Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Oktober 2011

BETUL KE ADA 250,000 MURTAD?




JUMPA POPE - NAK BUAT APA?




INDIVIDU ISLAM PERLEKEH HIMPUN DISELAR - meloya

SHAH ALAM 22 Okt. - Tindakan sesetengah individu Islam yang memperlekehkan penganjuran Himpunan Sejuta Umat (Himpun) bagi menentang gejala murtad negara ini amat dikesali.

Pengerusi Bersama Himpun, Dr. Yusri Mohamad yang tampil sebagai pemidato pertama pada perhimpunan juga melahirkan rasa sedih apabila terdapat individu tertentu mengatakan Himpun sebagai tidak relevan serta tidak mempunyai asas dalam Islam.

Sedangkan katanya, perhimpunan itu adalah simbolik kepada penyatuan umat bagi menentang gejala murtad di kalangan masyarakat Islam bagi menyelamatkan akidah mereka daripada dipesongkan oleh pihak tertentu.

"Ada individu Islam sendiri kata apa salah murtad, ada yang kata usaha mereka (bukan Islam) bekerja keras menyebarkan agama mereka maka patut mereka tuai hasil dan ada juga kata murtad tidak salah, ia kebebasan beragama.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


INI ADALAH SEBAN MUSABAB KENAPA HANYA 4857 ORANG SAHAJA YANG DATANG

1 – Ibrahim berkata berpuluhan ribu ahli PERKASA tersalah maklumat.
Mereka berkumpul di Taman Tasek Titiwangsa.
Mereka ingatkan ini sama seperti DEMO BERSIH

2 – Tok Guru Silat berkata puluhan ribu ahli silat telah datang.\
Mereka semuanya menyamar sebagai kerusi

3 – Khairy Jamaluddin berkata – hari ini semua Mat Bangla - sedang sibuk
buka warong di brickfeild untuk jualan depavali – mereka tak dapat datang

4 – Jaringan Melayu tak dapat hadir kerana semua sudah kena jaring



5 – Mat Ezam tak datang kerana takut bini muda marah

6 - Ngo Melayu tak datang kerana bujet belum lulus

7 – Zul Nordin pejuang Islam tak datang takut Puan Ainon tunggu minta hutang



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku geli la tengok gambar kecil beruk pakai songkok aji tu....eeeee

Tanpa Nama berkata...

khairy jamaludin sendiri telah menyamar sebagai mangkuk jamban.

zul nordin datang, tapi menyamar jadi seekor babi.

Rujuk la Quran tu berkata...

Cuba tanya 4000 yang datang tu, "...ayat Kursi tu apa? Bangku settee ke?..."
"Ohh... power ayat tu.. banyat fadilat... halau hantu...ubat semboh segala penyakit... berganda pahala...
extra ticket untuk ke Surga...saya hafal ayat tu... tiap-tiap malam sebelum tidor saya baca ayat tu 7 kali tanpa miss." (Cuba google FADILAT AYAT KURSI).
Tanya balik “… Ayat Kursi ni ayat Quran ke? Boleh tunjukkan kat mana dalam Quran? Apa isi kandungan maknanya sampai power sangat?”
"eeeerrrrrr.....mmmmnnnn...."

Sebenarnya ayat kursi adalah ayat 255 dalam surah Al-Baqarah. 2:255
Klik sini untuk rujuk ayat 2:255

Sayangnya, seperti YASIN setiap Jumaat, Melayu cuma hafal dan baca ayat Kursi dalam Bahasa Arab tanpa usaha untuk memahaminya, tepat macam Burung Kakak Tua

[2:170] When they are told, "Follow what GOD has revealed herein," they say, "We follow only what we found our parents doing." What if their parents did not understand, and were not guided? [2:171] The example of such disbelievers is that of parrots who repeat what they hear of sounds and calls, without understanding. Deaf, dumb, and blind; they cannot understand. Klik sini untuk rujuk ayat 2:171

Malah Melayu terlalu obsess dengan ayat Kursi 2:255 hinggakan langsung tak sedar/peduli/ambil pot akan ayat berikutnya, iaitu ayat 2:256
[2:256] THERE SHALL BE NO COMPULSION IN RELIGION: the right way is now distinct from the wrong way. Anyone who denounces the devil and believes in GOD has grasped the strongest bond; one that never breaks. GOD is Hearer, Omniscient.

Juga ayat 10:99
Had your Lord willed, all the people on earth would have believed. Do you want to force the people to become believers?
Kepada 4000 confirm ahli surga tu... ALLAH tanya kamu dalam ayat 10:99 dan seperti yang DIA arahkan dalam ayat 2:256... kamu nak PAKSA jugak ke?
Tak sedar ke betapa ANGKUHnya kamu....

ALLAH juga arah kamu dalam ayat 2:170 supaya ikut arahanNYA dalam Quran dan jangan ikut buta tuli “bapak-bapak” 200 NGOs tu.... kalau tak, tepat lah 1slam kamu yang kamu cuba paksakan pada orang lain tu umpama 1slam BURUNG KAKAK TUA.

[17:36] You shall not accept any information, unless you verify it for yourself. I have given you the hearing, the eyesight, and the brain, and you are responsible for using them.

Klik sini untuk baca satu article bertajuk No Compulsion in Religion

Tanpa Nama berkata...

APA??????

Zul Kulum pun tak datang?

Perghhhhh....

Jenis manusia yang tak dak harga diri...dah tak laku dah.

Tanpa Nama berkata...

aku tak datang
sebab my name is ibrahim abu shah ada.
kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

Penulis buku "Seks Islam Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia" hadir ke? Atau dia tengah ngentot di alam maya sama2 bini2 suami dia? hahaha!!

Harussani kata org2 Melayu shj yg islam sebenar? Org Arab tu kantoi mat salleh tak ori kot?

Aduhi! buat malu macam ini...kira 250,000 saja yg murtad ke? Cabut wei kalau ini pemimpin islam. Kepala otak bawah buntut la ni!

Tanpa Nama berkata...

Salam TT, No. 7 tu paling lawak. Seekor barua Apco yang celaka lagi murtad. Pakai kopiah tapi dok baca bible ketika Himpun.Kah..Kah..Kah. Memang haram jadah punya manusia.Kalau nak tau dialah pengkhianat islam yang tak dapat nak selamatkan Aishah Bukhari dari terus murtad..............

Tanpa Nama berkata...

bro. den tgk astro awani pagi td kato 8000 yg datang, tp den raso jurukamera tu budak baru kot pasal dio view kat tompek kerusi kosong.. kah kah kah.. himpunan xmencabar pasal tado fru pogang cota nak bantai budak mudo, xdo air asid nak simbah muko, tu la x dapek sambutan.pastu, ayahnda pekida, tok kepala ayah xbg amaran, murahguru silat lincah xaktifkan parang terbang, n kdn x haramkan tshirt himpun, tu sumo yg buatkan himpunan ni jadi boring.. isu murtad konon, keluar agamo kau kato murtad, abih madey hino hudud, x keluar agamo? poie mampuih la UMNO!

Tanpa Nama berkata...

Zul biawak tak datang sbb Aziz Bari tak minta maaf pada sultan....
kah...kah...kah
penipu...
pembohong...
kenalilah si munafik....
si hutang tak bayar
kah...kah...kah....
jgn mmpos lagi...
nak lihat Allah turunkan balasan...

Tanpa Nama berkata...

buka mata
baca berita
fikir-fikir, tanya-tanya

akhirnya.. nyatalah

yang menyokong program itu SIAPA

dan

yang bagi komen program itu SIAPA

maka

SIAPAKAH kita antara mereka?

Wallahu'alam.

Tanpa Nama berkata...

Mmg jelas yg dibelakang program ni Madey Kutty, Zul Peliwat Jubur Bini, Ibrahim Ali Melayu Jobo...dan yg sewaktu dengan nya...buat malu org islam jer program mcm ni...gali kubur terjun ramai2 lg baik la..!!!!

Tanpa Nama berkata...

munafiqin??-ask yourself- yg sedar makan duit haram selama 5 abad. jiwa meronta dipukul mimpi thogut yg disembah utk survive di negara islam. these are but hideous conscience of victimized moslems by their fake caliphs. blame not the christians, blame your bloody faith.the veto you have in your hands shall be questioned on whom you have voted! shame on you.celik tapi buta! hanya 5000 hasil tarbiyah regime????

ZUL KULUM berkata...

Gelak guling2 aku baca komen unknown 23 Oktober 2011 6:59 AM

khairy jamaludin sendiri telah menyamar sebagai mangkuk jamban.

zul nordin datang, tapi menyamar jadi seekor babi.

hahahahha