Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 September 2011

KES NAJIB AKAN DIBUKA DI MAHKAMAH PARIS




MINAH INI FAKTA SEJARAH





NAJIB BERI AMARAN JANGAN CUBA NAK UBAH SEJARAH
– berita hairan

Najib Razak memberi amaran supaya jangan ada mana-mana pihak cuba mengubah sejarah dengan mengagung-agungkan mereka yang mengkhianati tanah air seperti komunis.

Pada Selasa lalu, PAS menggesa Putrajaya agar membentuk sebuah jawatankuasa Kabinet untuk meneliti semula fakta sejarah berkaitan perjuangan kemerdekaan di sebalik kontroversi ekoran kenyataan timbalan presidennya Mohamad Sabu, bulan lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SEMUA SETUJU... JANGAN UBAH SEJARAH..... kah kah kah..

kah kah kah... SEJARAH PERTAMA IALAH ALTANTUYA IALAH PENYEDAP MAT MONGOL.... kah kah kah..

kah kah kah...SEJARAH KE DUA IALAH ALTANTUYA MENJADI PENYEDAP RAZAK BAGINDA...kah kah jkah...

woit...INI FAKTA SEJARAH .... FAKTA DATANG DARI BALA....JANGABN UBAH UBAH.... kah kah kah...


kah kah kah...HANYA SATU YANG TAK JELAS.... kah kah kah...

kah kah kah..SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA..... akh kah kah...

14 ulasan:

Reezal berkata...

Setujuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

lagu lama didendang semula, cepatlah dakwa banyak kes ni, keluar lah bukti video tape ke,,

Tanpa Nama berkata...

dengar khabar suami Mat Mongol yang bagi arahan bunuh Altantuya..wallahualam!

mifs-mifs.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

tulah takat Altantuya mintak 500k USD je..takkan RM/RB tak boleh bayar..nih mesti ada sebab lain nih..jealousy kot..Wallahualam!

Tanpa Nama berkata...

as a moslem who the bloody you are? this very statement represents the silent moslems. believe it or not hearsay tells that you don't worth a dust of faith for the moslems to rely on. whether to alter history or not it was all written in your face as those false caliphs. what more a pm by default! what a shame! wait till you get anwar and see what will be the kind of nakba as told by tt. one by one the batil shall crumple in front of your feet. you can design the best you can but Allah has His. yes, no need to change, you can trudge on with your deception. to us, our conscience have long clarified by your unassuming neo-colonialism to the surreptitious debacle of altantuya and anwar. we do love to hear you open your mouth louder. who knows, we can borrow the light of your guidance and enlightenment. but if you think our history was and is absolutely true, hang those who deny it!

Ayin berkata...

macam sial blog n....tulis sikit gelak yang lebih!

Tasmak Hirang berkata...

Gelak lebih tak apa, jangan cakap lucah yang lebih sepertimana yang sering dimuatkan dalam blog pencacai umNO.

Tasmak Hirang berkata...

Pada saya semua perkara boleh diubah (bg pihak-pihak yang berkepentingan atau pihak-pihak yang ingin mencari kebenaran)kecuali kematian, yang mana tidak akan dilebihkan sesaat atau diundurkan sesaat.

Tanpa Nama berkata...

Ayin 12 September 2011 4:03 PM

Memang ko jenis bangang.. tulis sikik ker macam tu.. tulis banyak la.. gelah mana lebey pun..

tu la pasal, bodoh berlapis2.. lain kali masuk, bagi la salam dulu..

entot kang baru tau..

Tanpa Nama berkata...

memang sial je ayin ni....
tak kan tulis sikit kongkek banyak macam mat monggol
kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Macam sial lah kau Ayin, pencacai angkat taik Umno...kalau bodoh jangan masuk blog ni...kau masuk blog umno yang tak ada otak tu lah...Fikir apa yang TT tulis...jangan ikut pemimpin rasuah kau tu..kahkahkah

pendingin hawa berkata...

Tumpang gelak kakakakakakaakakakaka

Jebat2 berkata...

isk..isk..isk... malu dpt pm sengkek camni. Pendatang harem Australia pon dia kutip utk dijadikan rakyat malaysial. Nasib baik parliment Australia bantah.
Ramai pendatang yg dpt ic aku tanya, diorang jawab tak minat psl politik malaysia dan DIORANG TAKKAN TURUN MENGUNDI.. mereka hanya dtg utk bekerja & bawa balik duit kita.
terbongek la kau jibur.

Tanpa Nama berkata...

ooii... ayin.
kalu tak nak gelak jangan muka blog tt.
tt punya blog, suka hati dialah apa dia nak tulis.
ni misti belaci umnoporno punya olang.
tt punya blog juta2 sudah baca.
lu apa ada?
teloq pun takda, agaknya.
buka blog sendirilah, haramjadah!
tengok, berapa orang nak baca.
silap gaya, lu sendiri tulis lu sendiri bacalah.

- pena berbisa.