Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 September 2011

SAHEH 31 OGOS HARI MALAPETAKA - SATU LAGI BUKTI





RASHID MAIDIN SATRIA NEGARA




PM BERCUTI DI LUAR NEGARA PADA HRI KEBANGSAAN? - mkini

Ketika negara meraikan perayaan berkembar - Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan pada Rabu lalu, kelibat Najib Razak dikatakan langsung tidak kelihatan.

Kali terakhir, Najib dikesan ialah pada 30 Ogos lalu di Istana Negara untuk acara rumah terbuka Aidilfitri dan Rumah Terbuka Jemaah Menteri di Seri Perdana, Putrajaya. Dia hanya mengeluarkan kenyataan Hari Kebangsaan melalui Facebook dan Twitter pada hari berikutnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI SATU LAGI BUKTI BAHAWA 31 OGOS ITU BUKAN HARI YANG PENTING...kah kah kah..

kah kah kah... SAHEH 31 OGOS BUKAN HARI BERSEJARAH .... kah kah kah...

kah kah kah...MAK CIK FELDA SENANG DITIPU DENGAN UCAPAN HARI RAYA YANG TELAH DIRAKAM AWAL.... kah kah kah..

woit...SAHEH .... 31 OGOS HARI MALAPETAKA..... kah kah kah...

NOTA:
gerombolan tak berani menimbulkan kebangsaan
gerombolan tak berani timbulkan bendera malaysia
hanya berani timbulkan bukit kepong
tapi kantoi

serangan rumah pasong bukit kepong pada 23 febuarari 1950
yang diserang oleh geril;a pembebasan rakyat malaya
ialah soldadu upahan british
yang berpayung di bawah union jack
yang bangun menyanyi good save the queen
kah kah kah


NOTA:
anak anak muda
sila reka bendara baru

anak anak muda
sila ilhamkan lagu kebangsaan baru

dunia ini akhirnya milik anak muda!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku tak faham kenapa dalam video ucaoan slamat hari raye tahun ni si laki najib. Pon smae kasi ucapan?dia tu sape??? Siap ade pulak lpas tu video dia sendiri buat ucapan..siape pm malaysia ni sebenarnya??????

Tanpa Nama berkata...

huhuuhuu bini rosmah ada kat australia. dok kawtim cari tempat mana nak lari kalau gerombolan kalah PRU kot.

Tanpa Nama berkata...

Mat monggol dah nak cabut lari sebab mat Peranchis dah nak bawa kes kapal selam bulan ni. Najib sedang cuba berunding untuk dapat suaka politik kat Austolia.Dia nak jadi macam kanggaro.Pening-pening mat monggol.Manusia kau boleh tipu, tapi dengan Tuhan kau tak boleh tipu.Tunggu beberapa hari lagi mat monggol sudah kena sumpah akibat penipuannya selama ini.PM yang paling bodoh dan dayus dari kerabat Apno-Apco.Kah..Kah..Kah.Padan muka kau.Nak tunjuk bagus tapi perangai macam sial hantu raya.Kah..Kah..Kah.Kau dah dimakan sumpah.

Tanpa Nama berkata...

PPPooRRAh....TT penakut kat Kapal SInhgG...apa pasal tak berani kutuk KAPAL SINGH ????? PUNDEK..punya TTT...cakap berdegar-degar...sama KAPAL SINGH ada takut KA?? mahu bhodek kapal singh? Ada dapat pundek bengali ka????

Sobrie berkata...

Tengah cari lokasi nak cabut la sebab lepas PRU esok dia tau la mana nak cabut utk belindung.......

Tanpa Nama berkata...

kah..kah.kah...
kelmarin pagi2 kul7 lebih bukak radio dlm keta, suara melayu doll rusmah mansor buat ucapan raya dlm radio..
jijik aku dgr suara kau syaiton..
kau sapa rosmah mansur,pelakon? pemuzik?lawyer? ciss..pompuan kabrett..!!
kah..kah..kah..
~ptrjya~

Anak Malaysia berkata...

bro TT...idea ni takde hadiah punyer..

cumer kiter mintak anak-anak muda semua start buat lagu kebangsaan baru dan bendera baru MALAYSIA dan pos kat TT ker?..you tiub ker?..
atau lagi pancut kat FB najib..

lepaih tu..kiter pilih 3 yg ter'cool sebagai bakal lagu kebangsaan dan bendera negara

Tanpa Nama berkata...

aku pernah belajar kat universitas Indonesia...setiap kali bila Hari Kebangsaan Malaysia kitorang semua kumpul ramai-ramai kat embassy...masa nyanyi lagu kebangsaan NEGARAKU...mat-mat & minah-minah Indon pakat sengih-sengih..masa tu aku tak paham..aku tanya awek indon aku yg cun tu..dia kater lagu tu lagu keroncong Indon...

lepas tu setiap tahun acara sama aku diam jer...tapi sengih-sengih pandang kat awek aku hehehe malusemua