Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 September 2011

KOMPAS TIDAK MINTA MAAF!





INI DARI AKHBAR KOMPAS




PERMOHONAN MAAF KOMPAS BELUM SELESAI – harakah daily

Selepas lebih 10 hari berlalu, isu akhbar Indonesia, Kompas, memohon maaf kepada Najib Razak belum reda kerana permohonan itu tidak berlaku sebagaimana biasa.

Ini kerana, menjadi amalan biasa akhbar yang memohon maaf akan menyiarkan penyataan minta maaf itu dalam bentuk penyataan atau iklan dan menarik balik berita yang dikatakan salah itu.

Namun sehingga kini, ia tidak berlaku. Tidak ada penyataan permohonan maaf dalam bentuk iklan dan tidak ada penyataan menarik balik berita awal yang dikatakan salah itu dari Kompas.

Antara lain, artikel itu mengaitkan Rosmah dengan pembelian kontroversi sebentuk cincin bernilai RM24 juta, dan mendakwa bakal besan Rosmah, Maira Nazarbayev, mempunyai hubungan dengan “mafia Rusia”.

NOTA:
laporan kompas minta maaf ini
hanya keluar di media malaysia
punca berita ini ialah tiewnama

kompas belum ada lagi membuat
kenyataan minta maaf


NOTA:

macam macam cara dilakukan untuk
menipu orang melayau kah kah kah

7 ulasan:

Dahan Jati berkata...

Heran sungguh dengan hampa ni, dah tunjuk dalam tv minta maaf, tak percaya lagi. Otak hampa ni betoi ka. Ada video pun tak percaya, ada saksi pun tak percaya. Lantak pi kat hampa lah.

Monkey Shooter berkata...

Doktrin Mamak Kutty ialah Melayu Mudah Lupa (sebab dia Kutty), manakala doktrin Mat Monggol pula Kamu Tolong Saya, Saya Tolong Kamu atau Melayu Mudah Ditipu atau Melayu Cukup Dengan Hanya Menipu Sahaja (sebab kebolehan politik beliau hanya menipu sahaja, tak lebih dari itu).

Amuraria berkata...

TAK TIPU BUKAN UMPORNO,TV3SUKU ,UTUSAN MELOYA DAN BERITA HAIRAN ! SELALU TIPU PUNYA KAHKAHKAH !

Tanpa Nama berkata...

Ternow! Berita baik untuk rakyat malaysia!

Breham is expected to take on where Bourdon was forced to stop due to his deporation. Breham may reveal further damaging details uncovered during investigations into the case. Malaysians who have been following the complex trail expect the Suaram lawyers to confirm that Najib was the mystery 'third party' who flew to Macau and Hong Kong with close friend Razak Baginda and the murdered Altantuya Shaariibuu.

http://margeemar.blogspot.com/2011/09/scorpenes-altantuya-no-holds-barred.html

KAH..KAH..KAH. Lepas mat monggol tumbang, satu malaysia perlu raya sekali lagi. Kah..Kah..Kah.

opisboi berkata...

ongkos yg di janji blom dilunas mana bisa mahu mohon maaf dong, kami mau rm bukannya rupiah....

Tanpa Nama berkata...

biasa la...
mereka meamang suka mereka cerita...

1)Video Yang Akan Buat kan Anda Memakai Tudung (Perempuan Sahaja)
2)Fakta Pornographi
3)10 hobi ter pelik dunia
4)video pertama di youtube

Anak Nelayan Pontian berkata...

Gua rasa ada betul kenyataan ini bro. Malam semalam gua gi rumah terbuka seorang ketua cabang PKR, kebetulan gua sedara dengan isteri dia. Dalam perbualan selepas makan dengan dia banyaklah cerita dalaman yang terungkai. Antaranya ceita pasal cincin. Dia kata ini memang benar dan pasal Kompas mintak maaf tu dia kata itu cuma lakonan saja untuk tutup dan kebetulan hadir sama biras dia yang adiknya kerja kastam menambah katanya adiknya beritahu maklumat kastam yang keluar dalam pelbagai blog sebelum ini memang sahih.
Tak taulah bro. Kalau diaorang bohong. Guapun bohong jugak sama lu la kot. Kah...Kah...Kah.