Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 25 Ogos 2011

BAIK UNTUK ANDA!




IKLAN LEBAI SAUH




HISHAMUDDIN TERIMA UGUTAN ,PELURU HIDUP - meloya

Hishammuddin Hussein mengesahkan beliau menerima dua butir peluru hidup dalam sepucuk surat yang diposkan ke pejabatnya di Putrajaya kira-kira pukul 2 petang hari ini.

Dia berkata, surat yang turut mengandungi nota ugutan tulisan tangan itu dialamatkan kepadanya dan diterima oleh kerani kepada Pegawai Khasnya, Wan Najmuddin Mohd.

"Dalam surat yang di pos ke pejabat saya itu, di dalamnya terdapat sebuah buku yang di tengahnya ditebuk dan diletakkan dua butir peluru hidup beserta nota ugutan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



BAIK UNTUK ANDA







NOTA:
rakyat satu negara wajib bersimpati
dan mengutuk kerja jahat ini
ini kerja jahat untuk merosakkan negara tercinta kita
negara yang syumul untuk digomol
justeru mari kita sama sama berfikir siapkah
yang membuat kerja lakna ini:


kemungkinan satu : ini kerja kompeni whiskey
kemungkinan dua: ini kerja syarikat todi
kemungkinan tiga: ini kerja syarikat air anggur peranchis
kemungkin empat: ini kerja syarikat sake jepun

kenapa?

kerana malaon ini iklankan syarikat sauh
syrikat lain jaki dan cemburu
mereka naik bengang kah kah kah


ATAU

ini kerja syarikat besi dari negeri china
syarikat ini marah kerana bil keris 5 tahun
dahulu masih belum dibayar
kah kah kah

12 ulasan:

Lang berkata...

kalau dah baik untuk kesihatan... agaknya kkm yg iklankan kot.... kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Woit, Anchorman tlong tanya Ibrahim Katak, dia mesti tahu punya !!

mata-lembu shah alam berkata...

poyo kau tt, bila aku baca berita "HISHAMUDDIN TERIMA UGUTAN ,PELURU HIDUP - aku pun terus gelak Aw, Aw, Aw, Aaaaaawww

kau patut cari poyo mana yang bangang antar peluru hidup kat mamat ni, buat apa antar peluru 2 biji?

lebih baik antar telur 2 biji @ antar tongkat ali @ antar viagra @ antar 2 ekor dhab @ 2 botol beer tapi jangan antar C4.

"di dalamnya terdapat sebuah buku yang di tengahnya ditebuk dan diletakkan dua butir peluru hidup beserta nota ugutan"...
nota ugutan tu tulis apa? meloya tak cakap pun, kalu tak cakap apa ugutan tu, camana menteri amaran dalam negeri nak bagi amaran?

..Aw Aw Aw Aw Aw

matalembu@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Jika baik utk kesihatan bermakna tidak baik utk kesihatan,jgn lupa taktik ini selalu digunakan oleh utusan hehehehe...........

serenity9260 berkata...

wahaahaha,die ade keris taming sari,tapi takut ngan peluru idop.mana lu punya jantan??lai la


Remaja Ni Mencipta Nuclear Reactor Pada Usia 14 Tahun!

Tanpa Nama berkata...

ni mesti tak bayar hutang along. tu laa, lain kali kalau takde duit pegi laa jumpa sepupu.

Tanpa Nama berkata...

kegemaran mat tuak suka tebuk menebuk...
kah...kah..kah

Tanpa Nama berkata...

menipulah hishamuddin husin tu..naik jadi menteri pun sebab bapak dan sepupu..

Tanpa Nama berkata...

sepupu najib kedarah stout

Tanpa Nama berkata...

ini mesti kerja peminat Anuar Zaing nih..

CK berkata...

aih hishamudin husin. kalau hishamudin rais menarik juga.

Non-Governmental Individual berkata...

TT genius!