Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 September 2011

MANA FAKTA MAT MONGOL BUNUH ALTANTUYA?




ARAHAN SIAPA BUNUH?




nota:

jangan lupa altantuya
macam mana mat mongol terlibat
siapa beri arahan bunuh

semua ini belum terjawab






CAKAP BIAR BERLANDASKAN FAKTA - meloya

SEREMBAN 11 Sept. - Pemimpin pembangkang perlu memastikan setiap kenyataan yang dibuat adalah berlandaskan fakta dan bukannya bertujuan meraih populariti dan undi semata-mata.

Mohamad Hasan berkata, ini bagi mengelakkan berulangnya kes yang menimpa Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu apabila beliau mengangkat komunis sebagai hero dalam tragedi serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong.

Katanya, sedangkan kenyataan semberono Mohamad atau Mat Sabu itu hanya menimbulkan kemarahan orang ramai terutama keluarga anggota keselamatan yang terkorban dalam tragedi itu.

''Bukan orang Melayu sahaja marah, malah kaum Cina dan India pun marah kerana pada zaman darurat dahulu ketika komunis cuba hendak mengambil tampuk pemerintahan negara ini ramai yang dibunuh oleh mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI MEMANG BETUL... PEMBANGKANG MESTI ADA FAKTA.... kah kah kah..

kah kah kah... TUNJUKAN FAKTA ABANG MB MAT HASAN REMBAT AIR NEGERI SEMBILAN... kah kah kah..

kah kah kah...TUNJUKAN FAKTA MAT HASSAN BAWA DUIT LARI KE LONDON... kagh kah kah..

kah kah kah...TUNJUKKAN FAKTA RAIS YATIM ROGOL AMAH.... kah ka kah

kah kah kah..TUNJUKKAN FAKTA MAT MONGOL BUNUH ALTANTUYA?.... kah kah kah..

kah kah ak...TUNJUKKAN FAKTA ROSMAH MANSOR MAK JANDA TIGA KALI.... kah kah kah..

woit... JANGAN BUAT SEMBERONO SAJA...kah kah kah..

woit.... BELAJAR BUAT SEMBEROYES... kah kah kah...

9 ulasan:

mahjanda berkata...

semberoyes....kahkahkahkah,tuih!

Tanpa Nama berkata...

KAH.. KAH.. KAH.. TT.. SEMEBROYES.. KAH.. KAH.. KAH.. LAWAK GILER SIOT..

dukun melayu berkata...

bro T.T,

ayahanda chin peng aku penah terima darkah kebesaran dari Queen ke?sbb jadi allies serang yamashita?

Tanpa Nama berkata...

semberoyes...
ghhhkkkaaaiikkk ptuih....!
bik mama malay doll!
~ptrjya~

Tanpa Nama berkata...

gerombolan nak lari mane dah. ini zaman siber. semua dah tau gerombolan nasionalis palsu. yg melayu nak tumpang tu kroni mereka je. yg lain kuah kah kah kah hirup kuah mcm siol! jika nak fakta sila buka ruang pd media utk mat sabu buka tembelang. berani? tembelang hero hindustan dari rajagopal hingga tuya, dari keistimewaan melayu hingga NEP, dari dari tok janggut hingga burhanudin helmi, dari kapal selam hingga bincat kah kah kah. mat hasan cabar dari bawah ketiak big mama kah kah.

Tasmak Hirang berkata...

Memang selama ini pemimpin-pemimpin pembangkang bercakap berdasarkan fakta. Jika tidak,dah ramai pemimpin-pemimpin pembangkang yang dikenakan tindakan saman atau disumbat ke dalam penjara kerana melakukan fitnah.Berbeza dengan pemimpin-pemimpin BN atau pihak-pihak yang berkaitan dengannya. Mereka boleh bercakap tidak berdasarkan fakta atau melakukan fitnah terhadap pembangkang. Ini adalah kerana mereka yakin bahawa segala fitnah dan pembohongan yang mereka lakukan hanya akan dapat dibuktikan di akhirat kelak. Bagi mereka hari kiamat tu lambat lagi atau ...

Tanpa Nama berkata...

tunjuk fakta yg melayu dikuasai olih clings..clings..clings

Tanpa Nama berkata...

PEMBUNUH ALTANTUYA NI KALO KITA DAPAT TANGKAP SEDAP NIH....

PAKAI PULAK UNDANG2 HUDUD...

REJAM DENGAN BATU SAMPAI MATI...

DAN KAT BAWAH NI ADA LINK PADA SESIAPA YANG NAK ILMU PENGETAHUAN DAN PENGAJARAN PADA SELURUH MANUSIA TAK KIRA AGAMA....

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1279428473323


-Tukar Tiuun-

Jebat2 berkata...

SEmberono kA semberoyes sayA tadak tau. Tapi SEMBERONG sayA adA tau. Dia punya MP suRRRRpa ular jugA diA..lidah adA pendekkkk.. muka suRRRpA pundekkk...worang kata dia adA gay jugA.
SEMBERONG= SEMBE WRONG???
kah..kah..kah..