaya Malaysian Insider. Yang tak bangang hanya baca saja untuk melihat pemikiran busuk wartawan dan pengarangnya. Saya membaca Malaysian Insider untuk menghiburkan hati, banyak berita dan rencana kelakar dalam Malaysian Insider. Teruskanlah.

Tanpa Nama berkata...

bangang nye ku seman
ku seman yg bangang

Tanpa Nama berkata...

woiit ekau ni memang betol2 budak MC main jambu lar...nasib baik ekau taakap jubo dia ketat ke tak. kah kah koh kah koh

ku semok berkata...

kah kah kah

ku seman lu sapa....

pencacai cap ayam!!!

Tanpa Nama berkata...

Memang betullah kedua-dua Tanpa Nama dibawah ni tergolong sebagai umat maha bangang. Aku sokong ku seman, dia tak berat sebelah. cubalah baca blog dia: kayangdailypost.blogspot.com

Revolusi_Malaysia berkata...

kenape semue tajuk2 santai yg ku_seman ade bagi komen? bile diskus topik yang lebih mencabar ku_seman jadi dayus?

saya baca blog saudara... saudara dengan mudah maki kaum india tetapi dalam masa yang sama, akan terbitkan komen yang tidak ada maki/fitnah etc. etc etc...

saudara sendiri bacul. Tuan hentam orang india, dalam masa yang sama, takut kene hentam balik...

tuan mengaku tidak pandai tulis politik, tapi bagi saya, tuan tidak pandai lansung apa-apa bidang.

BUTAK-REX 9 JULAI DUK UMAH berkata...

KALU DINOSAUR YG PALING GANAS IALAH T-REX....

MAKA IBRAHIM KATAK NI IALAH, BUTAK-REX ATAU B.T-REX...

BUAYA-KATAK REX....

ku_hussin berkata...

ku_seman(g)

blog hang tak laku, hang dok laa diam diam. takkan laa nak cari publisiti kat sini kot?? hehehe hang ni mmg lawak laa.. baik hang masuk pertandingan raja lawak hehehe mana laa tau kot-kot blog hang nanti boleh famous hehehe

aku sayang malaysia berkata...

ku_seman cari makan je ni.yang aku tau dia ni dok ulas pasal filem.camna plak bole ulas politik.ku_seman,hang pun patut letak jawatan la kalo tak jahanamla NUJ kesayangan hang tu.kah...kah..kah