Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Oktober 2011

YANG MANA SATU IDAMAN KALBU



ANAK MUDA YANG DIHARAPKAN



nota:
negara memerlukan anak muda
anak muda yang bangun melawan
untuk mengubah dunia
bukan bukabn membodek pemimpin!



PRU -13 : PKR MAHU LETAK LEBIH RAMAI CALON MUDA, MUKA BARU - minsider

PKR akan meletakkan lebih ramai calon muka baru, yang muda dalam pilihan raya umum ke-13 dengan mereka yang hendak menjadi wakil rakyat harus ada latar belakang pendidikan kukuh — mereka seharusnya merupakan profesional atau separa profesional.

Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail (gambar) memberitahu The Malaysian Insider bahawa ia merupakan formula bagi PKR menghadapi pilihan raya umum ke-13 — di mana calon yang muda dan berkelayakan akan menggantikan beberapa Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) semasa.

“Kami akan membawa orang yang muda, calon yang berkemahiran dengan tiada liabiliti politik,” kata beliau ketika ditemui di sini.The Malaysian Insider difahamkan bahawa kepimpinan kebangsaan PKR sudah memulakan perbincangan dengan wakil rakyat-wakil rakyat semasa pihaknya berhubung keperluan membawa “darah baru” berhubung beberapa kerusi.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH AKH


woit...KALAU MUDA DAN BARU TAPI KAKI BODEK TAK GUNA JUGA... kah kah kah..

kah kah kah... MUDA DAN BARU TAPI KAKI ANGGUK TAK GUNA JUGA.... kah kah kah..

kah kah kah.....MUDA BARU ADA PELAJARAN TAK GUNA JUGA KALAU TAK BERANI BERSUARA...kah jah kah

kah kah kah...MUDA BARU TAKUT DAN TAKSUB PADA PEMIMPIN ...TAK GUNA JUGA.... kah kah kah..

kah kah kah...MUDA BARU BERPELAJARAN TAPI SEXIST TAK GUNA JUGA.... kah kah ka

woit... ORANG RAMAI MAHU MUDA BARU DAN BERANI MELAWAN.... kah kah kah....


NOTA:
paling dibenci oleh anak muda
ialah yang muda
yang baru
yang klim ada pelajaran
tapi jadi kaki bodek
kerana hendak kerusui bertanding
inilah bahlol yang paling bahlol kah kah kah


KERUSI UNTUK KAKI BODEK



9 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

KETUA AMK HARUS SELALU BERJOGING!

gengjahat berkata...

asal usul berahim ali...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150357114056686&set=o.211889405500724&type=1&ref=nf

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. kat sekolah aku dulu.. maktab mahmud alor setar! macam pukimak saja ketua2 badan yang diketuai mamat2 skema.. hinggalah ke ketua pengawas.. tak ada lendir dan menjadi anjing guru pengawas saja..

memang tak cool langsung.. lendir pun ceroi lagik.. aku amat2 harap mamat2 sebegini, tidak akan dipilih menjadi ketua di mana2.. lanchiao la kalo pemuda2 begini menjadi ketua..

lihat sini..perancis ajar budak2 dia..rebel..: http://www.youtube.com/watch?v=XEQv5rTRJd0

Tanpa Nama berkata...

bks2 umno tu tgk2 lebih ckit.
die punya karat...da x leh basmi

Yong berkata...

Muda dan baru tapi sombong, tak hormat orang tua, pemalas, ego dan perasan pandai tak guna jugak.

Tanpa Nama berkata...

to NGI and TT.. orang PR tak baca tukartiub, memang teruk betul, tak cool langsung.. patut la ramai lagi yang boroi dan sembab...

paling tidak pun, kenelah rajin berusaha untuk kurus.. malu kene bantai ngan TT tiap2 hari..

muda? gua tak setuju jugak kalo budak2 skema yang dipilih.. tak rawk langsung.. kalo macam skema si nasha.. budak2 blah punyer.. kasi main tapi tak pancut2..

orang muda hidup bebas.. rawk cool tapi agama tetap sebagai pegangan.. kalo nak tunjuk skema, awal2 lagi boleh blah.. aku tak akan mengundi punyer.. ngabih boreh jo berjuang, dapat pemimpin masuk parlimen nanti, buat kerja macam sial.. penakut!!! dan hanya berani ala2 zul bisul saja.. pergi mamposlah pemimpin sebegini...

Tanpa Nama berkata...

najwan halimi tengah pasang angan2 tu.hahaha

Tanpa Nama berkata...

satu lagi..kalau yang suka melompat macam katak ini pun tak guna juga..kahkahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

kalau kat unibersiti tu, bebudak islamik lah yang paling poyo. aktiviti diorg ialah buat gotong royong bersama geng geng wanita hijabster. sekali sekala turun demo dan ambik gambar beramai ramai dengan tangan tunjuk sedang berdoa. dekat facebook pula post hadis hadis. dan yang beri komen pula wanita hijabster. di blog nya pula cerita pasal cinta. Oh yang paling penting cinta islami.

Tapi last sekali yang paling poyo ialah kerana mereka tak baca TT. kah kah.