Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 25 Ogos 2011

SILA GUNAKAN BAHASA MELAYU




NOTA:

kenapa tetiba tidak mengunakan bahasa melayu
kenapa tak gunkan bahasa yang mak cik felda faham

pasal apa guna sperma?
apa itu sperma?

pasal apa rasa malu nak berlapik lapik

pasal apa guna perkataan dubur
ini bukan perkataan rakyat
ini bukan perkataan mak cik felda

tahuk berita ini mengikut pejuang bahasa melayu ialah:
JARANG BOLEH DITEMUI AIR MATI AKTIF SELEPAS 65 JAM BERHUJUR KATA PAKAR

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

nota:
jangan malu
jangan segan
jangan beronani
melancaplah!







JARANG BOLEH TEMUI SPERMA AKTIF SELEPAS 65 JAM SEKS KATA PAKAR - minsider

Patologi forensik dari Australia mengakui kemungkinan boleh menemui kepala sperma pada badan seseorang sehingga satu tempoh selama 65 jam selepas mengadakan hubungan seks, tetapi mengakui penemuan saintifik tidak boleh bersandarkan pada keadaan yang jarang-jarang wujud.

Dr David Wells, saksi pakar pasukan peguam pembela dalam kes Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata demikian ketika disoal oleh pendakwa raya mengenai kewujudan kepala sperma selepas 65 jam hubungan seks diadakan, mandi dan membuang air besar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

6 ulasan:

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Kalau rujuk kamus beruk..

Makna SPERMA itu ialah " Saipool Penipu Rakyat Malaysia "

Ada 3 Ekor Sperma mahu Khir Toyo dipenjarakan...kah kah kah..kah kah

Lang berkata...

itu namanya sopan dalam melucah...

gunakan perkataan yg makcik felda jarang guna...

Din kaki lutu dreba berkata...

tu maknanya budak tu pukimak

Pak Cu Ceng berkata...

melancaplah!!!!
saiful!!!!!!
jangan dok tagih anwar je!!!!
dah la seluar kat mesin basuh tunang!!!

Joker berkata...

sperma leh tahan 56 jam?? haha.. kalo betul tu sperma anwar.. kire hebat la sperma die leh hidup lama..haha.. tak pon bontot saiful ade pengaliran udara dan zat makanan yg baik utk soerma hidup lama...

Tanpa Nama berkata...

kahakahakah

macam sial jer TT....

hoi...bulan puasa tinggal skit lagi lerrr...

lu dah gian nak melucah....kahakahakah

air dah tiba puncak kepala ke????kahkahkahkah

TT, mana lu terawih???? kahkhakahakaah