Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Ogos 2011

BERITA TERKINI - TERNOW !




BORANG MAT INDON DAN MAT BANGLA


pagi ini yb zuraidah
telah mengadakan sidang akhbar
ini adalah contoh surat aku janji
yang ditemui oleh pakatan rakyat
dan di umumkan kepada media

KERJA GEROMBOLAN





nota:
saheh pakatan akan menang di pru ke 13
saheh juga pakatan akan ditipu
ini contoh penipuan
kah kah kah

16 ulasan:

Tuk Kiyai berkata...

Bro Hisham
Ni tentu akujanji lepas dpt ic PR ni?

komunis berkata...

munkee munkee sudah gila
menjual negara untuk berkuasa

bengong

Tanpa Nama berkata...

bang, ini hal dah lama dah diamalkan, zaman berzaman, sabah masa Tun Ghafar Baba sapa tak tau cite??? samapai pasar filipina jadi tempat kunjungan kat KK, kalau tak tak de tempat nak pi katr situ kah...kah...kalau UMNO/BN tak pakai cara ni, macamana mau menang..tu yang chow kit, raja alang dan sekitarnya siapa penuh? Bukit bintang dah jadi Bukit Hira'? Ampang dah jadi Seoul of Malaya? Kuil2 Hindu ambil orang dari India jaga jadi ahli MIC? Masjid2 ambil bangladeshi jaga jadi ahli pekima dan pekida sokong UMNO? Mau cite lagi ke bang...letihlahhhh..54 tahun dah..dah lama dah...

Tanpa Nama berkata...

UMNOBN dah gila kuasa, kekal kuasa melalui penipuan sudah lama berlaku semasa di SABAH kemudian terus ke semenanjung Malaysia, Pendatang Haram dapat ic dari projek Pemutihan,

Akhirnya Rakyat Melaysia sendiri akan putih mata dan di tekan oleh kerajaan UMNO dan Pendatang haram.
Rakyat tidak bodoh seperti Parti UMNO sangkakan..

BERSIH 3.0 kita akan turun guna wang saku sendiri.

Tanpa Nama berkata...

benda benda mcm ni ke yang ahli parlimen dedahkan? adoi, boring la. 2 x 5 je mcm apa yang BN buat.
Boooring.

Tanpa Nama berkata...

bro tt jgn melompat cepat bebenor...
itu bukan akujanji utk kegunaan sekarang atau semasa memutehkan diri...

itu sebenarnya umngok cetak siap2 lebih awal sebagai jaminan bonus pada si-memuteh, ganjaran tambahan jika memutehkan diri sekarang semasa tempoh promosi ini, bolehlah bawak borang kosong tersebut datang balik ke mana2 jabatan pendaftaran berhampiran, selepas 100 tahun yakni selepas tahun 2111, untuk menerima kerakyatan otomatik secara percuma begitu juga keahlian umngok secara percuma, malah kedua2 keistimewaan ini tak perlu bayaran perlindungan, bayaran pendaftaran, bayaran pengaktifan, bayaran muka, bayaran tangan atau bayaran penerajang kaki!

hah! tu yg pati dok berebut beratur bersesak memuteh diri cepat2 tu! bayangkan sekarang umur pati tu 20-30tahun, jadi ketika umur mereka 120-130 tahun kelak, mereka dapat dengan bangga jadi ahli umngok, percuma!

bukan senang nak dapat keahlian maha eksklusif tu beb! (sebab selepasa pru13, keahlian umngok menjadi sesuatu yg sangat "rare"!)

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

Let's wait and see what the government has to say about this.

Tanpa Nama berkata...

Nak menipu pun boleh mulakan dengan Bismillahirahmanirrahim

Tanpa Nama berkata...

Isteri kawan saya ni dok Sg Petani dekat 6 tahun kawin piang je ngan minah indon. Sekarang pn masih d taman nilam sg. petani. Tup2 daftar 6P terus dah dapat Mykad, tapi diletakkan alamat oleh JPN di Negeri Selangor boleh mengundi di Dun Khir Toyo. Alamat rmh sapa pn kwn aku taktau. Ramai minah indon yg kawin piang di Kedah dan Penang ni dapat mengundi merata-rata.

Tanpa Nama berkata...

Bro hisyam ,

kalo mat bangla or mat vietnam pun tak kan kena anggkat sumpah gak ??

kah kah kah !!

sekarang semua men sumpah , esok lusa kalo ada pencuri angkat sumpah.
"saya sumpah tak mencuri"

kirim salam je la kat pak anjang tuh ..

form :

anonymous network

Tanpa Nama berkata...

Yes!!! Bongkarrrr!!! Telanjangkan!!! Londehkan!!!! Biar diorang pening!!! Buat itu tak kena, buat ini tak kena....PM pun dah tak larat nak tepis, last2, ngaku jugak perlu perbaiki kelemahan...Kah kah kah..

Woit...Itukah tanda2 bini Rosmah tau dia akan tewas..??

Woit...Dgn perbaiki data pengundi, akan hilang hantu, mat indon, mat bangla...undi pos...maknanya akan putus bekalan oxygen untuk BN.....

Woit...Itu membawak kepada kekalahan BN tu...

Woit...Ada can ke malikul sembab nak jadi PM...??? kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

boleh percaya ke surat aku janji tu ISHAM... Tak kan UMNGORK bodoh sangat buat surat macam tadika tu..

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Kalau kau orang nak tahu apa maksud6P sebenar..

Kau orang pi tengok dalam blog beruk ketawa nih...kah kah kah..kah kah

Dah pecah tembelang apa itu 6P?

GSK Samaritan berkata...

Bangkit la rakyat Malaysia...Jangan kita mengadaikan negara kita kepada Puak Umno..Jangan kita tutup satu mata kerana PATI2 yg diberi kerakyatan ini beragama Islam..Renungkan masa depan anak2 anda...Kita tetap tidak akan menjadi negara yang membangun dengan rakyat ciplak yang berfikiran mundur dan berpenyakit...lupakan perbezaan antara rakyat malaysia dan mari kita majukan negara..Tendang BN !!

serenity9260 berkata...

haiya macha,ini macam mana maw kasi itu pakatan menang maa??manyak pariah die sudah sebat,kita maw sebat siapa??

Koleksi Gitar Luar Biasa Yoshihiko Satoh(8 Gambar)

dikisulaeman berkata...

ora ngerti ane...