Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Oktober 2011

SATU LAGI BUKTI PENIPUAN




NOTA:


terlalu banyak bukti
terlalu banyak pendedahan

jelas pru 13 pakatan rakyat akan kalah
jelas kerajaan pakatan di selangor akan kalah

bukan kerna TIDAK ada sokong
tapi kerana perancangan menipu undi

ini belum ambil kira undi mat bangla
ini belum ambil kira undi mat indon

berapa lama lagi kita akan dibodohkan?


SILA LIHAT DENGAR PENDEDAHAN INI






BERSEDIA UNTUK DITIPU


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO memang sakit tenat sekarang. Sampai bila hidup nak menipu?

Sakit tak ada ubat...Bangang tak ada obat.

Memang hanya tunggu masa nak mampos jer.

Dalam 'Blog Beruk Ketawa' ada Cerita baru, Gambar baru, Contoh baru...kah kah kah...kah kah

Tanpa Nama berkata...

UMNO memang sakit tenat sekarang. Sampai bila hidup nak menipu?

Sakit tak ada ubat...Bangang tak ada obat.

Memang hanya tunggu masa nak mampos jer.

Dalam 'Blog Beruk Ketawa' ada Cerita baru, Gambar baru, Contoh baru...kah kah kah...kah kah

FileHippo berkata...

keputusan pilihan raya umum ke-13 mac 2012

BN memenangi kerusi parlimen majoriti lebih 2/3...

Keputusan pilihanraya antara negeri2:

Perlis: BN
Kedah: BN
Pulau Pinang: Pakatan Rakyat (DAP)
Perak: BN
Selangor: BN
Kelantan: Pakatan Rakyat (PAS)
Terengganu: BN
Pahang: BN
Negeri Sembilan: BN
Melaka: BN
Johor: BN

Sabah:BN

dukun melayu berkata...

mana ada orang berani sama komando?satu bilah pisau sahaja bekal dalam poket.Gryills pun sembah kaki komando.

Anak Jati Kelate berkata...

Rakyat malaysia jiwanya lembut..rakyat malaysia bertolak ansur..rakyat malaysia baik hati..rakyat malaysia ramai yg lembik..rakyat malaysia terutama anak muda mabuk hiburan..rakyat malaysia terutama kje gomen,swasta majoriti terikat dgn hutang..yg kerja sendiri kais pagi makan pagi..
Gerombolan tau arif sgt dengan perangai hakikat hidup rakyat malaysia..gerombolan juga tau arif dgn pemimpin PR..ramai yg NATO..sebab tu skg diorg blh bt apa sja kat rakyat..nak bunuh..nak rogol..nak rembat..nak entot..nak rasuah..nak rompak..ape de hal???siapa yg berani mati menentang gerombolan terang2an??jawapannya tiada..sbb tu gerombolan berani jual negara ni kat orang asing..janji diorg menang GE..janji kuasa ada pada mereka..
Skg hya ada 1 tanda aras..jika rakyat menang dalam 8 tuntutan..maka gerombolan akan jatuh..tapi jika 62 ngo BERSIH kalah dlm 8 tuntutan..maka lagi 5 tahun kita rakyat akn diperbodoh ditindas..DSAI pnh berkata dlm ceramah beliau..jika spr dan gerombolan tipu dlm GE13..maka rakyat akn trun menentang keputusan GE13..bagi aku kenyataan ini kurang cerdik sbb korang da tau hakikat GE kat malaysia.. tindakan ini juga sudah terlambat..xkan nak kena kencing dlu baru nak bertindak padahal da tau diri akan kena kencing..sepatutnya dari tahun 2007 lagi BERSIH menang dalam tuntutan..tapi skg tuntutan tinggal tuntutan..nampak gaya macam 8 tuntutan pun akn tinggal tuntutan kecuali rakyat dan leader BERSIH mengubah cara berjuang..!!!skg lah masa paling cantik kita turun dan kita JANGAN BALIK!!!selagi 8 tuntutan x ditunaikan..x percya korang tgk la apa jadi kat thai..apa jadi kat indon..apa jadi kat mesir..apa jadi kat tunisia..kat malaysia bila lagi..xkan takut kot???

Tanpa Nama berkata...

komando yang lain mcmana? yg masih bertugas/ berkhidmat mcmana? takkan jaga perut kot? kah kah kah

.. bangun laa woi! bangun melawan!

Bintong berkata...

Melayu banyak makan nasi. Itu sebab lembik. Bila selalu makan roti barulah berani macam Arab Mesir, Libya dan Tunisia. Keras dan kental. Ha Ha Ha