Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Julai 2011

WOIT ! JANGAN MENIPU



LUTUT MAT SABU DIPAKU



nota:
ini adalah gambar cahaya x
gambar ini telah memperlihatkan
kepala lutut mat sabu
yang telah diikat degan paku
sepanjang dua inchi

mat sabu telah menjalani pembedahan
selama satu jam

kepala lutut mat sabu telah pecah
ligemen nya putus
akibat dilanggar oleh kereta polis

telah di beritakan bahawa mat sabu
akan mengajukan saman diatas
kejahatan polis ini

nota:
ada lagi yang tak percaya
ada lagi yang tuduh mat sabu berlakun teater
ada lagi yang tuduh mat sabu ketuk kepala lutut sendiri
kah kah kah



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak didik otak umno memang begitu..

melatahcocktails berkata...

Bukannya siksa sangat nak tau jenis haiwan yg macam mana suka makan taik....Dah tua aku ni.Berpengalamanlah. Jadi aku tahu siapa mereka yg masih kata Abe mat berlakon.Aku tahu. Aku cam sampai mampuih.Selam kepala aku dalam laut berhari2 pun aku tetap ingat. Pasti.Aku memang dah hafal muka2 mereka tu.Ini hanya tangapan dari pengalaman .Dah jadi mahir nak meneka orang jenis macam mana.Aku dah maklum.
TT, orang itu adalah...kepala lutut itu adalah tempat bersarangnya otak mereka...kah kah kah.

suara berkata...

binawe depa nie
keji lagi hina
menusuk kalbu
kebencian yang meruap
gerombolan punya angkara
mendabik dada dengan kuasa
jangan lupa
kuasa tu hanya sementara

Tanpa Nama berkata...

kesian abg MAT kita.... aku akan menuntut BELA

Revolusi_Malaysia berkata...

menanti komen dari shah dan ku_seman...

Tanpa Nama berkata...

tunggu!!!! Bersih 3.0 akan muncul.

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

I pray for our brother Mat Sabu's health for speedy recovery.

biwul berkata...

aku harap abg mat sabu akan saman polis sebanyak 1 billion :)

baru puas hati aku. biar polis bangkrap!! err.. boleh ke polis bangkrap? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

waiting for mat sabu to strike back

Tanpa Nama berkata...

Syabas abang Mat, kepala lutut abang Mat boleh dicederakan, hati dan perjuangan kami doakan tidak akan padam untuk memimpin meyuluh umat ini.... kita akan lihat si penyangak nie, bila tak pakai uniform nanti, jadi Kucing Kurap je.... tapi kalau Abang Mat jadi Menteri dalam Negeri, antara langkah pertama yang Abang Mat kena buat ialah panggil semula puak-puak nie, kesan nama satu persatu, kita raikan jamuan buat mereka.... pastinya saya yakin Abang Mat berjiwa besar.... Abang Mat bukan pendendam, tetapi pemimpin berjiwa rakyat..

Tanpa Nama berkata...

polis nak bangkrap macam mana ?
depa tunggu tepi jalan buat kutipan
rakyat juga susah nanti
biawak hidup...

serenity9260 berkata...

asalkan berita tu dari meloya dan tigasuku,semuanya betol belaka pada puak penjilat bibir merah ni

1.Gol Penalti Paling Best Dalam Sejarah(Video)
2.Tokong Yang Dibuat Daripada Botol Arak(Gambar)
3.Nenek Dengan 700 Ekor Kucingnya

Tanpa Nama berkata...

aku tunggu juga la komen Dr novandri bila gambar X - ray abg Mat dah keluar... tapi senyap je...apahal...kah..kah..