Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Oktober 2011

KEKANGKONGAN TERBUKTI SAHEhH!




TERBUKTI SAHEH!





ZAINAL KLING : PENJAJAHAN TETAP BERLAKU DI TANAH MELAYU – minsider

Ahli Majlis Profesor Negara (MPN) Zainal Kling menegaskan, penjajahan tetap telah berlaku di Tanah Melayu walaupun kehadiran kuasa penjajahan adalah melalui perjanjian-perjanjian dengan Raja-raja Melayu sejak Perjanjian Pangkor pada 1874, yang terpaksa menerima nasihat British dalam pelbagai bidang pentadbiran.

Sebelum ini beliau dan beberapa profesor didakwa mengeluarkan pandangan bahawa negara ini sebenarnya tidak dijajah, sebaliknya menjadi wilayah naungan British.
Dalam kenyataan terkini, Zainal berkata, perjuangan kemerdekaan bukan sekadar mengembalikan kedaulatan negeri-negeri Melayu dan mengiktiraf tuntutan rakyat seluruhnya dari dominasi kolonialisme British bahkan menentang ancaman keganasan, penindasan dan kekejaman daripada gerakan penderhakaan Parti Komunis Malaya (PKM) dengan penentangan militan dan bersenjata mereka di Tanah Melayu.

Pendirian itu dikeluarkan susulan kenyataan Muhyiddin Yassin di Dewan Rakyat Rabu lalu bahawa Malaysia pernah dijajah — respons yang bercanggah dengan penegasan beberapa profesor bulan lalu bahawa negara hanya menjadi naungan British.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KERANA INILAH MEREKA DI PANGGIL KANG KONG.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU BERILMU AKAN BERHUJAH SECARA ILMIAH..... kah kah kah..

kah kah kah... AKAN BUAT KAJIAN... TUNJUK FAKTA...kah kah kah..

kah kah kah...AKAN TERBIT BUKU... AKAN TERBIT THESIS...kah kah kah...

woit... IBILA MALIKUL SEMBAB KATA....KITA DIJAJAH .... kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA SETUJU...kah kah kah

woit...KERANA ITU MEREKA DI KENALI SEBAGAO PROFESOR KANG KONG...kah kah kah...

kah kah kah...NAMPAK SEGAR.... TAPI TERJAH SIKIT DAH MENANGIS...kah kah kah..

woit...NAMPAK NAK BODEK...kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAK BODEK... TAK DAPAT CARI MAKAN.... kah kah kah..


NOTA:
jelas terbukti bahawa
mat indera ialah pejuang kemerdekan
jelas terbukti yang diserang ialah soldadu upahan british
jelas terbukti peranan parti komunis melawan british
jelas terbukti kita banyak profesor kang kong


MENERUSKAN PERJUANGAN MAT INDERA


12 ulasan:

KK berkata...

err.. agak agak kau la TT, anak kangkong ni kalau tulis nama sendiri kat buku sekolah dia letak bin/binti tak??

aku rasa TAK kot.. dan aku pasti anak kangkong ni bila berjalan dia tunduk je..

kepada semua pelajar/siswa/siswi yg pernah belajar dgn kangkong ni, korang takde komen ke???? (itu pun kalau dia pernah mengajar la)

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...NAMPAK SEGAR.... TAPI TERJAH SIKIT DAH MENANGIS...kah kah kah..

TT, dengan statement ni je aku rasa kau dah boleh dapat NOBLE PRIZE AWARD!! tajam, ilmiah, menyelesaikan masalah kebuluran dunia, dan dinamik :)

matstimketum berkata...

kah,kah,kah.......keesian kepada penuntut yang mengambil kuliah dia. patut ler unnibersiti malaysia tak ada klass.

Tanpa Nama berkata...

cikgu sejarah tanya budak-budak ;
kenapa anak babi jalan tunduk? budak-budak jawab: sebab dia malu mak bapak dia babi.
cikgu : betul, bagus murid-murid, binatang babi tu pun tau malu, kalau manusia tak tau malu,lebih teruk dari babi la.moralnya jangan buat muka babi....

Tanpa Nama berkata...

Kat Malaysia ini tak boleh berbeza pendapat. Kalau beza pendapat tak boleh cari makan. Inilah nasib tradisi ilmu di Malaysia ini. Tak salah Zainal Kling memberi dan mempertahankan pendapat; tetapi biar ada hujah yang bernah, bukan ceduk hujah orang lain dan ambil jadi pegangan tanpa soal-selidik. Tapi ada satu pendapat yang tak boleh dinafikan. KANG KONG GORENG BELACAN sedap dimakan kecuali orang yang ada alahan.....

Tanpa Nama berkata...

astaga sampai begitu hina sekali tahap saekor propesor zainal anak keling ni...memualkan! kelakuan di bawah tapak kaki...menggadai maruah diri hanya utk duniawi...

Tanpa Nama berkata...

ini lagi teruk dari lalang...

Tanpa Nama berkata...

sah sejarah malaysia perlu ditulis semula.
sah gambar2 di bangunan umno perlu disusun semula kerana tak ada gambar anwar.
kalau ditulis semula jangan suruh kongkang2 tu.
tubuh satu jk pengkaji sejarah malaysia.
lantik pak samad jadi pengerusi.
buku sejarah yang ada, kumpul dan bakar.
menyusahkan kepala otak budak2 sekolah aje.
inilah akibatnya kalau kongkang2 boleh dijual beli.

- nursah thamby.

dukun melayu berkata...

menatang keling.jumpa keling jumpa ular pukul eeeeeeeeee dulu.

Tanpa Nama berkata...

najib cakap m'sia tak pernah dijajah, dia cakap tak pernah dijajah...

muhyiddin cakap m'sia pernah dijajah, dia cakap pernah dijajah...

giler babi mamat ni! mana satu?

BODOH giler! BURET AH!

opisboi berkata...

kah kah kah...KALAU TAK BODEK... TAK DAPAT CARI MAKAN.... kah kah kah..

macam lembu aku bela pun cari makan jugak so apa beza prof kangkong dengan lembu peliharaan aku?

buthoolah berkata...

kah kah kah... patutla u kita x masuk senarai 400 terbaik. mentaliti mengampu dari zaman madey x abis2 lg...