Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Oktober 2011

BERITA FITANAH DAN TOHMAH - KAH KAH KAH



NOTA:

semua berita laman portal telah mengeluarkan
fitnah dan tohmah
semua fitah
semua tipu

sengaja mereka mengatakan 5 ribu yang datang
mereka cemburu
mereka jaki

jangan dengar laporan meredka
wartawan mereka tidak nampak
juru gambar mereka tidak dilatih

mereka tidak sedar berapa yang ada bersila atas padang
mereka tidak nampak yang duduk di atas kerusi
beribu ribu h ummah datang menyokong

mereka adalah dari tim silat
dari silat goyang
darti silat pulut
dari silat cekak musang
dario silat chakwow
dari silat pa chu cheng
mereka datang dengan ilmu ghaib
kerana itu tidak nampak
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

PEMIMPIM BERSAMA UMMAH





DARI FACE BOOK ZUNAR


Begitu banyak publisiti oleh media Umno/Meloya/TV3 suku dengan polis pula memberi permit, himpunan "Sejuta Umat Ampu" hanya dihadiri kurang dari 3000 orang. He he he lekeh


HIMPUANAN SEJUTA UMAT BERALNGSUNG DENGAN PENYERTAAN LEBIH KECIL - minsider

Himpunan Sejuta Umat (Himpun) di Stadium Shah Alam, yang penganjur menyasarkan lebih 100,000 penyertaan, terpaksa dimulakan lewat 90 minit dengan kehadiran hanya sekitar 5,000 orang.

Kempen yang mendapat liputan meluas bagi membincangkan isu khusus mengenai murtad di kalangan Muslim dimulakan pada pukul 3.40 petang — lewat satu setengah jam daripada masa dijadualkan ekoran sambutan dan penyertaan yang dingin.

Acara dimulakan dengan para hadirin dihiburkan lagu-lagu nasyid tetapi terganggu sebentar dengan satu pengumuman mengecam buku kecil bertajuk “Siapa Bertanggungjawab Kristiankan Melayu di Selangor?”

Sekretariat Himpun sebelum ini berkata mereka meletakkan sasaran kehadiran lebih 100,000 kerana mendapat sokongan sekitar 2,000 pertubuhan bukan kerajaan mewakili sekitar empat juta ahli dan pengikut.





ANTI CHRISTIANISATION RALLY FIZZLES OUT WITH POOR TURNOUT - minsider

Barely 5,000 Muslims were tucked into one corner of the 100,000-capacity Shah Alam Stadium here today, for the intended one million rally to stem the alleged threat of Christianisation.

In contrast to the usual packed seats for Selangor’s home football games, Himpunan Sejuta Umat supporters barely weighed down the bleachers despite heavy publicity in the press throughout the week.

The poor showing forced organisers to start the rally at 3.40pm, more than 90 minutes after it was scheduled to begin, to allow latecomers trickling in to boost turnout.

Despite having a far lower turnout than the July Bersih rally for electoral reform, Himpun speakers talked up today’s rally as a united showing of Muslim resistance to alleged injustices against Islam at the hands of other faiths.
“We hope this will inspire bravery in ourselves and our leaders that will drive change in laws, policies... and the attitudes (of Malaysians), especially among those who continue to convert Muslims,” Himpun co-chairman Dr Yusri




5000 TURN UP AT ANTI APOSTASY RALLY - mkini

Aimed at curbing the purported rise in the proselytisation of Muslims, today's anti-apostasy rally at the Shah Alam Stadium has provoked varied responses.

Organised by a group of Muslim NGOs, the expected "mammoth rally" dubbed theHimpunan Sejuta Umat(Congregation of a Million) has given rise to the fear that it would sow the seeds of religious friction.

For its critics, the rally, supposedly backed by some 3,000 NGOs including the controversial Malay right-wing group Perkasa as well as both the Umno and PAS youth wings, will only serve to whip up anti-Christian sentiments.


NOTA:
ini mereka belum kira
semut
lalat
langau
cacing
semua adalah penyokong
kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno tercerit lagi..tanda2 melayu dah tak suka umno...konon program himpun..tapi itu umno punya pencaci...

Jebon berkata...

Apalah lu bro Hisham... diorang tuh kan nak menegakkan & memperjuangkan Islam?? Support la sikit... namun yg tinggal hanyalah selam... kah-kah-kah-kah....

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
saya rasa janggal dengan program himpun dan pengerusi teras,en azemi,mudah menuduh pihak lain atas kelemahan orang melayu.org melayu lemah bukan sebab kristian.sebabnya adalah gerobolan umno yang menjarah selama 50 tahun.patut incik azemi buat himpun tuntut gantirugi dari gerombolan umno kerana menpunahkan orang melayu,incik azemi nak tahu? gerombolan lebih bahaya dari ktistian.

bukan incik azemi

uiabcdefgombak berkata...

mana zulkifli nordin..tengok official website bukan main jack pehimpunan ni.... ke bas untuk dak2 uia tk cukup..aku denga dak2 uitm pun patutnya join sama... hakhakhak....

tu la buat hari sabtu...budak2 nk nengok katun..hakhahakhak..program pun mcm program tv9...buat nasyid la itu la..ini ke yg nk dipanggil himpunan agama?? pls la wei...

lain kali kuar bajet lebih..panggil m zain(maher zain le)..baru dak2 mai..

tk pun panggil bob lokman ngn mat sabu

harharharrrrrr

bigfish berkata...

aku tau sebab apa, berahim ali x datang, tu yg xleh tarik crowd tuh. species sepunya mcm zul nordin, zahrin ngan gobala pon takde..

Tanpa Nama berkata...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/6132-pas-bawa-kes-aziz-bari-ke-parlimen

kahkahkah.. jangan bila undi pulak nanti, hanya 20 ekor kambing ajer yang datang.. yang lain pegi pachucheng dan leceh pelir entah kemana..

magnificent proclivity art prodigy berkata...

kepada datuk hasan ali, percaya tak kalau datuk buat ceramah di johor yg hadir pasti lebih 5000 orang, betul tak.............

misnona berkata...

kalau ramai yang datang umno tumpang bangga, deklarasi yang dibacakan tu ada yang menguntungkan Pas, sebab perjuangannya Islam, sementara Umno menonong, sebab mereka tak berjuang benda tu, mereka berjuang projek.

Tanpa Nama berkata...

cewahhh bendera pukida mendominasi pagar stadium tuhh..bajet jadi benteng umat la..setakat keje bonzer disko toksah berangan nak sparing dgn zionis.

mosleem berkata...

Bro, mana 1 fitnah, mana 1 betul nih... confuse aku. Yg betul nampak mcm fitnah, yg fitnah mcm betul2 FITNAH...kah.. kah,..kah.
Mana zul kulim, pejuang islam? Handle kes Aishah Buhori... kalah dgn Ambiga, incharge kes 12 pegawai JAINS pon kalah. masuk kandang umngok tak laku. buat debat takde penonton. jadi MP rider pulak, ape citer motor besor? aku rasa baik kau pegi bermuhasabah dulu la, baiki apa yg kurang.

Tanpa Nama berkata...

Bukan tak peduli isu murtad tapi bila tahu si KATAK2 celaka tu nak dtg juga, tak selera terus

Tanpa Nama berkata...

anak gua belajar kat mtrik call.3 buah bas punggah dia org wajib pi.tu baru 1 mtrik

DX berkata...

err.. 2000 ngo?
datang 5000?
satu ngo ni ahli 2-3 orang ke?

aih. aku pun nak tubuh ngo la gak

haq berkata...

padan muka umngok......
sakit kepala pula penganjur.....
agenda bodek tak jadi......
ingat nak dapat nama tapi dapat malu.....

satu bukti....rakyat dah mula memahami.....
taktik umngok tak jaalan...
nampaknya bini rosmah harus jadualkan semula pru13..

himpunan yg dihighlightkan oleh ngo pun tak jalan.....
kalau umngok yg highlightkan agak2 berapa ekor yg datang....

tanda2 rakyat protes dah nampak....
rakyat dah mula muak.....
dah mula lari.....
bila nama freeloader disebut....
sapa nak bela freeloader yg makan tanggung berak cangkung.....

umngok pasti mula berkira lepas ni fitnah apa nak buat...
sokongan dah makin hampeh....
nampaknya masa dah tiba untuk tukar kapal......

Tanpa Nama berkata...

hahaha...aku rasa rakyat dah makin matang dan cerdik...perhimpunan nie ada agenda lain...tu pasal xramai yg datang...inilah akibatnya terlampau yakin dgn manusia...bukan yakin dgn ketentuan Allah yg maha esa...lagi satu aku hairan dimana kan??? ulama2 umno yg hebat2?? knpa xjoin skali??
ada saper2 boleh jawap....

matkambing berkata...

kih,kih,kih........noh omar dan mat ezam boleh terus lupakan nak jadi mb selangor lepas pru13 nanti.
kih,kih............
taktik grombolan tak menjadi!

ketua kelab taat isteri berkata...

Muahaha... sejuta umat konon... yang datang tu pun sebab ada kepentingan je, bukan kerana lillahi taala.

Tanpa Nama berkata...

takpe himpun, cuba lagi next year.