Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Ogos 2011

BUKAN SAJA LIDAH KONTOT - AKAL PUN PENDEK




DUNIA DAN KEADILAN



nota:
kadang kadang
dunia ini tidak adil
munkee ini bukan saja hodoh
lidah kontot
ditambah pula dengan bangangnya

dimanakah keadilan dalam dunia ini?
kah kah kah


HISHAM: UBAHSUAI BIOMETRIK HANYA PADA SKALA KECIL - mkini

Hishammuddin Hussein menolak dakwaan peralatan pengimbas biometrik yang digunakan oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) bagi program 6P mendaftarkan pendatang asing di negara ini bermasalah.

Katanya, meskipun, pihaknya mengakui terdapat kes terpencil di mana syarikat pengurus yang dikenal pasti menggunakan khidmat perunding teknologi maklumat (IT) tidak sah untuk mengubahsuai peralatan itu tetapi perkara itu tidak wajar diberi 'perhatian utama'.

"Sudah tentu ada kes ubah-suai dan kerosakan, tetapi saya tidak fikir ia adalah kebimbangan utama kerana 1,928,000 adalah jumlah yang besar dan anda boleh bayangkan, menjelang akhir hari ini, mungkin bilangan itu akan melebihi dua juta," katanya berkata selepas mempengerusikan mesyuarat pengarah-pengarah imigresen di Putrajaya.

Menurut Hishamuddin, jika benar sejumlah besar peralatan pengimbasan telah diubahsuai maka adalah mustahil bagi pihak berkuasa mendaftarkan lebih 1.9 juta pekerja asing sejak program itu dilancarkan pada 13 Julai lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit....INI SAHEH MUNKEEE BANGANG.... kah kah kah..

kah kah kah.....BUKAN SAJA LIDAH KONTOT.... kah kah kah...

kah kah kah...OTAK PUN KONTOT..... kah kah kah...

kah kah kah...NAMPAK SANGAT BANGANG.... kah kah kah...

woit...MASALAH NYA BUKAN SKALA BESAR ATAU KECIL....kah kah kah...

woit...KENAPA BODOH SANGAT INI.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU SATU PUN BIOMETRIK INI SILAP MAKNANYA SISTEM ITU TIDAK DIJAMIN KESELAMATAN 100 PERATUS... kah kah kah

woit.... NASIB BAIK BANGANG INI TAK BERJANGKIT DENGAN NAMA..... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU TIDAK KENA TUKAR NAMA.... kah kah kahkah...

nota:
macam manalah negara kita ini
dapat munkee bodoh macam ini
bila agaknya amerika nak bom
macam di iraq kerana bukan saja munkee ini

tak mengamalkan demokrasi
bodoh pulak tu

lebih baik di jajah oleh orang bijak
dari di jajah oleh orang bangang
kalau orang bijak menjajah
kurang kurang dapat juga ilmu pengetahuan
dari orang bodoh
satu habuk tak dapat ilmu

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lebih baik di jajah oleh orang bijak
dari di jajah oleh orang bangang
kalau orang bijak menjajah
kurang kurang dapat juga ilmu pengetahuan
dari orang bodoh
satu habuk tak dapat ilmu


kah kah kah aku suka hat nii.

Anak jin berkata...

Hai Isha, u up or bottom??

Melayu Kena Sokmo berkata...

Anak haram, gampang dan kapiak si lidah pendek tu manjadi terlalu bodoh kerana terlalu banyak tonggang arak dan menelan taik palat nuar zain sampai bini yang anggun pun dah tak dapat dilayan dan cabut........

Tanpa Nama berkata...

tukar nama? hahahahahahha

Tanpa Nama berkata...

siatem rosak kerana gelang pink

Tanpa Nama berkata...

woit.... NASIB BAIK BANGANG INI TAK BERJANGKIT DENGAN NAMA..... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU TIDAK KENA TUKAR NAMA.... kah kah kahkah...


Adehhh....Terbaeeeek punya lawak.

Tanpa Nama berkata...

Mana ada dalam kabinet BNatang ni menteri yang cerdik......semua cakap merapu je...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah memnag bangang nasib baik naam aku lain kah kah wei kena black list nama ni nak bagi kat anak takut berjangkit

Tanpa Nama berkata...

Kaki tuak memang otot kontot..
kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Pasal pemimpin kita turun temurun...anak Razak, anak Megat, anak Husein, anak Mat Rahmat, anak Madey, anak Samad (Doraemon tu bapak dia dulu pun Adun). Jadi ada in-breeding. Ikut ilmu sains inbreeding akan membawa kepada ketololan. Kalau tak caya baca buku Madey, DELIMA Melayu!!!

apa apa pun ok berkata...

shamkarub atau tutimuddin? mana satu bro?? xkan shamiel kapoor kutt...

MAMAK Menjajah Malaysia berkata...

Saya sangat setuju sekiranya negara kita dijajah oleh orang yang bijak. Apa gunanya kita merdeka jika dijajah oleh orang yang bodoh lagi bangang?
Apa gunanya merdeka jika pemimpin kita zalim, rasuah, penipu, pembunuh, perogol amah, perogol budak kecik, pendusta?

Lebih baik dijajah British atau
Amerika? Kalau mereka zalim pun sekurang-kurangnya mereka bukan rakyat Malaysia dan jauh lebih cerdik daripada UMNO.

Sila kibar bendera Amerika pada 31 Ogos atau 4 Julai.

aceDultraman berkata...

nasib baik.. nasib baik.. ngahhahahhaaha...

Tanpa Nama berkata...

http://www.bloggerrakyat.com/2011/08/skandal-gay-hishammuddin-hussein-dan-anuar-zain/

kah kah kah
kah kah kah

lidah kontot
otak kontot
kontol pun kontot

serenity9260 berkata...

yeah betul cakap tt.ape gune dijajah org bangang.nk buat cocktail molotov pun pakai botol plastik.org skang pakai bom auto dah skang ni,wakakakaka

Manusia Kini Boleh Melihat Bulan Dengan Belon Udara Panas(Video)

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham

Tukar nama boleh..Tukar Sekolah?sekali sekolah pun sama da..ha ha

Sudin berkata...

Nak heran apa ?
Menteri-menteri melayu Umno(B)/BN sendiri yang jadi tawkey pendatang haram....
Mamak haram jadah pariah Mahathir,megat junid tak kan lupa kot....?

Biometrik ni apa ?
Buah pelior ghenik agaknya...

Tanpa Nama berkata...

isham...mu gi tukar nama tuhhhhhh..ahahaha...blog ni sudah jadi "tukar nama"..ahahah